קייטרינג לשבת חתן
3 סעודות שבת - 160 ש"ח למנה

מתרגשים ומתכוננים לשבת חתן? מזל טוב!! אנחנו כאן לשירותכם. רוצים לפנק את האורחים שלכם באוכל משובח? הגעתם למקום הנכון!! בקייטרינג יהלום תוכלו לבחור את השירות המתאים לכם בדיוק לטעם האישי ולמסגרת התקציב שלכם. קייטרינג לשבת חתן כולל סעודה אחת, שתי סעודות, או 3 סעודות. אוכל מוכן בלבד, הכל כלול או שירות קומפלט הכולל שירות מלצרים ותפעול מלא. רוצים לברר? להתייעץ? צרו קשר כבר עכשיו עם מנהל השירות האישי שלנו שישמח לתת לכם את כל המידע הרלוונטי בדיוק לכם 

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן

3 סעודות שבת מפנקות - 160 ש"ח בלבד

תפריט סעודה ראשונה - 70 ש"ח כולל:

  • סלטי הבית - 6 לבחירה
  • מנת ביניים - 2 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה
  • מנה עיקרית - 3 לבחירה

תפריט סעודה שניה - 50 ש"ח כולל: 

  • סלטי הבית - 6 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה
  • מנה עיקרית - 3 לבחירה

תפריט סעודה שלישית - 40 ש"ח כולל:

  • 6 סלטי הבית
  • מנה עיקרית - 2 לבחירה

ובנוסף, מבצעים משתלמים!

  • בהזמנה מעל 50 מנות - לחמניות מתנה
  • בהזמנה מעל 100 מנות - משלוח חינם
קייטרינג יהלום | קייטרינג לשבת חתן מהדריןקייטרינג יהלום | קייטרינג לשבת חתן מהדריןקייטרינג יהלום | קייטרינג לשבת חתן מהדרין

אוכל מוכן לשבת | קייטרינג יהלום

אוכל מוכן לשבת | קייטרינג יהלום | 0555604217

קייטרינג לשבת חתן מהדרין

למה לקוחות חוזרים אלינו שוב ושוב? כי ב"יהלום" הלקוחות נהנים מכל היתרונות שיש לנו כחברת קייטרינג לשבת חתן מהדרין. האוכל המשובח, האריזות הנוחות, הכשרות המהודרת, שירות המשלוחים, ההתאמה האישית והאפשרות לשדרוגים שווים.

  • אוכל משובח - קדם כל האוכל המשובח, זה מתחיל בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק, וממשיך בצוות מטבח מסור בניהול השף שיודע לשחזר את ההצלחה הקולינרית בכל יום מחדש. האחריות של כלל העובדים לתוצאה המושלמת מוכיחה את עצמה. 
  • אריזות נוחות - המשלוחים מגיעים אליכם ארוזים בצורה נקייה ואסתטית, עם מגשי אלומיניום, כשהכול מסומן בצורה מדויקת, וכל שנותר לכם הוא לחמם את האוכל על הפלטה ולהגיש לאורחים.
  • כשר למהדרין - הקייטרינג שלנו לשבת חתן כשר למהדרין, זה אומר שיש משגיח צמוד של הבד"צ במטבח, והוא אחראי לוודאות שכל המוצרים כשרים למהדרין, העלים גוש קטיף, הקטניות עוברים בדיקה קפדנית ועוד.
  • משלוח עד הבית - ביהלום אתם נהנים ממחירים משתלמים במיוחד, כולל משלוח עד הבית בעלות של 200-300 ש"ח בלבד (לכל חלקי הארץ). כך אתם לא צריכים לבזבז את היום שישי על נסיעות, סבלות, ולחשוש שהרכב שלכם יתלכלך.
  • התאמה אישית - ביהלום תוכלו לבחור אם אתם רוצים סעודה אחת, 2 סעודות או 3 סעודות. לכל סעודה תזמינו תפריט נפרד, כך שהאוכל יהיה מגוון מאוד למשך כל השבת.
  • חיסכון בזמן - אצלנו תוכלו להוסיף להזמנה גם לחמים טריים, קינוחים מיוחדים, שתיה או חד"פ, והכל יגיע אליכם במשלוח מסודר עד אליכם, בלי לצאת מפתח הבית.  

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

קייטרינג לשבת חתן מהדרין

קייטרינג לשבת חתן מהדרין

כאשר לקוח מתקשר אלי ומבקש להזמין קייטרינג לשבת חתן מהדרין, אני קדם כל שואל אותו למה הוא מתכוון? יש משפחות שמארחות את האורחים שלהם לאורך כל השבת, ואז הם רוצים קייטרינג לשלש סעודות, ויש משפחות שמזמינות אורחים לסעודה אחת בלבד, בדרך כלל ביום שבת בצהריים, והם רוצים קייטרינג לסעודה אחת בלבד.

בנוסף, יש משפחות שרוצות להזמין רק את האוכל בלבד, שיגיע במשלוח עד הבית, ויש משפחות שרוצות להזמין קייטרינג כולל שירות מלצרים מלא, כך שהם לא יצטרכו לעשות כלום ויוכלו ליהנות עם האורחים שלהם. ב"יהלום" תוכלו לבחור בדיוק את השירות אותו אתם רוצים. אם אתם רוצים ראש שקט ולחסוך מעצמכם התעסקות מיותרת, "שבת קומפלט" זה הפתרון בשבילכם! 3 סעודות שבת כולל שירות מלצרים, לכל הפרטים לחצו על הקישור קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

טיפים לשבת חתן 

"אין חכם כבעל הניסיון" וכמו שאתם בוודאי יודעים, בכל תחום יש משמעות לידע למקצועיות ולניסיון. באירועים זה נכון עוד יותר מתחומים אחרים. כי אירוע מורכב מהרבה מאוד פרמטרים שצריך לשים לב אליהם. במיוחד אם יש לכם אורחים רבים, וככל שיש יותר אורחים, מטבע הדברים יש יותר רגשות. לכל אחד יש את האורח חיים והסגנון שלו, ואולי גם מגבלות שונות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם. שהאירוע יתממש כשמחה מושלמת, לא פחות!! רשמנו לכם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם מאוד.

 טיפ מס' 1 לתכנן מראש! להירשם בבית הכנסת המיועד מיד בסגירת התאריך של החתונה או הבר מצווה. קחו בחשבון, שיתכן ויש עוד משפחה שגם להם יש חגיגה בדיוק בשבת זו. כדאי לבקש ממנהל האירועים בבית הכנסת שאתם מעוניינים בבלעדיות בשבת זו, כדי שתוכלו ליהנות מחגיגה מושלמת כמו שאתם רוצים.

טיפ מס' 2 לחשוב על הכול! בין אם מדובר בחתונה או בבר מצווה, עליכם לחשוב ולתכנן המון פרטים חשובים יותר או פחות. מעבר לאירוע החתונה או הבר מצווה שתחול באחד מימות השבוע, יש לכם לדאוג למקומות לינה לאורחים לשבת, לכיבוד העשיר לקידוש בבית הכנסת, ולאולם בו תוכלו לערוך את סעודות השבת בסמיכות למקומות הלינה של אורחיכם, וכמובן לאוכל מפנק לכל האורחים שלכם במהלך כל השבת. 

כדי  שתוכלו להשתלט על כל האופרציה הזו, מומלץ להזמין קייטרינג לשבת חתן מ"יהלום", ליהנות מאוכל טעים, מפנק, המוגש בשפע לאורך כל סעודות השבת. ביהלום תיהנו משירות קייטרינג לשבת חתן מהדרין (בד"צ בית יוסף) כך שאין מי מהאורחים שלא יוכלו להשתתף אתכם בשמחתכם.

אם אתם ממש לא בעניין של לעבוד קשה בשבת חתן שלכם תוכלו להזמין קייטרינג לשבת חתן מהדרין כולל שירות מלצרים שומרי שבת, כך שלא תצטרכו להזיז אצבע בשבת. ואתם? תקדישו את זמן האיכות של שבת חתן, להתפנק עם האורחים שלכם, כך כולם ייהנו מאירוח של שבת נפלאה, טעימה ומפנקת.

טיפ מס' 3 לא לפספס כלום! לברר עם הקייטרינג לשבת חתן, ועם שאר נותני השירותים על כמות המנות הנדרשת באמת לשבת חתן שלכם. קורה לא פעם, שבעלי האירוע שוכחים לחשב את הילדים של המוזמנים שגם הם יושבים לסעוד בשולחן השבת, ואז אין מספיק שולחנות וכיסאות באולם, או שאין מספיק מנות ילדים בשבת (וכמובן, שאין אפשרות לדאוג לכך במהלך השבת). מומלץ להזמין קייטרינג לשבת חתן לפי חישוב של רשימת המזומנים + רזרבה של 10% נוספים לרשימת המוזמנים, ואז תוכלו להיות רגועים ובטוחים שכולם ייהנו משבת חתן מושלמת.

טיפים לקידוש לשבת חתן

מלפני מאות שנים נוהגים עם ישראל לחגוג את ה"שבת חתן", המהווה כעין המשך לחגיגת הבר מצוה או החתונה. המשפחה המורחבת והחברים הקרובים יגיעו למקום המיועד וימשיכו לחגוג את השמחה. אם זו שבת שלאחר החתונה, יגיעו שתי המשפחות של שני הצדדים צד החתן וצד הכלה וכמובן חברי החתן וחברות הכלה, בכדי להמשיך לשמוח עם החתן והכלה הטריים.

ביום שבת בבוקר נוהגים ללכת לבית הכנסת עם כל בני המשפחה ולציין את האירוע בבית הכנסת שבו מתפללים בני המשפחה במהלך השנה או בבית הכנסת הגדול והמפואר שבמרכז השכונה. החתן ובני המשפחה עולים לתורה ומברכים על ספר התורה, כאשר לאחר התפילה כל מתפללי בית הכנסת מוזמנים ל"קידוש", מהם האפשרויות העומדות בפניכם לקידוש מכובד ומכבד?

האופציה הראשונה לקנות מאוכלים מוכנים כמו מאפים, בורקסים, עוגיות מיוחדות, קוגל, פיצוחים ושתיה מגוונת. כמובן שיש לשים לב לכך שכל המוצרים יהיו כשרים בהשגחה המתאימה למתפללי בית הכנסת. האופציה השנייה והמועדפת היא לכבד את המתפללים בכיבוד עשיר - הכולל בנוסף לקידוש הבסיסי, טוגנים כמו סיגרים, פסטלים, סלטים מיוחדים, דגים מעושנים, יינות ובירות ועוד.. במידה ואתם מזמינים קייטרינג לשבת חתן מהדרין, תוכלו להוסיף בהזמנה מהקייטרינג, מאכלים מיוחדים המתאימים לקידוש בבית הכנסת, ובכך תחסכו מכם את ההתרוצצות בחנויות השונות.

בונוס! מתכון לדגים מרוקאיים טעימים במיוחד

בלי הקדמות מיותרות, קצר ולעניין.. (תעכבו טוב אחרי המתכון, אתם הולכים להיות אלופי הדגים לשבת..) אז מה אנחנו צריכים?

  • 6 דגי מושט (פילה) או 6 מנות של דג נסיכה
  • 2 פלפלים אדומים חתוכים לרצועות
  • 1 פלפל ירוק חריף (פרוסות של 2 ס"מ)
  • 2 עגבניות בשלות (חתוכות לפרוסות) למשקיעים – 12 עגבניות שרי שלמות
  • 12 שיני שום לפחות (כיום ניתן לרכוש שום קלוף, מה שיחסוך לכם הרבה זמן)
  • 2 פלפלים יבשים
  • 1/2 כוס שמן זית
  • 1 כף פפריקה מתוקה בשמן גדושה..
  • 1 כוס מים
  • מעט כורכום (כפית)
  • מלח ופלפל שחור לפי הטעם.
  • מומלץ להוסיף – כף לימון כבוש.
    אם רוצים מנת דג עשירה, כדאי להוסיף גרגירי חומוס שעבר השרייה של 12 שעות (שקית אבקת אפייה יכולה להאיץ את התהליך) לבשל אותם כ20 דקות לסנן ולהוסיף לרוטב לפני שמכניסים את הדגים. 

כמה טיפים חשובים לפני ההכנה: לדג יש טעם לוואי שחייבים (כן, חייבים!) לנטרל אותו. אם את קצרה בזמן, אפשר להניח את הדגים בקערה, לתבל בלימון סחוט ומלח גס למשך רבע שעה, ואז לשטוף היטב. למשקיעים – לפזר מלח למשך 10 דקות לשטוף ואז לתבל בלימון סחוט ל10 דקות נוספות, כך הטעם יהיה מעודן יותר. את שטיפת הדגים כדאי לעשות מוקדם ולהניח במסננת על קערה במקרר, כך שלא תישאר לחות בדגים. לחילופין, ניתן לנגב בנייר מגבת. העיקר, שהדגים יהיו כמה שפחות "רטובים". יאללה לעבודה.. 

מתי כדאי להכין דגים של שבת? בניגוד למה שנהוג לחשוב, דג שעבר לילה במקרר בדרך כלל יהיה טעים יותר. הסיבה לכך היא, שהדגים סופגים במשך הזמן את הטעמים.. אז כדאי לכם לנסות להכין את הדגים כבר מיום חמישי.. תרגישו בהבדל.. אם בחרתם להוסיף גרגרי חומוס, אל תשכחו להשרות אותם כבר ברביעי בלילה..

הכנת הרוטב של הדגים: בוחרים בסיר הכי שטוח ורחב שיש לנו, יוצקים את השמן זית, מערבבים את התבלינים בשמן (כך התבלינים נפתחים), ומניחים בסיר את הפלפלים העגבניות והשום שיש לנו. מדליקים את האש על חום גבוה, למשך 10 דקות. (אם בחרתם בגרגירי חומוס, להוסיף בשלב הזה). חשוב לערבב מידי פעם, כדי למנוע הידבקות של הירקות לסיר.. בשלב זה – מוסיפים את הכוס מים. כך נקבל רוטב שיכסה את הדגים ויתן להם את מלוא הטעם, אבל "לא ישחו בשמן".. להוסיף מלח ופלפל לפי הטעם, לימון כבוש, פלפלים יבשים, ומה שתבחרו.. ולבשל על אש נמוכה למשך 20 דקות. בנקודה זו, סיימנו להכין את הרוטב לדגים.

כעת – אפשר לבחור אם לבשל את הדגים בסיר או להכניס לתנור (ענין של טעם..)
אם בחרתם בסיר – פשוט להכניס את הדגים לסיר עם שאר הכוסברה. לשים לב, ליצוק את הרוטב על הדגים, כך שהדגים יכוסו ברוטב, ולבשל למשך 15 דקות. אם בחרתם בתנור – להניח את הדגים במגש וליצוק את הרוטב על הדגים. להכניס לתנור שחומם מראש ל180 מעלות למשך 18 דקות.

האם המתכון מתאים לדגים אחרים? בהחלט. במקרה של דג סלומון, כדאי מאוד לבחור בעגבניות שרי, ולהוסיף פלחי לימון דקים על יד הדגים, הסלמון אוהב שרי ולימון.. תהיו בטוחים שיצא לכם מעדן..
במקרה של דגים אחרים שאינם פילה, זמן הבישול בדרך כלל כ-20 דקות, וכדאי להוסיף 5 דקות בחום ממש גבוה בתנור, לתת לו מכת חום..

למשקיעים – ניתן להפוך את התהליך, בשלב הראשון לקלות את הפלפלים העגבניות והשום בלי שמן כלל, לאחר 10 דקות להוסיף מים, ולאחר 20 דקות להוסיף את השמן שערבבנו בו את התבלינים. אם בחרתם בדרך הזו, כדאי להוסיף עוד 3-4 עגבניות שייצרו את הרוטב הראשוני וימנעו את ההידבקות של הירקות.

איך  לחמם דגים לסעודה? כדי שהדגים יהיו עסיסיים ולא יתייבשו בחימום, אני ממליץ לבשל אותם מראש 15 דקות בלבד. ולפני החימום לדאוג שיהיה הרבה רוטב. בסעודת ליל שבת – אפשר בהחלט להניח על הפלטה סמוך לכניסת שבת עד לסעודה. באופן כללי לא לחמם בחום גבוה מדי, אלא בחום נמוך, כך הדגים לא יתייבשו ויישארו עסיסיים..

יש לכם שבת חתן? אל תעבדו קשה!! לקייטרינג יהלום יש את הפתרון המושלם עבורכם!! קייטרינג לשבת חתן שיגיע עד פתח הבית במגשי אלומיניום, כל מה שנשאר לכם, להניח על הפלטה וזהו.. אתם מוזמנים להציץ בתפריט