קייטרינג לחתונות
200 ש"ח למנה

תפריט פרמיום: קבלת פנים והגשה לשולחנות

מתכננים חתונה בקרוב? קדם כל מזל טוב!! ביהלום אתם חלק ממשפחה גדולה. נשמח לשרת אתכם ביום החשוב בחייכם ולהעניק לכם חוויה מושלמת בדיוק כמו שאתם רוצים. קיימות לא מעט חברות קייטרינג לחתונות, או קייטרינג לחתונה קטנה, כדי שתדעו אם יהלום זו חברת הקייטרינג אותה חיפשתם, כחברת קייטרינג מומלץ לחתונה, אנחנו ממליצים לקרוא את השורות הבאות, או ליצור איתנו קשר טלפוני לייעוץ ראשוני. 

תפריט חתונות במבצע! 200 ש"ח למנה כולל שירות מלא
תפריט קייטרינג לחתונות

  • קבלת פנים - 3 עמדות לבחירה
  • לחם הבית 
  • סלטי הבית - 9 סוגים
  • מנת ביניים - 2 לבחירה
  • מנה עיקרית - 3 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה
  • קינוחים מתוקים - 1 לבחירה
  • שתיה קרה
  • ניתן לשדרג למנות עיקריות "אמריקן סרוויס" בתוספת תשלום

כולל שירות מלא

  • עריכת שולחנות
  • מפות ומפיות בד (במגוון צבעים לבחירתכם)
  • כלי פורצלן וזכוכית מהודרים
  • כלי הגשה דקורטיביים 
  • שירותי הגשה ומלצרות לשולחנות
  • ניתן להזמין דרכינו חופות, כסאות כלה, ועיצוב מרכזי שולחן במחירים משתלמים

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי
טופס הזמנה קייטרינג לחתונה

קייטרינג לחתונה - 160 ש"ח למנה | קייטרינג יהלום


ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין: טופס הזמנה קייטרינג לחתונה

שאלות נפוצות:

  • מה הכשרות? 
    כשר למהדרין, ממטבח קולינרי בהשגחת בד"צ בית יוסף (ניתן להזמין כשרות הרב מחפוד - משגיח צמוד)
  • באילו אזורים אתם נותנים שירות? 
    בכל הארץ, כולל יהודה ושומרון
  • מה המינימום לאירוע כולל הגשה? 
    60 מנות (מתחת ל60 מנות, יש תוספת תשלום)
  • עד מתי אפשר להזמין? 
    מומלץ עד 10 ימים לפני האירוע. לא הספקתם? לא נורא, דברו איתנו

קייטרינג לחתונות - תכנון ראשוני

לפני שמבררים על חברות קייטרינג לחתונות, חשוב שתגדירו לעצמכם את האירוע. אופי האירוע וסגנונו, כמות האורחים, מסגרת תקציב, מיקום החתונה, ומה חשוב לכם באירוע? כדי שתדעו האם יהלום זו החברה אותה חיפשתם, נספר לכם כמה מילים עלינו. מה אנחנו עושים? במה אנחנו משקיעים? ומי הם קהלי היעד שלנו? בחברת יהלום אנחנו מתמחים ב3 תחומי שירות לאירועים. קייטרינג עיצוב והפקה. 

  • קייטרינג יהלום - מרכז הפעילות שלנו הוא קייטרינג יהלום, כאשר אנחנו שותפים במטבחים משוכללים, שכוללים צוות טבחים מקצועיים ומסורים בניהול שף, המייצרים מאות מנות כל יום לאירועים שונים ברחבי הארץ. המטבחים כשרים למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף. בקייטרינג תוכלו למצוא תפריטים עשירים המותאמים לסוגי אירועים שונים.
  • יהלום עיצובים - מחלקת העיצוב שלנו התחילה בקטן, והפכה לחברה בפני עצמה. ביהלום עיצובים אנחנו מעצבים כל יום חתונות באולמות וגני אירועים בכל רחבי הארץ, כולל חופה להשכרה, עיצובי חופה, כסאות כלה מפוארים, ועיצובי שולחנות לאירועים.
  • יהלום הפקות - ביהלום הפקות מגוון שירותים לאירועים, החל מהשכרת ציוד, מפות וכלים כשרים לאירועים, ועד לשירות מלצרים ומנהלי אירועים. הצוותים שלנו פועלים הן בקייטרינג יהלום והן בחברות קייטרינג ומפיקי אירועים שנהנים מהניסיון והמקצועיות של הצוותים המסורים שלנו.

כשאתם מזמינים אירוע מקייטרינג יהלום אתם יכולים ליהנות מכל השירותים שלנו במקום אחד. זה מאפשר לכם להתנהל מול חברה אחת, ולקבל קייטרינג לחתונות, עם כשרות מהודרת, ועם אפשרות לעיצוב והפקת האירוע, שזה כולל את כל מה שצריך לחתונה, חופה, כיסא כלה, עיצוב שולחנות, מפות וכלים, תפריט עשיר, קבלת פנים, וכמובן צוות מלצרים מקצועיים תחת פיקודו של מנהל האירוע שיעשו עבורכם הכול!!

אם כבר הגדרתם לעצמכם את האירוע, נוכל להשוות בין מה שאנחנו מציעים למה שאתם מחפשים. במידה וזה מה שחיפשתם, מצוין, אפשר להתקדם ולסגור הזמנה. במידה ולא, כדאי לכם לברר מול חברות קייטרינג אחרות או ליצור איתנו קשר טלפוני ויחד נבדוק האם אפשר להשוות למה שאתם מחפשים? ראשית, על אופי וסגנון האירועים שלנו. אנחנו מציעים קייטרינג בשרי יוקרתי לחתונה, עם תפריט עשיר ומגוון, הכולל קבלת פנים לפני החופה, ותפריט עשיר בשולחנות ערוכים לאחר החופה. 

תפריט השולחנות כולל מגוון מנות דגים ובשרים, עם אופציה למנות צמחוניות וטבעוניות, כאשר פתיחת השולחן תמיד תכלול את לחם הבית לצד 10 סוגי סלטים עשירים, שתייה קרה מסדרות קוקה קולה ופריגת ללא הגבלה, ולאחר מכן, מנת ביניים המוגשת בצלחת אישית ומעוצבת לכל סועד. בשיא האירוע, פלטות בשרים יוגשו למרכז השולחן, לצד 3 סוגי תוספות חמות ובעיקר טעימות.. בסוף האירוע, יוגשו קינוחים מתוקים מתוך מגוון קינוחים לבחירה. עד כאן על אופי וסגנון האירועים שלנו. מה לגבי כמות האורחים? 

כמות האורחים - בקייטרינג יהלום תוכלו לקבל שירות קייטרינג לחתונה קטנה, ולקבל את מלוא תשומת הלב בדיוק כמו חתונה של מאות אורחים. רק ביהלום תוכלו לקבל את כל השירות לחתונה, כולל קבלת פנים, תפריט עשיר, חופה ועיצוב מלא, במחיר שווה ואחיד, ללא הבחנה בגודל האירוע. (רק בחתונות קטנות מאוד מתחת ל60 מנות, יש תוספת שירות של 300 ש"ח בלבד לכל האירוע, וזהו) מה לגבי מסגרת התקציב?

מסגרת התקציב - בקייטרינג יהלום תוכלו ליהנות משירות קייטרינג לחתונה במחיר משתלם במיוחד. אם הגדרתם לעצמכם מסגרת תקציב של עד 145 ש"ח למנה, תוכלו לקבל ביהלום תפריט לאירועים הכולל תפריט עשיר, ושירות מלא לאירוע. אם קבעתם לעצמכם מסגרת תקציב של עד 200 ש"ח למנה, תוכלו לבחור בתפריט חתונות הכולל קבלת פנים, תפריט עשיר כולל מנות בשריות (כמו אנטרקוט וצלעות טלה) בגריל על האש במקום האירוע, ושדרוגים נוספים.

קייטרינג לחתונות - דגשים מיוחדים

לכל קייטרינג יש את הDNA שלו, את הדגשים המיוחדים שלו. יש חברות שמתמקדות בחוויית הלקוח, יש חברות שמתהדרות בשף בעל שם בעולם הקולינרי, יש שמשקיעות בהגשה ובעיצוב של המנות, ויש חברות שפשוט מוציאות אירועים בלי לחשוב יותר מידי. קייטרינג יהלום מציע לכם שירות קייטרינג לחתונות כולל הגשה וכולל אפשרות להפקה מלאה. אתם בטח סקרנים לדעת מה זה אומר?

חברת קייטרינג מטבע הדברים עוסקת בעיקר בהכנת המנות וכמובן שינוע של האוכל בצורה מבוקרת למקום האירוע. אבל מי ידאג לכל התפעול מסביב? כדי להפיק אירוע, אתם נדרשים לשולחנות וכיסאות, מפות ומפיות, כלי פורצלן או זכוכית, עיצוב השולחנות עם פרחים ונרות, וכמובן עובדים ומלצרים שיערכו את השולחנות, יגישו את המנות, ויפנו את המתחם בסוף האירוע. מי ידאג לכל זה? אנחנו!

לקייטרינג יהלום מטבח עם שף וצוות טבחים שמכינים אוכל משובח איכותי וטעים, עם מגוון סוגי מנות וטעמים, מהמטבח הים תיכוני והמטבח המרוקאי, ואיך אפשר בלי נגיעות מהמטבח האסייתי והתאילנדי, תוך כדי התאמה לחיך הישראלי שאוהב את המנות שלו עשויות במידה נכונה, עם תיבולים מדויקים. צוות המטבח שלנו פועל בהיקף נרחב ביותר, לספק שירותי קייטרינג לאירועים בכל רחבי הארץ, כולל לאולמות אירועים, מפיקים ולקוחות פרטיים. 

התפריט המושקע של יהלום נבנה על בסיס מגוון מטבחים בעולם, המטבח המרוקאי לצד המטבח היווני והתורכי, וכמובן שאי אפשר בלי הנגיעות והניחוחות של המטבח האסייתי / יפני / תאילנדי. אם חשקתם במאכלי עדות מסורתיים תמצאו קדירות בשר ותבשילים ארומטיים, אם בא לכם דווקא סגנון ישראלי תמצאו מגוון מנות בתיבולים עדינים ורטבים מוכרים. כאן תוכלו להרכיב את התפריט המועדף ביותר עליכם ועל האורחים שלכם. כמו גם שילובים בין סגנונות שונים, לתפריט עשיר ומגוון ביותר.

במקביל לפעילות המטבח הענפה שלנו, יש לנו מחלקה מיוחדת לאירועים, המוכרת בשם יהלום קייטרינג עיצוב והפקה, המציעה לכם קייטרינג בשרי כולל הגשה ושירות מלא, עם שירות אישי המלווה את בעלי האירוע לאורך כל הדרך מבחירת התפריט, עד לסיומו המוצלח של האירוע. במסגרת הזו, אנחנו פותרים עבורכם את כל הנדרש לאירוע מוצלח, שהאורחים לא יפסיקו להחמיא לכם על הבחירה הנכונה. ממפות בצבעים מיוחדים, כלים מהודרים, שירות מלצרים אדיבים שיפרגנו לאורחים שלכם ועוד ועוד..

אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, בין אם זו חתונה עם 500 מוזמנים ובין אם זה אירוע קטן כמו פדיון הבן עם 70 אורחים, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו עם מנהל השירות האישי להתייעץ ולקבל את כל המידע הרלוונטי והמתאים ביותר עבורכם, כולל תפריט קייטרינג בשרי כולל הגשה, עלות מנה, ופירוט מלא של כל מה שאתם מקבלים באירוע שלכם מיהלום

לקראת חתונה? מתחילים לתכנן את האירוע החשוב בחייכם? יש לכם כל כך הרבה פרטים לסגור מול כל כך הרבה חברות וספקים שיתכן ואתם שואלים את עצמכם איך מתחילים? אנחנו ננסה לעזור לפחות בכל מה שקשור לבחירת קייטרינג מומלץ לחתונה. חברות מומלצות לחתונה יעניקו לכם שירות כולל, לא רק את תפריט האירוע עצמו, אלא שירות כולל ומקיף, כמו מפות וכלי סעודה, שירות מלצרים וניהול אירוע, כך שאם אתם בוחרים בחברה הנכונה, אתם פשוט משתחררים מהצורך להתעסק בכל כך הרבה תחומים, שמעולם לא התעסקתם איתם. 

אז איך מתחילים? בדיוק כמו בנסיעה ברכב, כדי להגיע לאן שהוא, צריך קודם כל לדעת מהו היעד הסופי שלנו. אז מהו היעד שלכם באירוע? איזה סגנון חתונה תרצו? בכמה מילים פשוטות, יש את החתונות הקלאסיות, בהם האורחים נהנים מבופה עשיר לפני החופה, ויושבים סביב שולחנות ערוכים לאחר החופה עם מנות אישיות או מרכזיות, זוהי החתונה הקלאסית והמבוקשת ביותר. אך כמובן, שככל שעוברות השנים, נוצרים סגנונות קונספט חדשניים, שמטרתם לייצר עניין מיוחד ולא שגרתי באירוע שלכם. תוכלו לברר מול חברות הקייטרינג השונות את האפשרויות החדשניות והמגוונות. 

קונספט שהיה מבוקש מאוד ביהלום, שלא מעט בזכותו הפכנו לקייטרינג מומלץ לחתונה, כשהמלצנו ללקוחות שלנו לבחור בפתיחת שולחנות אבירים גדולים ורחבים, עם מגוון עשיר של מנות מרכזיות המוגשות לאורך כל הערב. כאשר יושבים 20-30 איש בשולחן ענק, ואז נוצרת תחושה דומה לאירוח ביתי. למה זה קונספט כל כך מוצלח? לפעמים, כל מה שצריך זו תחושה כיפית וחוויה טובה,  לא צריך תחכום גדול מידי בשביל לייצר ריגושים. תדמיינו את זה ותרגישו את התחושה הכול כך נעימה של הביחד. כי גם אם מדובר בחתונה של 300 איש, עדיין אנשים רוצים להרגיש את הביחד. תוסיפו לזה את העובדה, שהמנות הוגשו לאורך כל הערב ללא הפסקה, ללא הגדרות של מנות ביניים, ומנות עיקריות. תוסיפו לזה את העובדה שחלק מהמנות עשויות במקום, ומוגשות מיד אל השולחן במגשים מרכזיים, והנה לכם קונספט של קייטרינג ייחודי ומומלץ לחתונה שלכם.

קייטרינג מומלץ לחתונה

בבחירה בקייטרינג יהלום אתם נהנים מכל היתרונות שלנו. הסיבה שיהלום קייטרינג מומלץ לחתונה על ידי מאות הלקוחות, היא קדם כל העובדה שכאן אנחנו מבינים אתכם. אנחנו יודעים מה חשוב לכם, ושאתם רוצים ליהנות מכל היתרונות שיש לחברת קייטרינג להציע. למה להסתפק רק באוכל משובח, או רק בעיצובים מדהימים? למה להסתפק רק בכשרות מהודרת? למה לא לקבל גם וגם? גם אוכל משובח, גם עיצובים מדהימים, גם כשרות מהודרת, גם שירות אישי לאורך כל הדרך, גם שירות אדיב ומקצועי של מנהלי האירועים וצוותי המלצרים, וגם לגרוף אין סוף מחמאות מהאורחים שלכם. ביהלום תיהנו מכל היתרונות שלנו כחברת קייטרינג, עיצוב והפקות אירועים.

לסיכום, אם אתם מחפשים קייטרינג מומלץ לחתונה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם יהלום, לקבל המלצות מלקוחות קודמים, להתרשם ממגוון התפריטים והאופציות שעומדות בפניכם, ולהחליט אם לבחור בנו לשרת אתכם ביום החשוב בחייכם. אנחנו בטוחים שגם אתם תהפכו ללקוחות ממליצים שלנו, כי אנחנו מתחייבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.


יהלום | קייטרינג מומלץ לחתונה


ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין: טופס הזמנה קייטרינג לחתונה

תפריט מומלץ לחתונה

אנחנו ביהלום מעניקים שירות מותאם אישית בתחום האוכל והאירועים. לרשותנו מטבחים משודרגים עם צוותים מקצועיים שנהנים להכין אוכל משובח במיוחד לאירועים בסגרי גודל משתנים, החל מ30 מנות ועד ל1000 מנות לאירוע. ליהלום צוות משלוחים, וצוותי מלצרים אדיבים ומנוסים בכל הארץ, כך שאתם יכולים לחגוג את החתונה שלכם היכן שרק תרצו, אנחנו כבר נגיע אליכם, עם צוות ההפקה שלנו.

היתרון המיוחד שלנו, שירות אישי אחד על אחד. כאן לא יעבירו אתכם ממנהל למנהל, אנחנו מקפידים שכל ההתנהלות של הלקוחות תהיה מול מנהל השירות אישי. מנהל השירות האישי ילווה אתכם מהטלפון הראשון, ועד לסיומו המוצלח של האירוע. ליהלום מחלקת עיצוב והפקות, כך שתוכלו לקבל שירות מורחב הכולל חופה להשכרה או כסא כלה להשכרה

הסגנון הקולינרי של יהלום

זה לא רק האיכות של המנות וחומרי הגלם המשובחים, ההשקעה שלנו בטעמים, לקלוע לטעם החיך של כמה שיותר סועדים (זו משימה לא קלה בארץ שיש בה קיבוץ גלויות וכל כך הרבה סגנונות מטבחים) אנחנו מאמינים שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל בין אירוע מוצלח במיוחד לפחות.. תשומת הלב שלנו לעיצוב האולם, צבעי המפות, סגנון הכלים, וההתאמה בין כל חלקי הפאזל, כמו גם צורת ההגשה של המנות, הקלאס והאסתטיקה, כל אלו הפכו את יהלום לחברת קייטרינג מומלץ לחתונה. אנחנו משתדלים להתאים את עצמנו לסגנון של הלקוח, זה דורש מאתנו גמישות מלאה בהכנת המנות, שבירת מוסכמות בעיצוב האירוע, ובעיקר הקשבה פעילה, אבל זו בדיוק הסיבה שהקמנו את יהלום, כדי להעניק לכם שירות אישי. מגיע לכם

איך תיראה החתונה שלכם עם יהלום?

עם הגעת האורחים הראשונים, יוצבו עמדות בופה הכוללות מיקס טוגנים, שניצלים וצ'יפס, פיתות ביס עם מעורב ירושלמי לצד רטבים וסלטים, פלטות ירקות חיים לצד מטבלים וכמובן פינת שתיה קרה לצד פינת שתיה חמה. השולחנות יהיו ערוכים במפות ומפיות בד יפיפיות, כלי פורצלן וזכוכית מרהיבים, המשדרים קלאס ויקרה לצד חמימות ונעימות.  עם הגעת האורחים, השולחנות כבר יהיו ערוכים עם מיטב סלטי הבית, כולל חומוס איכותי וטרי שנעשה על ידינו, לצד פרנות חמות, לחמניות טריות, ובקבוקי שתיה קרירים

מהלך האירוע

הגשת המנות בתפריט מומלץ לחתונה, תהיה לאחר שיתקבל האות מכם שאפשר להתחיל את האירוע, לפני החופה או לאחר החופה, בהתאם להחלטתכם. רק אז נגיש את מנת הביניים בהגשה אישית על ידי המלצרים, כשכל סועד יוכל לבחור במנה המועדפת עליו. כשהאירוע בשיאו, והאורחים שמחים אתכם בריקודים או בכל פעילות אחרת, המלצרים יפנו את מנות הביניים בזריזות, ויכינו את השולחן לקראת המנה העיקרית, וכשיתקבל האות מכם צוות צוות המטבח יתחיל להיערך לקראת המנה העיקרית. המנה העיקרית מוגשת לאחר שהגשנו את התוספות החמות במרכז השולחן, כך שכל אחד יוכל לבחור את המנה המועדפת עליו. למעוניינים, ניתן להגיש גם את המנה העיקרית בהגשה אישית, (יש לציין זאת בפנייתכם)

קינוח מתוק 

לאחר שהאורחים נהנו ושבעו מכל הטוב המוגש בפניהם, נקנח במשהו מתוק לסיום.. בדרך כלל נגיש קינוח אישי, אך ניתן גם להזמין מגשי פירות חתוכים ומרהיבים במרכז השולחן. לסיכום, כל הסיבות שלכם לבחור בקייטרינג יהלום. אם גם אתם רוצים קייטרינג לחתונות מומלץ במחיר מנצח אתם מוזמנים ליצור קשר ולבחור את קייטרינג יהלום להפקת החתונה שלכם, עם צוות המלצרים האדיבים והמנוסים שלנו. זו הסיבה שקייטרינג יהלום קייטרינג מומלץ לחתונה ולאירועי יוקרה, בשל האיכות הגבוהה, השירות האדיב, המחיר המנצח והמחמאות הבלתי פוסקות של האורחים

חתונה קטנה עד 100 איש 

רוצים לערוך חתונה קטנה עד 100 איש, ומתלבטים מה ואיך? יש הרבה מאוד מקומות המתאימים כמקום לחתונה קטנה. אבל לא קל למצוא חברת קייטרינג שתעניק לכם שירות קייטרינג לחתונה ברמה גבוהה ל100 איש כולל שירות מלא ובמחיר משתלם. זה נכון שעד לפני מספר שנים, כולם היו מקבלים הזמנות לחתונות הנערכות בדרך כלל במקומות גדולים ויוקרתיים, כמו אולמות או גני אירועים עם מקומות למאות אורחים, עם השנים המגמה השתנתה וקיבלה חיזוק משמעותי בעקבות הקורונה. כיום, רבים מבינים שזה לא מתאים לכולם, וזה בעיקר נזק כלכלי חסר תקדים למשפחות ולזוג הצעיר. 

אירועים במקומות קטנים הפכו לטרנד חזק מאוד, חתונות של 100 עד 200 איש הכוללים בעיקר את המשפחות של שני הצדדים וחברים קרובים, הפכו להיות הדבר הבא. במקביל, נפתחו עסקים רבים המציעים מקום לחתונה קטנה. נוצרו קונספטים ייחודיים לאירועים אלו, תפריטים מיוחדים, ואף עיצובים ויצירת אווירה שונה ממה שהיה מקובל עד כה. היתרון בחתונה קטנה ואינטימית, הוא קדם כל באווירה המאוד מיוחדת, סוג של שמחה אמיתית. התחושה היא קרובה מאוד, ועם מוזיקה מותאמת האווירה תהיה כל כך מיוחדת ולא תישכח שנים רבות. כמובן שבאירועים בסגנון זה מומלץ לבחור במקומות מתאימים ולא בכל מקום. יש מספר פרמטרים חשובים לתשומת ליבכם. 

  • האווירה – איזו אווירה אתם רוצים בחתונה שלכם? ברור שלא כל מקום יכול לשנות את צורתו ולהתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. בגדול, יש את האווירה האינטימית שתהיה בדרך כלל בלופטים או מקומות קטנים המתאימים לאירועים של עד 100-120 איש בשולחנות עץ מרובעים, כשהתאורה במקום מינימליסטית, והגוונים יהיו נוטים לשחור ושילובים מתאימים. יש את האווירה הכפרית והטבעית, ולצורך כך נבחר במקומות פתוחים עם המון צמחייה או כלים נוסטלגיים. ויש את האווירה המודרנית, שלצורך כל נבחר בווילות המוצעות לרוב באתרי הווילות והצימרים.
  • הגודל – לא לבחור מקום גדול מדי. החלל ייראה ריק, וזה ממש לא מה שתרצו בחתונה שלכם. מקום לחתונה קטנה בסדרי גודל של 100-200 אורחים חייב להיות מותאם למספרים הללו, כמובן לא לשכוח את רחבת הריקודים, קבלת הפנים, מקום לתפעול המטבח והגשת המנות, מקום לדי ג'יי, לצלם המגנטים וכל הספקים של האירוע.
  • עיצוב – כשאתם מזמינים שירותי קייטרינג לחתונה, חשוב ומומלץ לברר עם חברת הקייטרינג אם יש להם שירותי עיצוב לחתונה. כך יהיה סנכרון מלא בין התפריט, צבעי המפות והמפיות, עיצוב השולחנות, ובמידת הצורך החופה / כיסא הכלה או כל אלמנט אחר שתבקשו לאירוע שלכם.
  • הספקים – האם הספקים שאתם מעוניינים בהם מגיעים למקום החתונה הקטנה שלכם? אם אתם חוגגים ביו"ש, יש ספקים (מסיבות שונות) שלא מגיעים לישובים אלו. יש ספקים שיבקשו תוספת תשלום עבור המרחק בין המיקום שלהם למיקום האירוע. במקרים מסוימים זה אף עלול להגיע לתוספת של אלפי ואף עשרות אלפי ₪.

בחרנו מקום לחתונה קטנה, מה הלאה?  עליכם לבחור שירות קייטרינג, לדוגמא קייטרינג יהלום, המאפשר לכם לבחור את התפריט המועדף עליכם, מתוך מגוון תפריטים, סגנונות, ורמות מחירים שונות. בקייטרינג בשרים תוכלו להזמין תפריט בשרי כולל הגשה, תפריט על האש עם מבחר בשרים טריים הנעשים במקום האירוע, כמו כן תוכלו להזמין ציוד לאירועים, חופה מעוצבת כמו חופת במבוק, או חופה יפנית, כסאות כלה עם עיצובים שונים ועוד..

האם כדאי לחפש מקום לחתונה קטנה?

אם המספר הממוצע של מוזמנים בחתונה רגילה עומד על 400 משתתפים, והעלות הממוצעת של מנה באולמות או גני אירועים 250 ש"ח, זה אומר שהעלות הממוצעת לחתונה בישראל עומדת על 100,000 ש"ח. זו ההוצאה רק על המנות בלבד. למה אנשים מזמינים כל כך הרבה אורחים? מספר סיבות. ברוב המקרים כתוצאה מהלחץ של המשפחות שרוצות אירוע רב משתתפים ורוצים להזמין כל שכן כל מכר וכל חבר מהעבר, התוצאה של אירוע רב משתתפים בדרך כלל הוא אירוע פחות אינטימי, עם המון פנים לא מוכרות שמאחלים לכם מזל טוב ותכלס אין לכם מושג מי הם..  ההוצאה העיקרית בחתונה היא כמובן מחיר המנות באולם או בגן אירועים, אך לא לשכוח את ההוצאות הנוספות והם רבות, רבות מאוד. 

מחיר ממוצע לחתונה בישראל כולל כל ההוצאות עומד על כ150 אלף שח. בחישוב הוצאות בר, מוזיקה, צילום, עיצוב, הסעות, בגדי חתן וכלה, איפור, הזמנות, רכבים ועוד.. האם כדאי להוציא סכום כל כך גדול על ערב אחד? זו שאלה שרבים מתלבטים בה ובצדק. מצד אחד חתונה יש פעם בחיים ומצד שני אפשר להשתמש בסכומי כסף הללו לכל כך הרבה מטרות אחרות, כמו לחופשה כיפית של הזוג למשך 10 ימים, האם זה לא עדיף? ומה עם חיסכון משמעותי לדירה שבדרך? תחשבו על זה..  

משבר הקורונה שפקד את ישראל כמו את כל העולם, יצר מציאות חדשה של חתונות קורונה מצומצמות, אך תשאלו כל בעלי החתנים והכלות וגם ההורים והמשפחות שהיו אלו החתונות השמחות ביותר, עם אינטימיות משפחתית כשהמשפחה הקרובה במרכז והם חוגגים בשמחה אמיתית עם בני הזוג. כתוצא מכך החל ביקוש מטורף למקומות לחתונה קטנה, וכל מקום שהיה נראה מתאים באיזו שהיא צורה הפך למקום לחתונה קטנה. היתרון הגדול ביותר בחתונות קטנות הוא הקרבה של בני המשפחה לאורך החתונה, היכולת של כולם להרגיש את החום והאהבה, ולא פחות חשובה היכולת לפנק קצת יותר את בני המשפחה. 

אם אתם מזמינים קייטרינג לחתונה קטנה אתם בהחלט יכולים לשדרג את המנות, ולהוסיף כמה עשרות שקלים למנות ברמה הרבה יותר גבוהה. התוספת הכללית היא לא משמעותית, ובכל מקרה בני המשפחה נהנים יותר ומפנקים יותר גם במתנות.. אם בכל זאת יש לכם חברים קרובים שלא יכולים להגיע יש לכם פתרונות טכנולוגיים מפתיעים במיוחד כמו צילום זום, סרטון יוטיוב, ועוד.. כמובן שתשלחו להם הזמנה וירטואלית לחתונה וירטואלית..

לסיכום, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כבר עכשיו ולברר אם התאריך המבוקש פנוי, ולשריין בהקדם את קייטרינג יהלום באירוע שלכם. כך תתחילו את החיים ברגל ימין, עם קייטרינג לחתונות הכולל אוכל משובח, עיצובים מדהימים ואווירה מושלמת במחיר המשתלם ביותר. בין אם אתם חוגגים חתונה קטנה עד 100 איש ובין אם אתם חוגגים חתונה של 500 איש, קייטרינג יהלום הוא בדיוק הקייטרינג לחתונה שלכם.