קייטרינג הכל כלול
90 ש"ח למנה

תפריט מלא כולל הכל - ללא הגשה

מתכננים אירוע בקרוב? תכנון אירוע יכול להיות תהליך מורכב ודורש זמן, ואחד מהאלמנטים החשובים ביותר הוא למצוא אוכל טעים ואיכותי לאורחים שלכם. כאן נכנסת לתמונה  חברת קייטרינג יהלום – שמציעה חווית קייטרינג כולל הכל! וחוסכת לכם הרבה זמן וכאב ראש. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על השירותים יוצאי הדופן שמספקת חברת קייטרינג יהלום, שידועה באוכל המשובח שלה, כשרות מהדרין, והמלצות חמות מלקוחות מרוצים.

קייטרינג כולל הכל במבצע! 90 ש"ח למנה
תפריט קייטרינג

  • לחמניות אישיות
  • סלטי הבית - 6 לבחירה 
  • מנה עיקרית - 3 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה
  • שתיה קרה 

כולל שירות משלים

  • מפות ומפיות
  • צלחות במבוק / חד"פ קשיח
  • סכו"ם חד"פ שקופים
  • כלי הגשה 
  • משלוח עד מקום האירוע

מינימום להזמנה במחיר המבצע - 60 מנות
מתחת ל60 מנות, יש תוספת תשלום 

קייטרינג כולל הכל | קייטרינג יהלום | 055-560-4217

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"
חדש! הזמנה אונליין: טופס הזמנה קייטרינג כולל הכל

היתרונות שלכם בקייטרינג יהלום

יהלום היא חברת קייטרינג מהשורה הראשונה שבנתה מוניטין מעולה באספקת אוכל משובח ואיכותי למגוון רחב של אירועים. עם דגש על איכות, טריות ושביעות רצון הלקוחות, חברת קייטרינג יהלום הפכה לבחירה המועדפת עבור אלו שמחפשים חווית אוכל בלתי נשכחת וללא טרחה עבור האורחים שלהם.

אחד המאפיינים הבולטים של חברת קייטרינג יהלום הוא שיתוף הפעולה עם מטבחים כשרים למהדרין, והדבקות שלה בתקני מהדרין כשרות, מה שמבטיח את רמת הכשרות הגבוהה ביותר עבור לקוחותיה. תחת ההשגחה המחמירה של בד"ץ בית יוסף / בדצ מחפוד במטבחים השונים, הלקוחות יכולים להיות בטוחים לחלוטין בכשרות מהודרת לעילא ולעילא.

חברת קייטרינג יהלום מתגאה בכך שהיא מציעה גישה אישית וממוקדת בלקוח. מחויבות זו לעמידה בציפיות הלקוחות ועמידה בהן הניבה רשימה ארוכה של המלצות חמות ולקוחות חוזרים שבוטחים בחברת קייטרינג יהלום  שתספק חווית אוכל ללא תחרות.

המבחר של קייטרינג יהלום הוא עדות אמיתית לרעננות ולאיכות המרכיבים שלהם. עם מגוון רחב של אפשרויות, יש משהו שיתאים לכל חיך והעדפה תזונתית, ויבטיח שכל אורח יוכל ליהנות ממנה ראשונה טעימה ומשביעה. קייטרינג יהלום מבינה את החשיבות של הצעת מגוון משקאות על מנת להשלים את היצע המזון המעולה שלה. עם מגוון אפשרויות העונות לכל העדפה, האורחים שלכם יהיו מרווים ומרוצים לאורך כל האירוע.

שירותים והצעות נוספות

  • מפות שולחן וכלים חד"פ - כשמדובר בקייטרינג כולל הכל, קייטרינג יהלום מכסה אתכם - תרתי משמע. הם מספקים מפות שולחן וכלים חד פעמיים, תוך הקפדה על כל פרט באירוע שלכם. ניתן לקבל כלים חד"פ קשיחים או כלי פורצלן בתוספת תשלום
  • שירות משלוחים - אחד היתרונות הרבים בבחירת קייטרינג יהלום לאירוע שלכם הוא הנוחות של שירות המשלוחים שלהם. עם צוות אמין ומדויק, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאוכל וההגדרות של השולחן יגיעו במצב מושלם, מוכנים להרשים את האורחים שלכם.
  • התאמה אישית לאירועים ספציפיים - כל אירוע הוא ייחודי, וקייטרינג יהלום מבינה את החשיבות של התאמת השירותים שלה לצרכים הספציפיים של כל לקוח. עם אפשרויות התפריט הניתנות להתאמה אישית והיצע השירותים הגמיש שלהם, תוכלו ליצור את חבילת הקייטרינג המושלמת שתשלים את הנושא והדרישות של האירוע שלכם.

קייטרינג כולל הכל במחיר משתלם

כשמדובר באוכל של חברת קייטרינג יהלום, ההוכחה היא באוכל עצמו, במנות הטעימות, הטריות והשופעות שהם מגישים. המחויבות שלהם לשימוש במרכיבים איכותיים ובטכניקות קולינריות חדשניות מביאה לחוויית סעודה שאין שני לה.

חברת קייטרינג יהלום מאמינה שאוכל ושירות יוצאי דופן לא צריכים לבוא עם תג מחיר מופקע. עם המחיר המשתלם ביותר - 80 ₪ למנה, תוכלו לפנק את האורחים שלכם בחוויית סעודה בלתי נשכחת מבלי לקרוע את הכיס.

המלצות חמות וביקורות

חוויות לקוחות - המחויבות של קייטרינג יהלום לשביעות רצון הלקוחות הניבה המלצות חמות רבות מלקוחות מרוצים. תשומת הלב שלהם לפרטים, הגישה האישית והאוכל הטעים זיכו אותם בעוקבים נאמנים של לקוחות שבוטחים בהם שיספקו חוויה יוצאת דופן בכל פעם.

סיפורי הצלחה - באירועים מחתונות ואירועי חברה ועד מפגשים אינטימיים וחגיגות, לחברת קייטרינג יהלום יש רקורד מוכח של תרומה להצלחתם של אירועים רבים. המומחיות שלהם ביצירת תפריטים מותאמים אישית ומתן שירות ללא דופי מבטיחה שכל אירוע יהיה בלתי נשכח. 

למה לבחור ב"קייטרינג יהלום"?

 א. מרכיבים איכותיים ומזון טרי - המחויבות הבלתי מתפשרת של "קייטרינג יהלום" לשימוש במרכיבים טריים ואיכותיים בלבד מבדילה אותם מחברות קייטרינג אחרות. מסירות זו למצוינות מבטיחה שכל מנה שהם מגישים תהיה לא רק טעימה, אלא גם תשקף את התשוקה שלהם לספק חווית סעודה יוצאת דופן.

ב. מנות בשפע וגדושות - אף אחד לא רוצה לעזוב אירוע כשהוא רעב או לא מרוצה, ועם "קייטרינג יהלום" אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאורחים שלכם ייהנו ממנות בשפע ומנות נדיבות. המחויבות שלהם לספק שפע של אוכל מבטיחה שכולם יעזבו את האירוע שלכם שבעים ומרוצים.

ג. היתרונות של שירותי קייטרינג כולל הכל - בחירת שירות הקייטרינג הכול כלול של "קייטרינג יהלום" פירושה שאתם יכולים ליהנות מחוויית תכנון אירועים נטולת לחצים. מההיצע הנרחב של התפריטים שלהם ועד לשירותים הנוספים שלהם כמו מפות שולחן, כלים חד"פ ומשלוחים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שכל פרט יטופל במקצועיות רבה.

 ד. אירועים מותאמים אישית בהתאם לצרכים - המוטו של קייטרינג יהלום  הוא "לאירוע שהולם אתכם", ומחויבות זו לאישיות ניכרת בכל היבט של השירות שלהם. עם אפשרויות התפריט הניתנות להתאמה אישית ושירות הלקוחות הקשוב שלהם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהאירוע שלכם יעוצב כך שיענה על הצרכים וההעדפות הספציפיים שלכם.

כשמדובר בתכנון אירוע מוצלח, בחירת שירות הקייטרינג הנכון היא קריטית. האוכל יוצא הדופן של חברת קייטרינג יהלום, ההיצע כולל הכל והמחויבות לשביעות רצון הלקוחות הופכים אותם לבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש חווית סעודה בלתי נשכחת. עם המוטו שלהם "לאירוע שהולם אתכם", אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שקייטרינג יהלום יספקו חווית קייטרינג מותאמת אישית הכוללת הכול שתעלה על הציפיות שלכם. אל תהססו ליצור איתם קשר ולהתחיל לתכנן את התפריט המושלם לאירוע הבא שלכם.