קייטרינג אוכל מוכן
50 ש"ח למנה

סלטים, תוספות ומנות עיקריות

מתכננים אירוע? מחפשים הזמנת קייטרינג הביתה, קייטרינג לאירוח ביתי? או קייטרינג לאירוע קטן בבית? הגעתם למקום הנכון!! ב"קייטרינג יהלום" תוכלו להזמין משלוח קייטרינג לבית, או קייטרינג לאירוע ביתי כולל הגשה ותפעול מלא. תוכלו לבצע את הזמנה בכל דרך שנוחה לכם, בטלפון, בווטצאפ, או בטופס ההזמנה אונליין.

תפריט אוכל מוכן במבצע! 50 ש"ח למנה
תפריט אוכל מוכן

  • סלטים טריים - 6 לבחירה
  • מנה עיקרית - 3 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן

תפריט אוכל מוכן | קייטרינג יהלום | 055-560-4217

שאלות נפוצות:

  • מה הכשרות? 
    כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף
    (ניתן להזמין ממטבח בהשגחת הרב מחפוד בתוספת 10 ש"ח למנה)
  • באילו אזורים אתם נותנים שירות? 
    בכל הארץ, כולל יהודה ושומרון
  • מה המינימום להזמנה? 
    30 מנות 
  • עד מתי אפשר להזמין? 
    מומלץ עד 10 ימים לפני האירוע. לא הספקתם? לא נורא, דברו איתנו

קייטרינג יהלום - מטבח להכנת מעדנים

טעמו את הפינוקים של תפריט האוכל המוכן עם קייטרינג יהלום: הבחירה המועדפת לאירוע שלכם. בעולם המהיר של ימינו, נוחות ואיכות הן קריטיות בכל הנוגע לאירוח באירועים. וכאן נכנס לתמונה תפריט אוכל מוכן. קייטרינג יהלום, עם הסלוגן שלה "לאירוע שהולם אתכם", היא הבחירה המושלמת עבור אלו המחפשים אוכל כשר וטעים. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על קייטרינג יהלום, על תפריט האוכל המוכן במחיר של 50 ₪ בלבד למנה, ועל המלצות החמות של הלקוחות המרוצים.

קייטרינג יהלום היא חברת קייטרינג בעלת שם המתמחה באספקת אוכל כשר וטעים למגוון אירועים. עם צוות של שפים מיומנים ומתכנני אירועים, קייטרינג יהלום מתגאה ביצירת חוויות בלתי נשכחות עבור לקוחותיה על ידי הצעת מגוון רחב של מנות מעוררות תיאבון.

המחויבות של החברה לשימוש במרכיבים טריים ואיכותיים מבטיחה שכל ארוחה לא רק תהיה טעימה, אלא גם תעמוד בקפדנות אחר ההנחיות הכשרות המחמירות. מסירות זו לאיכות ולטעם היא מה שמבדיל את קייטרינג יהלום מהמתחרים.

תפריט אוכל מוכן - 50 ₪ למנה

תפריט האוכל המוכן של קייטרינג יהלום נועד לספק מגוון של מנות מענגות במחיר סביר, ולהבטיח שכל אורח באירוע שלכם יהנה מארוחה מספקת ובלתי נשכחת. הנה הצצה לאפשרויות התפריט שאתם יכולים לצפות להן:

1. לחם וסלטי הבית: התחילו את האירוע שלכם עם לחם הבית, כמו פרינות מרוקאיות עבודת יד או לחמים אחרים לבחירתכם, וסלטים טריים ועשירים, הכוללים: ירקות במגוון סוגים, צבעים, גדלים וצורות טיפול, כמו, סלטים חיים, כבושים, קלויים, מבושלים, או מטוגנים. מגוון הטעמים והצבעים יתן לכם מענה מושלם לפתיחת השולחן.

 2. מנות עיקריות: המנות העיקריות המוצעות על ידי קייטרינג יהלום עתידות להרשים אפילו את החיך המפונק ביותר. האפשרויות נעות בין סטייק פרגית בתיבול השף לבין קציצות בשר ברוטב מרקש, צלי בקר בבישול ארוך, או  אסאדו בגריל ארוך, תוך הבטחה שיש משהו שיספק כל העדפה.

3. תוספות חמות: השלימו את המנות העיקריות שלכם במגוון תוספות טעימות. בחרו מתוך אפשרויות כמו ירקות צלויים, תפוחי אדמה בעשבי תיבול, או קוסקוס ומרק ירקות כדי ליצור ארוחה מאוזנת ומשביעה.

4. קינוחים: אף אירוע אינו שלם בלי סיום מתוק. תפריט הקינוחים של קייטרינג יהלום כולל מגוון פינוקים מפתים, ובהם מוס שוקולד, חיתוכי פירות ומיקס בקלאוות.

מעבר לאפשרויות התפריט המגוונות, קייטרינג יהלום ישמח להיענות לדרישות והעדפות תזונתיות ספציפיות, תוך הבטחה שלכל אורח באירוע שלכם תהיה ארוחה שמתאימה לצרכיו.

המלצות חמות מלקוחות

המסירות של קייטרינג יהלום לאספקת מזון טעים, טרי ובשפע זיכתה אותם ברשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. ההמלצות שלהם מעידות רבות על איכות האוכל והמקצועיות של הצוות.
לקוח אחד מהלל את הכרוב הממולא והקציצות, ומתאר את הרוטב כ"מדהים" ו"כל כך טעים". אחר מהלל את החברה על כך שהיא אף פעם לא מאכזבת, באומרו: "ברגע שתטעמו את האוכל שלהם, לעולם לא תזמינו מקייטרינג אחר!"
המלצות חמות אלה מציגות את רמת שביעות הרצון הגבוהה שקייטרינג יהלום מספק באופן עקבי, מה שהופך אותו לבחירה האידיאלית לאירוע הבא שלכם.

הזמנת קייטרינג הביתה

האם ניתן לקבל ביהלום שירות של הזמנת קייטרינג הביתה? בהחלט. בקייטרינג יהלום תוכלו להזמין שירות קייטרינג לאירועים גדולים של מאות סועדים עם הפקה מלאה, אבל ניתן להזמין גם שירותי קייטרינג לאירוח ביתי, 30 מנות ומעלה עם משלוח עד הבית, כשהאוכל מגיע עד אליכם, ארוז בצורה נוחה וקלה. תוכלו לבקש שהאוכל יגיע חם צמוד לתחילת האירוח, כך שלא תצטרכו לדאוג אפילו לא לחימום של האוכל, ותוכלו לבקש שהאוכל יגיע קר, כדי שתיקחו את האוכל יחד אתכם לאן שתרצו.

המטרה העיקרית של הזמנת קייטרינג הביתה, היא לחסוך זמן, כסף, והרבה מאוד טרחה הדרושים בהכנת אוכל באופן עצמאי. למי יש כוח וזמן פנוי לסחוב קניות מהסופר (אם בכלל יש חנייה פנויה ליד הסופר) ולעמוד שעות ואולי ימים במטבח רק כדי לבשל כמה עשרות מנות מכובדות? תחסכו מכם את זה. הזמינו קייטרינג לאירוע ביתי, ותיהנו מכל היתרונות שיש לנו להציע לכם:

  • תפריט עשיר ומגוון - ביהלום מעל 100 (!) סוגי מטעמים לבחירתכם
  • מנות טעימות - הטריות, האיכות והתיבולים המדוייקים שלנו מנצחים בכל תחרות
  • שפע ורוחב לב - ביהלום תיהנו ממנות מכובדות, ושפע של סלטים ותוספות
  • קייטרינג עד הבית - ביהלום תיהנו משירות משלוחים במחיר משתלם במיוחד
  • כשרות מהודרת - כשר למהדרין, בהשגחת בד"צ בית יוסף 


קייטרינג לאירוע ביתי | קייטרינג יהלום

קייטרינג לאירוע ביתי

בשנים האחרונות, אנחנו נתקלים ביותר ויותר ישראלים שפשוט מחליטים לערוך את האירוע בבית שלהם. למה?  לפעמים זה אירוע קטן יחסית, כמו יום הולדת, מסיבת רווקים/ות, סיום מסכת, פדיון הבן, ולעיתים אנחנו נתקלים אף במשפחות שעורכות אירועים ממש כמו בר מצווה, בת מצווה, ברית או בריתה, ואפילו חתונות (!) בביתם  הפרטי. זה יכול להיות בבית, בחצר, או בגינה. בדרך כלל מספר המוזמנים באירועים כאל יעמוד על 30-40 מוזמנים לפחות, ולעיתים מגיע אף ל100-120 מוזמנים. ברור מדוע זה לא משתלם ולא כדאי להכין אוכל באופן עצמאי. שירות קייטרינג לאירוע ביתי זהו הפתרון המושלם.

עוד טרנד חדש צובר תאוצה בשנים האחרונות, היא הזמנת בני המשפחה ליום אחד משותף בחגים, זה יכול להיות בחול המועד פסח, (במקרה זה יש לכם קייטרינג כשר לפסח) או בחול המועד סוכות, כמו גם באחד מימי החנוכה, או ביום העצמאות. הטרנד צבר תאוצה לאחרונה, ככל הנראה, בעקבות צורת הבנייה של השנים האחרונות, שלא מאפשרת לארח את כל המשפחה המורחבת כמו פעם. אז הישראלים מצאו פתרון. כל בני המשפחה מתארגנים יחד ומוצאים וילה או בית פרטי רחב, ומזמינים קייטרינג לאירוע ביתי, ונהנים מחוויה משותפת של כל בני המשפחה.

קייטרינג לאירוע קטן בבית

בישראל יש לא מעט חברות שמציעות שירותי קייטרינג לאירוע קטן בבית. למרות שבמבט ראשון זה נראה שיש דמיון בין החברות השונות, עשויים להיות הבדלים מאוד משמעותיים. נציין כמה מהם בקצרה: כמובן שיש להבחין בין קייטרינג חלבי לקייטרינג בשרי. בחברות קייטרינג בשריים יש להבחין בין קייטרינג כשר ללא כשר. ובחברות הקייטרינג הכשרות בין רמות כשרות שונות. בנוסף, יש להבחין בין סוגי מטבחים שונים. יש מטבחים שמתמחים בנישה מסויימת של אוכל. כמו לדוגמא: המטבח האירופאי (נקרא גם :"האוכל היהודי") או המטבח האסייתי, יש מטבחים שמתמחים בצורת בישול או צלייה מסויימת כמו בשרים בסגנון דרום אמריקאי, ויש מטבחים שמוגדרים כמטבחי שף, בהם יש משמעות מיוחדת לכל פריט ופריט שנמצא על גבי הצלחת.

כמובן שזה לא מתחיל ונגמר בסוג האוכל וסגנון המטבח, אלא גם במוטו של המטבח. האם הקייטרינג מותאם בעיקר לחנות אוכל מוכן, או לאירועים? גם בחברות הקייטרינג לאירועים  יש חברות שמתמקדות באירועי חברה בסגנון בופה, ויש חברות שמתמקדות באירועים משפחתיים. יש חברות קייטרינג המיועדות רק לאירועים גדולים מעל 300 סועדים, ויש חברות שמתאימות גם כשירות קייטרינג לאירוע קטן בבית. 

קייטרינג לאירוח ביתי | קייטרינג יהלום

קייטרינג לאירוע ביתי

בקייטרינג יהלום אתם יכולים ליהנות משירות קייטרינג לאירועים קטנים בבית או לאירועים גדולים בשטח פתוח, הקייטרינג שלנו בשרי וכשר למהדרין (הרב מחפוד), סגנון הבישול הוא ישראלי ים תיכוני, על יסודות המטבח המרוקאי, בשילוב נגיעות מהמזרח הרחוק. לנו אין חנות אוכל מוכן, וכל האוכל שמיוצר במטבחים יוצא במשלוחים לאירועים בכל רחבי הארץ. 

יש לקוחות שבוחרים בשירות של הזמנת קייטרינג לאירוע קטן בבית, עם משלוח בלבד, ויש לקוחות שמעדיפים לא להתעסק בכלל עם הארגון של האירוע. במקרה הזה, אנחנו דואגים להכול!! מפות וכלי סעודה, לחמים ושתייה, תפריט עשיר כולל קינוחי הבית, וצוות מלצרים שדואג לכל מה שצריך כדי שאתם תשבו בכיף עם האורחים והחברים שלכם. 

קייטרינג לבית

הלקוחות שלנו הם לא רק לקוחות, אלא חברים שלנו. כל לקוח של יהלום הופך להיות חלק ממשפחה גדולה. אנחנו מרגישים כל לקוח, ודואגים לכל אחד באופן אישי בדיוק למה שהוא צריך. יש לנו לא מעט לקוחות שכבר לא מתקשרים אלינו. הם כבר יודעים שאפשר לבצע הזמנה אונליין באתר, ההזמנה מגיע אלינו ישירות, והם יודעים שהכול יגיע בדיוק כמו שהם רשמו בהזמנה. כך הם נהנים מראש שקט בכל הזמנה, וכך הם יכולים להזמין קייטרינג לבית תוך 5 דקות, בלי לשוטט בגוגל, בלי להיות בלחץ איך יהיה ומה יהיה?

אגב, לא תמיד שירות של הזמנת קייטרינג לבית היא בנסיבות משמחות. כמו לדוגמא: קייטרינג לאבלים, או קייטרינג לאזכרה. בכל מקרה תזכרו שאנחנו כאן בשבילכם תמיד. בעתות שמחה ובעתות משבר וכאב. נשמח לשרת אתכם תמיד רק באירועים שמחים, אבל שתדעו שאנחנו כאן לשירותכם תמיד בכל מצב. גם אם חלילה תצטרכו להזמין קייטרינג לאבלים או לאזכרה, ולא תרצו להתעסק יותר מדי עם בחירת תפריט וכו', אנחנו כאן בשבילכם, תתקשרו למנהל השירות האישי או שלחו לו הודעה בוווטצאפ, והוא כבר ישלח לכם הצעת תפריט לאזכרה או לאבלים

קייטרינג לבית | קייטרינג יהלום

קייטרינג לאירוח ביתי

אנחנו בקייטרינג יהלום מתמחים בהכנת קייטרינג לאירוח ביתי, עם טעמים ביתיים שכולם אוהבים. המבוגרים והילדים, אוהבי הבשר והצמחוניים, כולם יפרגנו לכם על הבחירה הנכונה ביהלום לאירוח הביתי שלכם. בין אם אתם מתכננים אירוע כמו יום הולדת, מסיבת הפתעה, הצעת נישואין, או סתם אירוח של חברים ומפגשים משפחתיים, יש לכם כתובת אחת, קייטרינג יהלום

בבית שלכם, על הגג, או בגינה, תחושו את האינטימיות, את תחושת הביתיות, את הרוגע והשלווה, שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. חשוב לשמור על התחושות הללו. אין אירוח מושלם ללא כיבוד מושקע. ואין כיבוד מושקע כמו הזמנת קייטרינג לאירוח ביתי של יהלום, שמגיע אליכם עד הבית ארוז וחם, וכל שנותר לכם הוא להגיש את האוכל לאורחים בצורה יפה ומעוררת תיאבון.

רוצים שנחסוך לכם גם את ההתעסקות עם ההגשה? יש לנו שירות מיוחד של קייטרינג למסיבה כולל הגשה, כשהמלצרים שלנו יערכו ויארגנו את השולחנות, יגישו את כל האוכל בכלים מהודרים, ויפנו את הכול בסוף האירוח, כך שאתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהאירוח שלכם יהיה מושקע מכובד ומכבד.

למה לבחור בקייטרינג יהלום לאירוע שלכם?

ישנן סיבות רבות לבחור בקייטרינג יהלום לאירוע שלכם, ובהן:

1. אוכל כשר ואיכותי: המחויבות של קייטרינג יהלום להשתמש רק במרכיבים הטריים ביותר ולפעול לפי ההנחיות הכשרות מבטיחה שהאורחים שלכם ייהנו מארוחה טעימה ובריאה.
2. אפשרויות תפריט בהתאמה אישית: עם מגוון רחב של מנות לבחירה, ניתן להתאים את תפריט האוכל המוכן של קייטרינג דיאמונד להעדפות ולדרישות התזונתיות של האורחים שלכם.
3. צוות מקצועי ומנוסה: הצוות של קייטרינג יהלום שם לו למטרה להפוך את האירוע שלכם להצלחה, תוך הקפדה על כל פרט ופרט ושהאוכל יוכן ויוגש בסטנדרט הגבוה ביותר.
4. תמחור תחרותי: במחיר של 50 ₪ בלבד למנה, תפריט האוכל המוכן של קייטרינג יהלום מציע תמורה יוצאת דופן לכסף, ומאפשר לכם לפנק את האורחים שלכם בארוחה טעימה ומשביעה בלי לקרוע את הכיס.

לסיכום, בחירה בתפריט האוכל המוכן של קייטרינג יהלום לאירוע שלכם מבטיחה שהאורחים שלכם ייהנו מארוחה טעימה, כשרה ומשביעה. עם מגוון רחב של מנות לבחירה, והאפשרות להתאים את התפריט להעדפות האורחים שלכם, קייטרינג יהלום היא הבחירה המושלמת לכל אירוע. אל תהססו ליצור איתם קשר כדי ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת לאורחים שלכם.