שירות מלצרים לאירועים

ברוכים הבאים ליהלום! מחפשים שירות מלצרים לאירועים? הגעתם למקום הנכון!! אנחנו נעניק לכם את שירותי המלצרים לאירועים שיעניקו לכם ראש שקט לשמחה מושלמת. שירות מלצרים לאירועים כולל עריכת השולחנות, הגשת האוכל במטבח, הגשת האוכל לסועדים בהגשת בופה או הגשה אישית, ופינוי המתחם בסוף האירוע. 

עורכים חגיגה משפחתית ורוצים ליהנות כמו שצריך מהחגיגה? אל תעבדו קשה. יש לנו מלצרים מצוינים שישמחו להיות שותפים אתכם בשמחה שלכם ולתת לכם שירות מלא לאירוע.
יש לכם אירוע קהילתי? הכנסת ספר תורה? הילולא? או להבדיל אזכרה? אל תעבדו קשה. יש לנו מלצרים שיעשו לכם את כל העבודה, ואתם? תיהנו מכל רגע. יש לכם קייטרינג או שאתם מכינים אוכל ממש טוב ומזמינים מכם אירוע, אבל אין לכם מי שיפיק את האירוע? אל תעבדו קשה. יש לנו את הפתרונות המושלמים בשבילכם. שירות מלצרים לאירועים. וניהול אירועים וי. אי. פי. 

רוצים להזמין קייטרינג לאירוע כולל שירות מלא? יש לנו מגוון תפריטים לאירועים הכוללים אוכל משובח, מפות כלים ושירות מלצרים, החל מ- 80 ש"ח למנה ועד 200 ש"ח למנה. לנו בטוח שתמצאו בדיוק את מה שחיפשתם. לא מצאתם? צרו איתנו קשר ונבנה עבורכם את התפריט המותאם אישית לאירוע שלכם.

רק ביהלום יש לכם את כל היתרונות במקום אחד. אוכל משובח, תפריטים עשירים, כלים דקורטיביים, כשרות מהודרת (בד"צ בית יוסף / הרב מחפוד - משגיח צמוד), מחירים משתלמים, שירות מודולרי, ושירות מנהל אישי שילווה אתכם לאורך כל הדרך עד לסיומו המוצלח של האירוע.

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

קייטרינג על האש לאירועים קטנים כשר למהדרין - קייטרינג יהלוםקייטרינג בשרי מומלץ לשבת חתן | קייטרינג יהלוםקייטרינג בקריות מומלץ בחום | קייטרינג יהלום
קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם | קייטרינג יהלום | 0555604217קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם ביותר  - קייטרינג יהלוםקייטרינג לשבת עפולה - קייטרינג יהלום
קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים - להזמנות: 0555604217קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים - קייטרינג יהלוםקייטרינג מרוקאי לשבת חתן - קייטרינג יהלום
קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם - קייטרינג יהלוםקייטרינג על האש מהדרין - קייטרינג יהלום

מחיר שירות מלצרים לאירועים

ביהלום הפקות אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול כל הלקוחות, ולכן כל המחירים של מכלול השירותים מוצגים בצורה ברורה ושקופה ביותר. ביהלום תוכלו לקבל שירותי מלצרות לאירועים במחירים אטרקטיביים. כל המחירים כוללים מע"מ

מחירון שירותים לאירועים

שירות מלצרים לאירועים - 25 ש"ח לסועד
שירות מלצרים לאירועים בשבת - המחיר משתנה לפי כמות הסעודות.
סעודה אחת - 30 ש"ח לסועד בלבד
2 סעודות שבת - 50 ש"ח לסועד (ל-2 הסעודות)
3 סעודות שבת - 60 ש"ח לסועד (ל- 3 הסעודות)

מה כלול במחיר? הכול!! אצלנו אין תוספת מע"מ, או תשלום על נסיעות, המחיר כולל מלצרים ורב מלצרים, כולל סטנדים ומגשים של המלצרים לעבודה מקצועית ויעילה. 

מה כוללת העבודה? עבודת המלצרות כוללת את כל הנדרש כדי לתפעל את האירוע בצורה מקצועית. זה כולל הקמת השולחנות, עריכת הכלים על השולחנות, הגשת המנות במטבח, מלצור והגשה לשולחנות, ופינוי כללי של האולם (ללא עבודות סבלות, וללא שטיפת האולם)

מה משך העבודה? שעות העבודה נקבעות על ידי בעלי האירוע, עד 6 (!) שעות. בדרך כלל המלצרים מגיעים כשעה וחצי לפני תחילת האירוע, האירוע נמשך כשלוש עד שלוש וחצי שעות, ושעה נוספת לפינוי מלא האירוע. בכל מקרה, אם תצטרכו שעות נוספות, המחיר הוא 60 ש"ח לשעה.

דגשים מיוחדים לשירות מלצרים בשבת: אנחנו מקפידים על שמירת השבת של כלל העובדים. ולכן המעוניינים בשירות מלצרים לשבת, צריכים לדאוג למקום שינה מסודר עבור המלצרים, כדי שיוכלו להגיע למקום האירוע לפני שבת ולצאת לאחר השבת. מקום שינה מסודר כולל מיטות עם מצעים בחדרים מיוחדים למלצרים.

מחירון השירותים המלא של יהלום הפקות:

מחירון שירות לאירועים - יהלום הפקות

🤝 דיל 1 - 25 ש"ח לסועד

שירות מלצרים מלא, כולל: עריכת שולחנות, הגשה, מלצור ופינוי

🤝 דיל 2 - 40 שח לסועד

מפות ומפיות בד + צלחות במבוק, סכו"ם חד"פ שקופים, כלי הגשה דקורטיביים + שירות מלצרים מלא, כולל: עריכת שולחנות, הגשה, מלצור ופינוי

🤝 דיל 3 - 50 שח לסועד

מפות ומפיות בד + כלי פורצלן / זכוכית מפוארים + כלי הגשה דקורטיביים +  שירות מלצרים מלא, כולל: עריכת שולחנות, הגשה, מלצור ופינוי

🤝 דיל 4 - מבצע לזמן מוגבל! 60 שח לסועד

מפות ומפיות בד + עיצוב מרכזי שולחן + כלי פורצלן / זכוכית מפוארים + כלי הגשה דקורטיביים +  שירות מלצרים מלא, כולל: עריכת שולחנות, הגשה, מלצור ופינוי + שתיה קרה + לחמים + קינוחים

שירותים נוספים:

🥂 שתיה קרה - 10 שח לסועד (קוקה קולה, זירו, פריגת, מי עדן וסודה)
🥖לחמים - 5 שח לסועד (מיקס לחמניות ופרנות מרוקאיות)
🥧קינוחים - 4 שח לסועד (פירות העונה / חיתוכי מוס בטעמים)

שירותים משלימים

⚘️ עיצוב פרחים ונרות - 50 שח לשולחן
🍽️ מנה אישית לכל סועד - 2 שח לסועד
🔥 גרילמן מקצועי - 1200 שח
🔥 ציוד מנגלים ופחמים - 400 שח
🍟טיגונים, ציפסר ושמן + עבודה - 400 שח
☕ פינת קפה ותה בטעמים - 100 שח
🍱 בופה מעוצב - שפינגדישים + חימום, מגשים + הגבהות, כלי סעודה ואקססוריז - 500 שח

שירות ניהול אירועים v.i.p

מה זה אומר?

ניהול אירועים v.i.p של יהלום הפקות, מיועד לאירועים יוקרתיים שנדרשת בהם תשומת לב קפדנית לכל פרט, וכולל שלושה אלמנטים עיקריים:

תכנון האירוע בצורה מדויקת עד לפרטים הקטנים. בפגישה המקדימה שלנו ננתח את המרכיבים הייחודיים של האירוע, נתכנן יחד את הלו"ז בצורה מדויקת, נעבור על רשימת אנשי המקצוע והספקים אם צריך לעדכן או להדגיש להם פרטים חשובים, נתכנן את סדר הישיבה סביב השולחנות לפי הסדר הרצוי, ובמידת הצורך למצוא פתרונות לאישורי הגעה. 

ניהול האירוע במהלך האירוע – בשעות שלפני האירוע נדרשת היערכות מקסימלית, כל הספקים מתחילים להגיע למקום, ואתם צריכים להתכונן בעצמכם. זה השלב בו אנחנו נכנסים לווליום גבוה. אנחנו נתאם את הגעת כל הספקים, נמקם כל אחד, ונעניק להם את השירות המיידי. ליהלום הפקות מנהל אירועים אשר תפקידו העיקרי לפקח על התנהלות כל הספקים, לוודאות שהם עושים את עבודתם על פי הסיכומים, לטפל בבעיות שעלולות לצוץ תוך כדי, וכמובן, להעניק לאורחים את מלוא תשומת לב הנדרשת, מענה לשאלות ובירורים של האורחים ולשמחה מושלמת..

שירות מלצרים לאירועים v.i.p אף אחד לא רוצה להתפשר על רמת המלצרים, איכות העבודה, ותשומת לב לכל אורח ואורח, במיוחד לא באירועים חשובים במיוחד. ליהלום צוות מלצרים לאירועי וי. אי. פי. שיעניקו לכם ולאורחים את תחושת הרוגע והשלווה לשמחה מושלמת. המחיר לניהול אירועים v.i.p נקבע בהתאם לאופי וסגנון האירוע.