קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים

העלייה ברמת איכות החיים בשנים האחרונות, יצרה שינויים משמעותיים גם בעולם האירועים. אם בעבר הרחוק, היו רבים שמסתפקים בחגיגה בבית עם המשפחה הקרובה בלבד, בשנים האחרונות נוצר שינוי עמוק שמחלחל לכל שכבות האוכלוסייה. כיום, כולם רוצים לחגוג עם כולם. להזמין את כל השכנים, את החברים מהעבודה, ואפילו את החברים של הילדים. כתוצאה מכך, האירועים הפכו להיות גדולים יותר, ואי אפשר עוד לחגוג בבית. ולכן, כמעט כולם מזמינים קייטרינג המסוגל לתת מענה לעשרות ואף מאות האורחים בחגיגה המשפחתית. אתם בוודאי תרצו לדעת על שירותי קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים, אז עשינו לכם סדר. הכול כאן לפניכם, בצורה תמציתית וקלילה.

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי
טופס הזמנה קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים

מסקירה שערכנו בקייטרינג יהלום, גילינו שרמת המחירים דומה מאוד בין חברות הקייטרינג המובילות, כשמחיר הזמנת קייטרינג לשבת חתן נעה בין 150 ל200 ש"ח. לעומת זאת מחיר הזמנת קייטרינג לאירוע כולל שירות מלצרים עומדת על 250 עד 300 ש"ח לאדם, תלוי בפרטי ההזמנה. אלו מחירים שווים ביותר, וניתן לומר בהחלט שמבחינה כלכלית משתלם יותר להזמין קייטרינג מאשר להכין אוכל באופן עצמאי. מה ההבדל בין אוכל מוכן לבין קייטרינג לאירוע? יש לשים לב לשני מושגים חשובים בהזמנת קייטרינג לאירוע:

  • אוכל מוכן לאירוע – כוללת את רכיבי האוכל המיוצר במטבח הקייטרינג בלבד. רכיבי האוכל כוללים סלטים, תוספות חמות / קרות, מנות ראשונות / עיקריות. על בסיס ההזמנה תוכלו להוסיף על הזמנת הבסיס, לחמים, קינוחים, שתיה ועוד..
  • קייטרינג לאירוע כולל שירות מלצרים – כאן אתם מקבלים לא רק את המנות הסלטים והתוספות, אלא גם את כל השירות מסביב. לחמים, שתיה, קינוחים, מפות, כלים, ותפעול מלא הכולל" הובלה, עריכה, הגשה, מלצור ופינוי. בדרך כלל, המושג "קייטרינג לאירוע" כולל את שני הרכיבים: גם האוכל המוכן, וגם הפקת אירוע. חשוב שתכירו את המושגים, כדי שתהיו בעניינים..

קייטרינג לשבת חתן מחירים ודילים משתלמים - המחיר ל3 (!) סעודות שבת מלאות!

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי
טופס הזמנה קייטרינג לשבת חתן

למה משתלם יותר להזמין אוכל מוכן מאשר להכין בבית?

כל מי שהכין אוכל בבית לאירוח של 20 איש, יודע כמה זמן נדרש כדי לקנות את המוצרים מהסופר, מהירקן ומהאטליז. ומה עם החנות לכלים חד פעמיים? ולהוביל, ולאחסן בקירור ובמקפיא (כשהוא עמוס כבר מלפני כן..) ואז להוציא ולהפשיר, ולהפעיל את כל המשפחה כדי להכין את כל הסלטים, והדגים, והבשרים והתוספות, ואחרי שהכול מוכן הגיע הזמן לנקות.. ואז לערוך את השולחן, ולדאוג שהאוכל יהיה חם. וכשהאירוח יסתיים שוב לנקות.. כבר הבנתם את הפואנטה..

אם יש לכם אירוע סטנדרט של 80 חברים, תכפילו את כל זה פי 4!! מה שאומר שכנראה תצטרכו להפסיד ימי עבודה, ללכלך את כל הבית, ואולי גם לייצר ויכוחים מיותרים עם הילדים, שלא ממש בעניין לקלף 10 קילו עגבניות למטבוחה..  כשאתם מזמינים קייטרינג, אתם ממשיכים בשגרת החיים הכיפית שלכם, ונותנים לחברה מקצועית ואיכותית לעשות עבורכם את כל העבודה, בעלות שווה לכל נפש.

לסיכום, אין ספק שכיום ניתן למצוא שירות קייטרינג לשבת חתן, שיעניק לכם ראש שקט ומענה מושלם לאירוע יוקרתי במחיר משתלם. ביהלום תוכלו לקבל פירוט מלא של שירות קייטרינג לשבת חתן מחירים ותפריטים, להבטחת הנאה מושלמת שלכם ושל חבריכם. נכתב על ידי אסי לוי מפיק ומנהל אירועים מבית קייטרינג יהלום לשמחה מושלמת. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.