קייטרינג לשבת חתן כולל מלצרים

"קייטרינג יהלום" יפתיע וירגש אתכם בדיוק כמו את האורחים. אתם לא צריכים לעבוד בשבת חתן שאתם חוגגים, לא לפני השבת ולא בתוך כדי השבת. אתם צריכים ליהנות מהשבת בדיוק כמו האורחים שלכם. ואם אתם לא תיהנו, זה יהיה פספוס גדול. אז איך אתם יכולים ליהנות מהשבת חתן שלכם? להזמין קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים שיעשו את כל העבודה. אתם תהיו על תקן בעלי האירוע, ולא על תקן עובדי האירוע. 

תוכלו לבחור מראש איך אתם רוצים שהאירוע שלכם ייראה? לשבת חתן יש הרבה מאוד סגנונות, וכל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו. תוכלו להתייעץ איתנו כדי לבחור את המסגרת הנכונה לאירוע שלכם. לנו יש את כל הכלים והפתרונות לשבת חתן מושלמת. קייטרינג לשבת חתן, או קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים.

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"
חדש! הזמנה אונליין: 
הזמנת קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים 

קייטרינג לשבת חתן כולל מלצרים

ביהלום אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים, ואתם בטוחים שהכול יתבצע בדיוק כמו שביקשתם. עמידה בלוח הזמנים, שירות אדיב, אוכל בשפע וטעים לכל חיך, במחיר שמתאים לכל כיס. איפה לחגוג שבת חתן? שבת חתן בעידן הנוכחי מקבל משמעות מיוחדת.. כיום נהוג לשכור מתחם קמפוס שניתן לארח בו את כל בני המשפחה מבלי לוותר על אף קרוב.. וכמובן חברי החתן אשר אחראים על קצב השירה ואווירת השמחה..

קייטרינג לשבת חתן - 3 סעודות שבת

התפקיד שלנו הוא לאפשר לכם לתת לאורחים ליהנות מקייטרינג ברמה גבוהה וכל זאת במינימום עבודה וטרחה מצדכם. אנחנו מכירים את כל הצרכים הייחודיים של אירועים המתקיימים בבית הכנסת, או בכל מקום אחר.

קישור לעמוד "קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים" ב-270 ש"ח לשלש סעודות שבת.
הכולל 3 סעודות מפנקות, עם שירות כולל הכל, כך שלא תצטרכו לעשות כלום. אנחנו נדאג למפות, לכלים, ללחמים, לשתייה, ולקינוחים. אנחנו גם נדאג לערוך את השולחנות, לחמם, להגיש, למלצר, ולפנות. כל מה שיש לכם לעשות הוא להגיע עם חיוך וזהו.

קייטרינג לשבת חתן - סעודה אחת

רוצים קייטרינג לשבת חתן רק לסעודה אחת?  חשוב לנו להדגיש, שבכל מקרה יש לדאוג למקום לינה עבור המלצרים לאורך כל השבת, מיום שישי ועד מוצאי שבת. במידה ואין אפשרות למקום לינה, אנחנו ממליצים לבחור בתפריטים ללא מלצרים, כמו תפריט אוכל מוכן, או קייטרינג כולל הכל.
קישור לעמוד "תפריט לאירוע כולל שירות מלא" - החל מ-100 ש"ח למנה
בלחיצה על הקישור, תוכלו לבחור את התפריט המועדף עליכם, לפי אופי האירוע ולפי מסגרת התקציב שלכם.


שדרגו את השבת עם קייטרינג לשבת חתן כולל מלצרים

שמחת שבת חתן היא אירוע משמח ורב משמעות בחייהם של זוגות נישאים טריים ומשפחותיהם. כאשר בני הזוג מתחילים את חייהם המשותפים, חברים ובני משפחה מתאספים כדי לחגוג איתם בזמן המיוחד הזה. אחד המרכיבים העיקריים של שמחת חתן מוצלחת היא איכות הקייטרינג והשירות הניתן על ידי צוות המלצרים. במאמר זה, נסקור את ההיצע של קייטרינג יהלום, חברה מומלצת מאוד המספקת קייטרינג מהדרין לשמחת חתן, כולל שירות מלצרים. נתעמק בתפריטים המותאמים אישית והמכובדים שלהם, במגוון אפשרויות הקייטרינג ובשירות המקצועי שמעניקים המלצרים שלהם.

קייטרינג יהלום היא חברה ותיקה המתמחה בקייטרינג לאירועי שמחת חתן. הם מתגאים במתן אוכל ושירות יוצאים מן הכלל, תוך הבטחה שכל חגיגה שהם עורכים תהיה בלתי נשכחת ומהנה. דיאמונד קייטרינג פועלת תחת ההשגחה המחמירה של בד"ץ בית יוסף, תוך הבטחה שכל האוכל שלהם הוא כשר מהדרין. החברה צברה מוניטין מעולה וזכתה להמלצות חמות ממאות לקוחות מרוצים, מה שהופך אותה לבחירה המובילה עבור אלו המחפשים קייטרינג לאירוע שמחת החתן שלהם.

אפשרויות קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג יהלום מציעה מגוון אפשרויות קייטרינג על מנת להתאים לצרכים המשתנים של לקוחותיה. החבילות המותאמות אישית שלהם כוללות:

א. קייטרינג לארוחה אחת - לאלו שמעדיפים חגיגה אינטימית יותר, קייטרינג יהלום מספקת שירותי קייטרינג לארוחה אחת. אפשרות זו מאפשרת לכם לבחור תפריט לארוחה אחת, בין אם מדובר בארוחת צהריים חגיגית או בארוחת ערב מסורתית של יום שישי.

ב. קייטרינג לשתי ארוחות - לזוגות המעוניינים להאריך את החגיגה, קייטרינג יהלום מציע חבילת שתי ארוחות, שיכולה לכלול ארוחת ערב של יום שישי וסעודת שבת או סעודת שבת וסעודה שלישית לקראת סוף השבת.

ג. קייטרינג שלוש ארוחות - לחוויית שבת חתן האולטימטיבית, חבילת הקייטרינג שלוש ארוחות של קייטרינג יהלום מכסה את כל השבת, תוך הבטחה שהאורחים שלכם יהיו שבעים ומרוצים לאורך כל החגיגה.

חבילות קייטרינג הכל כלול

לאלו שרוצים חוויה נטולת טרחה לחלוטין, קייטרינג יהלום מציע חבילות קייטרינג הכוללות הכל. חבילות אלו דואגות לכל פרט, החל מתכנון תפריט והכנת מזון ועד עריכת שולחנות וניקיון, ומאפשרות לכם ליהנות במלוא מובן המילה מיומכם המיוחד.

שירות מלצרים לשדרוג חוויית שבת חתן - שכירת מלצרים מקצועיים לשבת חתן שלכם יכולה לשדרג משמעותית את החוויה הכוללת של החגיגה שלכם. המלצרים של קייטרינג יהלום מיומנים ומנוסים במתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. הנה כמה מהיתרונות של שכירת מלצרים לאירוע שלכם

1. הבטחת שירות חלק ויעיל לאורך כל האירוע
2. מתן תשומת לב וטיפול ברמה גבוהה לאורחים
3. מאפשר למארחים להתמקד בהנאה מהחגיגה, במקום לנהל את תהליך ההגשה

המלצרים של קייטרינג יהלום מאומנים לספק את רמת השירות הגבוהה ביותר, תוך הבטחה שחגיגת שבת החתן שלכם תתנהל בצורה חלקה. הם מיומנים בלצפות לצורכי האורחים, בהגשת מזון ביעילות ובתחזוקת חדר אוכל נקי ומסודר.

תכנון תפריט מכובד לשבת חתן 

יצירת תפריט מכובד לאירוע שבת חתן שלך היא חלק בלתי נפרד מתהליך התכנון. קייטרינג יהלום מצטיינת בהיצע מגוון רחב של מנות, שמאפשר לך להתאים אישית את התפריט שלך בהתאם להעדפות ולמגבלות התזונתיות שלך. הנה כמה שיקולים בעת תכנון התפריט שלך:

מנות מסורתיות והמשמעות שלהן - שילוב מנות מסורתיות בתפריט שבת חתן שלך יכול להוסיף תחושת אותנטיות ומשמעות לחגיגה שלך. השפים של קייטרינג יהלום בקיאים בהכנת מנות קלאסיות, תוך הבטחה שהתפריט שלך מכבד את המנהגים והמסורות של האירוע.

שילוב מגוון ויצירתיות - בעוד שמסורת היא חשובה, הוספת נגיעה של יצירתיות לתפריט שלך יכולה לגרום לאירוע שלך להתבלט. קייטרינג יהלום מציעה מגוון רחב של מנות חדשניות, שמאפשרות לך ליצור תפריט שמשקף את הטעם והסגנון האישי שלך.

התאמת התפריט למגבלות תזונתיות ולהעדפות - קייטרינג יהלום מבינה שכל אירוע הוא ייחודי, והיא מחויבת להיענות לצרכים ולעדפות התזונתיים של האורחים שלך. בין אם אתה זקוק לאפשרויות ללא גלוטן, צמחוניות או טבעוניות, הם יעבדו איתך כדי ליצור תפריט שירצה את כל האורחים שלך.

טיפים לבחירת שירות הקייטרינג הנכון

בחירת שירות הקייטרינג הנכון לאירוע שבת חתן שלך חיונית להצלחתו. הנה מספר טיפים שיעזרו לך לבחור נכון:

א. הערכת הניסיון והמוניטין של הקייטרינג - חפש חברת קייטרינג עם רקורד מוכח של הצלחה באירועי קייטרינג שבת חתן. הניסיון הרב והמלצות הלקוחות הזוהרות של קייטרינג יהלום הופכים אותם לבחירה מצוינת.

ב. בקשה להמלצות מחברים ובני משפחה - מפה לאוזן יכולה להיות כלי רב עוצמה בבחירת שירותי קייטרינג. בקשו מחברים ובני משפחה שאירחו לאחרונה אירוע שבת חתן להמלצותיהם, שקלו את המשוב שלהם כשאתם מקבלים החלטה.

ג. דגימת האוכל וסגנון ההגשה של הקייטרינג - לפני שאתם מתחייבים לשירותי קייטרינג, חיוני לטעום מהאוכל שלהם ולהעריך את סגנון ההגשה שלהם. תשומת הלב לפרטים והמחויבות לאיכות של קייטרינג דיאמوند הופכים אותם לבחירה אידיאלית לאירוע שבת חתן שלכם.

מיהו קהל היעד של קייטרינג "יהלום"? קהל היעד שלנו בנוי מכל שכבות האוכלוסייה. כשהלקוחות שלנו מחפשים לא רק קייטרינג לשבת חתן, אלא גם שירות משלוחים או שירות והפקה לציוד, עיצוב, מלצור ועוד.. אנחנו יודעים לבנות את הקונספט המתאים לרצון הלקוח.. לעשות הכול כדי לעמוד במסגרת התקציב של בעל האירוע מבלי להתפשר על האיכות השירות והייחודיות של קייטרינג יהלום.. 

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

למה להזמין קייטרינג?

בבואנו לערוך שמחה תמיד עולה השאלה האם להזמין קייטרינג או להתחיל לתפעל את בני המשפחה שכל אחד יכין "משהו", בהתחלה זה נראה "בקטנה". העלות הכספית הגבוהה נראית הנקודה המרכזית, כמובן שלהכנת האוכל נלוות חסרונות רבות, אך החיסרון הגדול – הוא הטרחה! בישול לכמות גדולה של אורחים, תוך עמידה בלחץ של זמנים, ושהאוכל יהיה באיכות גבוהה, הוא פרויקט שלם שמלווה בלחץ ודאגה

אם נודה על האמת מדובר בחוויה כלל לא פשוטה, לא נעימה ולא חסכונית. לפעמים נדמה שהזמנת קייטרינג זו אופציה יקרה, אך אם נחשב את עלות הקניה של כל המצרכים הדרושים להכנת האוכל– למרות שתמיד חסר ועושים עוד ועוד "קניות קטנות" שעלותם לא נלקחה בחשבון, נגלה שהגענו לסכום מאד גבוה!

יש לקחת בחשבון שהמבשל כמה שיידע לבשל טוב הוא מעולם לא בישל לכמות כ"כ גדולה של אנשים, יתרה מזו אין לו את התנאים הנדרשים כגון: משטחי עבודה, תנורים גדולים, מקררים לאחסון האוכל עד לאירוע.. ממילא הכול לוקח הרבה מאד זמן.. הלחץ בבית נמצא בשיא, באותו זמן כולם מעדיפים שלא להתקרב למטבח, ובכלל לא להיות בבית, ולסיום יש את ההובלה לאולם, הלוגיסטיקה הכרוכה באריזת האוכל בצורה הטובה ביותר שלא יישפך ושלא ימעך היא משימה לא פשוטה בכלל.

האירוע מתנהל כך שבני המשפחה חלקם במטבח וחלקם מגישים את המנות, בצורה כזו –"כל המשפחה עובדת" הם בטח לא נהנים מהאירוע, וגם אתם לא! כמובן - שטרחה זו כלל וכלל אינה משתלמת. המסקנה פשוטה: הזמנת קייטרינג היא הבחירה המשתלמת והזולה ביותר!!

אנחנו בקייטרינג יהלום מציעים לכם קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים, עם ניסיון רב בתחום, והתאמת המנות והעיצובים לסוג האירוע והאורחים עושים את המרב, כך שתוכלו ליהנות ממנות גורמה עם מגוון רחב של טעמים וכמובן להסיר מעצמכם אחריות רבה על מנת שתגיעו לאירוע שלכם הכי רגועים ושלווים ותוכלו ליהנות ברגע שכ"כ חיכיתם לו.. בלי לדאוג לצד הטכני.

ארגון מוצלח של חדרי השינה לשבת חתן

כמעט כל משפחה בישראל שכבר חגגה שבת חתן של בר מצווה או של חתונה, תוכל לספר לכם שלמרות כל ההכנות והארגונים, היו פרטים קטנים שנשכחו, והיו צריכים למצוא פתרונות ואלתורים במהלך השבת. לכן כדאי מאוד להיערך מראש ולשים לב לכל הפרטים הקטנים. אם גם אתם שוכרים בית הארחה מכל סוג שהוא, הכולל אולם וחדרי שינה, אתם מוזמנים לקבל מאתנו 10 טיפים לשבת חתן מאורגנת ומושלמת.

מתוך הניסיון הרב שצברנו בארגון והפקות שבת חתן, אנחנו יודעים כי אין כמו "האצלת סמכויות" לוודאות שהכל דופק כמו שצריך. מה זה אומר להאציל סמכויות? אם אתם מפיקים שבת באופן עמצאי, תוכלו למנות 3 מבני המשפחה, על ההיערכות לקראת השבת. הראשון יהיה אחראי על מתחם חדרי השינה. השני יהיה אחראי על המטבח והאולם לסעודות השבת, והשלישי יהיה אחראי על בית הכנסת. כך תוכלו לוודאות שהכל ערוך ומוכן לקליטת האורחים ולהנאתם.

טיפים לשבת חתן במתחם חדרי השינה

  • מצעים ומגבות - לספור!! כן לספור!! את המצעים הכריות השמיכות והמגבות, בשעה מוקדמת ביום שישי, ולוודאות שיש כמות מספקת לכולם. זה לא יהיה נעים לגלות בליל שבת כי חסרים שמיכות..
    כדאי להוסיף מצעים רזרבה, אולי בכל זאת יהיו כאלו שירצו שתי שמיכות..
  • מים חמים - לוודאות שמערכת החימום של המים פועלת, שכולם יזכו למים חמים במקלחת לפני שבת.
  • כמובן, שיש לדאוג לשמפו וסבון בכל המקלחות. לחילופין ניתן לבקש מהאורחים שיביאו איתם שמפו וסבון אישיים .
  • מפת חדרים - יש להכין מראש מפת חדרים + מספר מיטות, לפי מספר המוזמנים. לשים לב במיוחד, שהחדרים המיועדים לצעירים לא יהיו קרובים מדי לחדרים המיועדים למבוגרים.. המבוגרים יודו לכם על כך...
  • שילוט מכוון - כדי למנוע בלבול וחוסר נעימות, כדאי להכין שילוט מכוון.
  • הדרך היעילה ביותר: תלו את מפת החדרים בכניסה למתחם. מפת החדרים תכלול את מספר החדר, מספר המיטות, ושמות האורחים שבחדר.
  • שילוט אישי - בנוסף, תלו שלט על דלת כל חדר, עם שם המשפחה המתארחת בחדר זה. יהיה נחמד מאוד מצדכם להוסיף בשלט: ברוכים הבאים למשפחת לוי (או כל מה שעולה לכם..)
  • ערכה אישית - אם אתם רוצים להשקיע קצת יותר, ולזכות במחמאות מהאורחים, הכינו ערכה אישית לכל חדר. הערכה תכלול: שתיה, מאפים, שוקולדים, פיצוחים, ואפילו ממתקים. קצת מכל דבר. כך האורחים ירגישו שחשבתם עליהם במיוחד.

לסיכום, קייטרינג לשבת חתן כולל מלצרים, הוא היבט חיוני ביצירת חגיגה בלתי נשכחת ומהנה. המחויבות של קייטרינג יהלום לספק אוכל יוצא דופן, שירות מלצרים מקצועי ותפריטים בהתאמה אישית הופכים אותם לבחירה מצוינת לאירוע שלכם. בבחירת קייטרינג יהלום, אתם יכולים להבטיח ששבת החתן שלכם תהיה חוויה בלתי נשכחת באמת עבורכם ועבור האורחים שלכם.

נכתב על ידי אסי לוי מפיק ומנהל אירועים מבית קייטרינג יהלום לשמחה מושלמת.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.