עיצוב כסא כלה בזול

את לקראת החתונה? רוצה מאוד להשקיע בחתונה אבל ההוצאות לא נגמרות? תחשבי על הרעיון הבא: כסא כלה בזול. אם הציעו לך כסא כלה במחיר מוזל אבל הוא נראה פשוט מדי לא מכבד ולא מכובד, לא בבית ספרנו. אנחנו לא מתפשרים על פחות מיוקרתי ומכובד.. בעקבות הקורונה הקמנו מיזם של "כסא כלה בזול", מה זה אומר? כסא כלה מעוצב, ב1100 ש"ח כשהמחיר כולל הובלה הרכבה ופירוק. זה הפך להצלחה מסחררת. 

כמות ההודעות וההודאות שקיבלנו בעקבות המיזם גרמו לנו להבין שזה היה הדבר הנכון בזמן הנכון, והחלטנו שנמשיך עם המיזם הזה הלאה, לטובת משפחות רבות שחשות חנק בעקבות מבול ההוצאות הבלתי נגמרות של החתונה, כולל כל מה שנדרש מסביב. 

אנחנו שמחים להמשיך במיזם הזה שמוגדר כ"עסק חברתי", מצד אחד זהו עסק שמפרנס כמה משפחות, ומצד שני הוא מסייע לאין סוף משפחות ששמחות לחסוך אלפי שקלים בהוצאות החתונה. זה סכום לא מבוטל בהחלט, ואנחנו שמחים מאוד להיות במקום הזה.


להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

עיצוב כסא כלה בזול, מה הוא כולל?

עיצוב כסא כלה במחיר משתלם: החל מ- 1100 ש"ח בלבד. מה זה כולל? כיסא כלה מעוטר? כן. עיצוב וילונות בגב הכיסא? כן. פרחים ואגרטלים לצדדי הכיסא? כן. תאורת לדים? כן. שביל לבן להשלמת התפאורה? כן. כולל הובלה הרכבה ופירוק? כן. 

כל שנותר לכם ליצור קשר בהקדם ולבדוק אם התאריך שלכם פנוי, אנו נשריין לכם את התאריך ואתם תיהנו מכיסא כלה מפואר במחיר זול ביותר. האם ניתן לשדרג? בהחלט.

  • כסא לואי כמו בתמונה הזו - 200 ש"ח
  • חישוק פרחים לעיצוב כסא כלה מרשים - 300 ש"ח
  • נברשת - נברשת קריסטל בעלת 5 קנים 100 ש"ח בלבד
עיצוב כסא כלה בזול | 055-560-4217 | יהלום עיצוב אירועים


לסיכום, אם אתם רוצים עיצוב כסא כלה בזול, בסגנון יוקרתי שכלות אוהבות, מבלי לקרוע את הכיס, אתם יכולים לבחור בשירות שלנו וליהנות משירות אדיב ומנוסה, עמידה בלוח זמנים, ובעיקר אנרגיות טובות..

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.