עיצוב חופה ושולחנות מחיר משתלם

רבים שואלים, האם יש לתחום עיצוב חופה ושולחנות מחיר מקובל בישראל? ובמה זה תלוי? כמובן שאין מחיר מקובל, יש רמת מחירים שונים בין חברות ומעצבים, תלוי בסגנון איכות ופרמטרים נוספים. המחירון שלפניכם נוצר על ידי חברה להשוואת מחירים מתוך בירור מעמיק מול החברות השונות. המחירון מציע את רמת המחירים המשתנית המחיר הזול ביותר למחיר היקר ביותר, תוך הסבר על האופציות השונות שעומדות לפניכם.

כפי שבוודאי תוכלו לראות, ביהלום תוכלו לקבל עיצוב חופה ושולחנות במחיר משתלם ביותר, מתוך שאיפה שלנו שכל זוג מאורסים לקראת חתונה, שירצה עיצוב יוקרתי לחתונה, יוכל לקבל את השירות שלנו מבלי  לחשוב פעמיים על רמת המחירים. כך עוד ועוד זוגות נהנים מעיצוב יוקרתי לחתונה במחיר משתלם וגם אנחנו ממשיכים להרחיב את הפעילות העסקית שלנו. Win win

עיצוב חופה ושולחנות מחיר משתלם | 055-560-4217 | יהלום עיצוב אירועים

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

עיצוב חופה ושולחנות מחיר משתלם במיוחד 

כמו בכל תחום, מי שמציע לי מחיר זול מדי ביחס לחברות אחרות, אני מנסה להבין איך זה יכול להיות, האם בגלל שהוא חדש? או שהוא מציע שירות גרוע? או שפשוט אין לו לקוחות.. פתגם חכם אומר: הזול הוא בדרך כלל היקר. לא מזמן מתקשרת אלי האימא של הכלה ימים ספורים לפני החתונה בבקשה ובתחינה לעזור לה. מה קרה? שאלתי. המעצב שהיא סגרה אתו פשוט לא עונה לטלפון והיא חוששת מאוד שאולי הוא פשוט לא יגיע.. זה לא פשוט וזה מלחיץ ביותר. לחתונה אין מחזור ב. אם לא תהיה חופה מעוצבת בזמן, ככל הנראה לא תהיה חופה מעוצבת. פעלנו בזריזות מול מעצבת אחרת כדי לדאוג להם לחופה מושלמת במחיר משתלם מאוד (כל הציוד שלנו כבר היה מושכר לאירועים אחרים..)

הבחירה בין הממוצע ביותר ליקר ביותר: ביהלום תמצאו סגנונות שונים במחירים שונים. טיפ ממני אליכם: היקר ביותר הוא לא בהכרח המתאים ביותר בשבילכם. תחשבו על העתיד שלכם, על הדירה ועל המשפחה שבדרך. אם יש לכם כסף די והותר, תפנקו את עצמכם בחופשה אחרי החתונה, מגיע לכם.. ביהלום עיצוב אירועים תוכלו ליהנות ממחירים משתלמים גם לעיצובים יוקרתיים, כך שזהו הפתרון המושלם עבורכם. 

טווח המחירים לעיצוב חתונה

ככלל, עיצוב חתונה מורכב מ3 חלקים. עיצוב חופה, כיסא כלה, ועיצוב שולחנות.

טווח המחירים של יהלום הפקות לעיצוב חתונה:
חופה להשכרה מחיר כולל החופה העיצוב והשביל: 1500-2500 ₪
עיצוב חופה מחיר כולל עיצוב ושביל: 1000-1500 ש"ח
כסא כלה מעוצב מחיר כולל כסא, עיצוב ושביל: 1000-2500 ש"ח
עיצוב שולחנות: 50-80 ש"ח לשולחן

*מינימום להזמנה 1000 ש"ח

עיצוב חתונה | 055-560-4217 | יהלום עיצוב אירועים

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

כמובן, שיש מחירים זולים יותר ומחירים יקרים יותר, אך זהו טווח המחירים המקובל ברוב החברות בתחום. יש להדגיש, שאם אתם מזמינים 2 או 3 תחומי עיצוב יש לכם הנחה מסוימת על החבילה.

האם להשקיע בעיצוב חתונה?

החופה היא ללא ספק המרכז של החתונה, שם הזוג הטרי מקים את ביתו, והחופה היא ללא ספק מסמר הערב. אי אפשר לזלזל בטקס החופה עם 4 מוטות וכמה בדים. אמנם לא חייבים להיסחף עם כל טרנד חדש בשוק החתונות, אבל כן חשוב לשמור על סטייל יוקרתי או ססגוני בהתאם להעדפה שלכם. העיקר שהמקום ישרה את האווירה המיוחדת כל כך לרגעים המרגשים בחייכם.

מעניין לציין שבניגוד לסטיגמה "החופה המסורתית" כמעט ולא קיימת בציבור הדתי ובוודאי לא בציבור החרדי בישראל. הציבור הדתי והחרדי משקיעים מאוד בעיצוב יוקרתי לחופה מתוך הבנת המשמעות של נישואין ומעמד הנישואין בהלכה ובמסורת ישראל. בשנים האחרונות בזכות חברת יהלום המובילה בתחום עיצוב האירועים, ומציעה ללקוחותיה עיצוב חופה ושולחנות מחיר משתלם במיוחד, משפחות רבות יכולות להרשות לעצמם עיצוב חתונה יוקרתי במחיר שווה לכל נפש. אז גם אתם מוזמנים ליצור קשר עכשיו ולשריין את התאריך שלכם



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.