קייטרינג בד"צ

"קייטרינג יהלום" הוא שם מוכר בתחום הקייטרינג הבד"צ, המשרת את אלו שאינם מחפשים רק אוכל, אלא חוויה. אנו מביאים לשולחן שילוב עשיר של טעם, אסתטיקה ושמירה על כשרות מהודרת וגבוהה, מה שהופך אותנו לבחירה מהימנה לאירועים ולשבתות.


רוצים לבחור את התפריט שלכם לאירוע? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן


קייטרינג בד"צ | קייטרינג יהלום

למה לבחור בקייטרינג יהלום?

התשובה פשוטה: אנחנו עוסקים ביצירת אירועים בלתי נשכחים. המחויבות שלנו לאיכות ולשמירה על כשרות למהדרין בהשגחת הבד"ץ מבטיחה שלקוחותינו ייהנו מחוויית סעודה שהיא גם מהנה וגם עולה בקנה אחד עם העדפותיהם התזונתיות. הוסיפו לכך את המחירים הנוחים שלנו, שמתחילים ב-100 ₪ בלבד למנה, וברור מדוע "קייטרינג יהלום" הוא שם נרדף לקייטרינג בד"צ משובח.

קייטרינג משובח

קייטרינג יהלום הוא לא רק קייטרינג בד"ץ, ובכלל קייטרינג זה לא רק להכין אוכל; זה ליצור חוויה. בקייטרינג יהלום מבינים זאת היטב ומשלבים את הפילוסופיה הזו בכל מנה. הגישה שלנו מושרשת באמונה שלכל אירוע מגיע את האוכל הטוב ביותר, המוכן במקצועיות, ומוגש בסטייל. וודאי, הכול תחת השגחת בד"ץ המחמירה, שמבטיחה את רמת הכשרות הגבוהה ביותר האפשרית.

לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

כשרות מהדרין של הבד"צ

כשר מהדרין זה לא סתם תווית; זאת הבטחה לאיכות ולדבקות בהלכות הכשרות. כשאתם בוחרים בקייטרינג יהלום, אתם לא רק בוחרים שירות קייטרינג; אתם בוחרים את השקט הנפשי שמגיע עם הידיעה שהאוכל שלכם מוכן לפי תקני הכשרות המחמירים ביותר. ביהלום תוכלו לבחור בין 2 מטבחים המפוקחים על ידי 2 גופי כשרות מהמובילים ביותר בעולם הכשרות בישראל:

קייטרינג בדצ בית יוסף

המטבח המרכזי מטבחי יאמיש בהשגחת הרבנות קרית ים, ובפיקוח של בד"צ בית יוסף, מיסודו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. בד"צ בית יוסף ידוע כאחד מגופי הכשרות הפופולריים ביותר, בשל הקפדתו על הלכות הכשרות ברמה הגבוהה ביותר. לבד"צ בית יוסף יתרון בולט בכך שרוב ככל המוצרים האיכותיים בשוק כיום מושגחים על ידו, ובכך המטבח יכול להשתמש במגוון רחב של מוצרים איכותיים הכשרים למהדרין.

קייטרינג בד"צ הרב מחפוד

המטבח השני מטבחי מאמא בהשגחת בד"צ הרב מחפוד - יורה דעה, בראשות הרה"ג שלמה מחפוד שליט"א. הגאון הרב מחפוד ידוע לא רק בשל היותו רב תלמיד חכם מהשורה הראשונה, אלא בעיקר בשל המומחיות הבלתי מתפשרת שפיתח בתחום הכשרות, מה שהפך את חותמת הכשרות שלו ליוקרתית ביותר, וככזו שכולם ללא יוצא מן הכלל סומכים עליו. כשאתם מזמינים מקייטרינג יהלום תוכלו לבחור את המטבח והכשרות המועדפת עליכם. לכל מטבח ציוד וצוות נפרד לחלוטין, אך בשניהם תקבלו את אותה רמת איכות טריות וטעם מדויק, כשכל הזמנה יוצאת מהמטבח ארוזה וסגורה עם חותמת הבד"צ של המטבח. עם קייטרינג יהלום אתם נהנים מכל העולמות, איכות גבוהה, כשרות מהודרת, הגשה מעוצבת, ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

האירוע שלכם - הסגנון שלכם

בין אם מדובר באירוע חגיגי או בשבת שלווה, קייטרינג יהלום עומד לרשותכם כדי לספק את צרכיכם. הצוות שלנו מבין שכל אירוע הוא ייחודי ודורש גישה שונה. לכן אנו מציעים מגוון אפשרויות מזון שניתן להתאים אותן לגוון ולסגנון של האירוע שלכם.שבת היא זמן של מנוחה, התבוננות פנימית ושמחה. זהו זמן שבו משפחות מתאחדות כדי לחגוג וליהנות מאוכל טוב. קייטרינג יהלום יכול להעצים את חוויית השבת שלכם עם המנות המופלאות שלנו. מהלחם הביתי החמים ועד למנה העיקרית המבושלת בצורה מושלמת, הכל מוכן בקפידה כדי להבטיח שארוחת השבת שלכם תהיה לא רק ארוחה, אלא חוויה בלתי נשכחת.

לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

תפריט הקייטרינג שלנו

במרכז כל אירוע מוצלח עומד תפריט בלתי נשכח. עם קייטרינג יהלום כל מנה מיוצרת בקפידה כדי להשאיר רושם מתמשך.קייטרינג יהלום מציע מגוון מנות, כל אחת מהן מוכנה עם מרכיבים באיכות הגבוהה ביותר. התפריט כולל לחם הבית, מגוון סלטים עסיסיים ומגוון תוספות מענגות. אלה משלימים את המנה העיקרית, שמציגה סימפוניה של טעמים המותאמים למגוון רחב של טעמים.אך המסע הקולינרי אינו מסתיים שם. מבחר הקינוחים הוא מבחר משמח של פינוקים מתוקים, כל אחד מפתה יותר מהקודם. מוגש עם משקאות ומוצג על כלים דקורטיביים, תפריט קייטרינג יהלום נועד להשביע כל חיך תוך הוספת נגיעה של אלגנטיות לאירוע שלכם.

היתרונות של קייטרינג יהלום

בחירת שירות קייטרינג יהלום לאירוע שלכם או לשבת היא לא רק עניין של אוכל. מדובר גם על הבטחת המזון עומד בתקני הכשרות הגבוהים ביותר. וזה בדיוק המקום שבו קייטרינג יהלום בולט מעל כולם.

הבנת כשרות למהדרין

כשרות למהדרין היא מונח שמסמן הקפדה על רמת הכשרות המחמירה ביותר. זוהי ערובה לכך שהמזון שאתם צורכים הוכן בהתאם להלכות הכשרות המחמירים ביותר. עם קייטרינג יהלום, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמזון שלכם עומד בתקנים קפדניים אלה.

אוכל שופע וטרי טעים

בחירה בקייטרינג יהלום פירושה שאתם בוחרים באוכל שופע וטרי, שתמיד באיכות הגבוהה ביותר. אנו מתגאים בבחירת המרכיבים המשובחים ביותר ובהכנתם בזהירות מרבית. כל מנה שיוצאת מהמטבח שלנו היא עדות למחויבות שלנו לטריות ולאיכות, תוך הבטחה שלקוחותינו ייהנו מחוויית אוכל שהיא באמת שופעת.

הבטחת שפע לכל אירוע

בקייטרינג יהלום, אנו מאמינים ששפע הוא המפתח לאירוע מוצלח. לכן אנו מוודאים שתמיד יהיה שפע של אוכל, כדי שכולם יוכלו ליהנות עד תום. מהמנה העיקרית ועד לקינוחים, אנו מוודאים שיש מספיק לכולם. אז שבו לאחור, תירגעו ותנו לנו ליצור חגיגה שאתם והאורחים שלכם תזכרו לאורך זמן.

מחירים נוחים לחוויות בלתי נשכחות

כשמדובר בתכנון אירועים, אחת הדאגות העיקריות היא לעתים קרובות העלות. עם זאת, עם חברת קייטרינג יהלום, תוכלו להניח את הדאגות הללו בצד. חברת קייטרינג יהלום מציעה ארוחות איכותיות וטעימות החל מ-100 ₪ בלבד למנה, ומאפשרת לכם לארח אירוע בלתי נשכח מבלי להוציא הון עתק.

החל מ-100 ₪ למנה: ההבטחה של חברת קייטרינג יהלום

המחויבות של חברת קייטרינג יהלום לנושא המחיר באה לידי ביטוי במחירים שהיא גובה. עם אפשרויות שמתחילות ב-100 ₪ בלבד למנה, היא מבטיחה שתוכלו לספק לאורחים שלכם מטעמים שהם גם טעימים וגם בשפע, מבלי לרוקן את חשבון הבנק שלכם.

הפיכת האירוע שלכם לידידותי לתקציב עם חברת קייטרינג יהלום

עם חברת קייטרינג יהלום, אין צורך להתפשר על האיכות של קייטרינג בד"צ כדי להיצמד לתקציב שלכם. החברה מציעה מגוון אפשרויות שמתאימות לנקודות מחיר שונות, ומאפשרות לכם ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת שתואמת את התוכנית הפיננסית שלכם. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.