קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם

לכל קייטרינג יש את הDNA שלו, את הדגשים המיוחדים שלו. יש חברות שמתמקדות בחוויית הלקוח, יש חברות שמתהדרות בשף בעל שם בעולם הקולינרי, יש שמשקיעות בהגשה ובעיצוב של המנות, ויש חברות שפשוט מוציאות אירועים בלי לחשוב יותר מידי. קייטרינג יהלום מציע לכם שירות קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם כולל הגשה ותפעול מלא של האירוע. אתם בטח סקרנים לדעת מה זה אומר?

חברת קייטרינג מטבע הדברים עוסקת בעיקר בהכנת המנות וכמובן שינוע של האוכל בצורה מבוקרת למקום האירוע. אבל מי ידאג לכל התפעול מסביב? כדי להפיק אירוע, אתם נדרשים לסידור שולחנות וכיסאות, מפות ומפיות, כלי פורצלן או זכוכית, עיצוב השולחנות עם פרחים ונרות, וכמובן עובדים ומלצרים שיערכו את השולחנות, יגישו את המנות, ויפנו את המתחם בסוף האירוע. מי ידאג לכל זה? אנחנו!


רוצים לבחור את התפריט שלכם לאירוע? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן


לקייטרינג יהלום מטבח עם שף וצוות טבחים שמכינים אוכל משובח איכותי וטעים, עם מגוון סוגי מנות וטעמים, מהמטבח הים תיכוני והמטבח המרוקאי, ואיך אפשר בלי נגיעות מהמטבח האסייתי והתאילנדי, תוך כדי התאמה לחיך הישראלי שאוהב את המנות שלו עשויות במידה נכונה, עם תיבולים מדויקים. צוות המטבח שלנו פועל בהיקף נרחב ביותר, לספק שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בכל רחבי הארץ, כולל לאולמות אירועים, מפיקים ולקוחות פרטיים. 

בשנים האחרונות טרנד חדש צבר תאוצה, ואף יצר תעשייה חדשה שהולכת ומתפתחת בקצב מדהים. אם פעם היו חוגגים רק אירועים גדולים באולמות אירועים רשמיים, כיום כולם רוצים לחגוג כל הזמן ובצדק. באנו לעולם ליהנות, לא? כל בעל חוגג לאשתו יום הולדת עם כל בני המשפחה והחברים, כל הצעת נישואין הופכת לאירוע קטן, וכמובן אנשי עסקים שחוגגים הצלחות עסקיות. אנחנו שמחים להיות שותפים בכל כך הרבה שמחות, ולהיות אתכם בזמן שמחתכם. אז מה יש לנו להציע לכם?

ביהלום אתם נהנים משירותי קייטרינג בשרי לאירועים קטנים במחיר משתלם, אוכל משובח, ושירות אדיב. זה כל מה שאתם צריכים לאירוע קטן ומושלם. אתם יכולים לבחור בהזמנת קייטרינג אוכל מוכן שיגיע עד אליכם, ארוז וחם. ואתם יכולים לבחור בשירות המושלם שלנו לאירועים מושלמים. בשירות המלא אנחנו נעשה הכול!! אנחנו נבשל, נארוז, נגיע אליכם, נפתח את השולחנות, נעצב את המנות, נגיש לשולחנות, נמתין לכם בסבלנות, ונפנה לכם הכול. נשמע יקר? ממש לא. יש לנו תפריטים עשירים במחירים שיפתיעו גם אתכם, זו הסיבה שאנחנו מציעים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים במחיר משתלם. עד כמה משתלם?

קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם
  • תפריט מסיבה - 100 ש"ח למנה בלבד, כולל בשרים עשויים ברמה גבוהה, כמו סטייק פרגית, קבב יווני, נתחי עוף מוקפצים, צלי בקר ברוטב השף, בשר קדירה, ועוד, לצד תוספות חמות טעימות ומשביעות, וכמובן מגוון סלטים טריים עשויים בטוב טעם, וכמובן שלא שכחנו את החלק האחרון של הארוחה – קינוחים מתוקים, כל זה לצד לחמים ושתייה קרה חופשית. אנחנו נשלח לכם את כל הטוב הזה עד למקום האירוע כולל צוות מלצרים אדיבים שישרתו אתכם באהבה.
  • תפריט אירועים - 130 ש"ח למנה כולל כל מה שיש בתפריט מסיבה, ובנוסף, מנות ביניים איכותיות כמו סלמון בעשבי תיבול, מעורב ירושלמי אותנטי, פילו ממולא בשר ועוד מגוון מנות. ובנוסף, הגשה יוקרתית בכלי פורצלן או כלי זכוכית, וכמובן צוות מלצרים אדיבים שיעמדו לשירותכם.
  • תפריט גריל - 140 ש"ח למנה, כולל את כל מה שיש בתפריט מסיבה, וכולל בשרים צלויים על גבי מנגל עם פחמים על ידי גרילמן מקצועי באירוע. תפריט הגריל כולל מגוון בשרים כמו סטייק פרגית, יקטורי פרגית, יקטורי אנטרקוט, קבב כבש, נקניקיות מרגז, שישליק, כבדי עוף ועוד. פלטות הבשרים הרותחים שיוצאים היישר מהמנגל אל השולחנות, ישדרגו את האירוע שלכם בכמה רמות.


קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים | יהלום הפקות

תפריט קייטרינג לאירועים קטנים

התפריט המושקע של יהלום נבנה על בסיס מגוון מטבחים בעולם, המטבח המרוקאי לצד המטבח היווני והתורכי, וכמובן שאי אפשר בלי הנגיעות והניחוחות של המטבח האסייתי. אם חשקתם במאכלי עדות מסורתיים תמצאו קדירות בשר ותבשילים ארומטיים, אם בא לכם דווקא סגנון ישראלי תמצאו מגוון מנות בתיבולים עדינים ורטבים מוכרים. כאן תוכלו להרכיב את התפריט המועדף ביותר עליכם ועל האורחים שלכם. כמו גם שילובים בין סגנונות שונים, לתפריט עשיר ומגוון ביותר.

במקביל לפעילות המטבח הענפה שלנו, יש לנו מחלקה מיוחדת לאירועים, המוכרת בשם יהלום קייטרינג עיצוב והפקה, המציעה לכם קייטרינג לאירועים קטנים כולל שירות מלא, עם מנהל השירות אישי שמלווה את בעלי האירוע לאורך כל הדרך מבחירת התפריט, עד לסיומו המוצלח של האירוע. במסגרת הזו, אנחנו פותרים עבורכם את כל הנדרש לאירוע מוצלח, כך שהאורחים לא יפסיקו להחמיא לכם על הבחירה הנכונה. ממפות בצבעים מיוחדים, כלים מהודרים, שירות מלצרים אדיבים שיפרגנו לאורחים שלכם ועוד ועוד... אתם בטח רוצים לדעת מה כל כך מיוחד ביהלום?

קייטרינג לאירועים קטנים מחיר משתלם

אם אתם כאן כנראה שאתם מתכננים אירוע, ורוצים לברר על חברת קייטרינג מושלמת לאירוע שלכם. קייטרינג יהלום מציע לכם שירות קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים. מה זה אומר? זה אומר שביהלום תוכלו להזמין קייטרינג והפקת אירוע בדיוק בסגנון שאהוב עליכם, עם התפריט בדיוק כמו שאתם אוהבים, מתוך תפריט מגוון ועשיר ואפשריות אין סופיות, עם סוג כלים כמו שאתם אוהבים, והכי חשוב עם היוקרה שאתם רוצים לשדר באירוע שלכם. 

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לקיים אירועים משפחתיים באופן אינטימי בחצר הבית או בלופט שווה. יש בזה אתגר לא קטן, כי צריך לחפש אחר קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים, שיכול להעניק לכם את החוויה המושלמת בדיוק כמו שאתם רוצים. יש לא מעט חברות קייטרינג שמסרבות להוציא אירועים קטנים כי זה לא כל כך משתלם כלכלית. אנחנו משתדלים לבוא לקראת הלקוחות שלנו ולאפשר גמישות מרבית בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים.

קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

חברת ׳יהלום׳ מתמחה בתכנון מדויק של תפריטים לאירועים קטנים (בין 30 ל200 סועדים). בין אם אתם חוגגים את האירוע בבית, בחצר, בלופט, או בכל מקום אחר, חברת הקייטרינג אותה תבחרו לאירוע היא בעלת המשקל הגדול ביותר, וחברת יהלום עם ניסיון של עשור בהפקות אירועים, מביאה איתה את כל הניסיון הידע ותשומת הלב לכל הפרטים הקטנים כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם. 

מה זה אומר? על מה אנחנו שמים לב? מה מייחד אותנו כל כך? קדם כל, אנחנו מתייחסים לכל לקוח כאל הלקוח היחיד שלנו. גם אם יש 3-4 אירועים ביום, כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב עם צוות מיוחד לכל אירוע. לכל אירוע קטן כגדול יש ראש צוות שאחראי על כל הצוות, כך שאתם כבעלי האירוע מתנהלים רק מול אדם אחד, ויודעים שכל מה שתבקשו יבוצע באופן מלא.

קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

ב"יהלום" אתם נהנים מבית אחד לאירוע שלכם. מטבחים משוכללים, מחלקת עיצוב, צוות לוגיסטיקה, וצוות מלצרים עם מנהל אירוע. במטבחים צוות הטבחים בניהול השף יודעים לשחזר את ההצלחה בכל יום מחדש. הטעמים המדויקים, תהליכי הבישול והצלייה לא משתנים, וכך אנחנו יודעים להבטיח קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים עם מנות מושלמות שוב ושוב. במחלקת העיצוב מעצבים בכל יום אירועים וחתונות במגוון אירועים כולל אולמות וגני אירועים מהיוקרתיים בארץ. צוות הלוגיסטיקה אחראי על המשלוחים, המפות, כלי הסעודה וכלי ההגשה. וצוות המלצרים, הלא הם הפנים שלנו מול האורחים שלכם. 

עם הניסיון הרב שנצבר אצל הצוות שלנו למדנו שהלקוחות רוצים להתנהל לאורך כל תהליך ההזמנה מול אדם אחד, ולכן יש לנו שירות מיוחד של מנהל השירות האישי שהוא מלווה את הלקוח מהטלפון הראשון ועד לסיומו המוצלח של האירוע. הלקוח יודע שתמיד יש לו למי לפנות, לשאול להתייעץ לברר ולבקש כל בקשה.

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים | קייטרינג יהלום

אם אתם מזמינים קייטרינג לאירוע הכולל גם את הפקת האירוע, חשוב מאוד לבדוק את "רמת הארגון וההפקה של האירוע" לדוגמא: עריכת השולחנות. איך הצוות עורך את השולחנות? גודל, צורה מיקום... האם הם מעניקים את מלוא תשומת לב לבקשות השונות של בעלי האירוע? האם הם שמים לב לפרטים הקטנים? כמו רחבת כניסה, רחבת ריקודים, בר שתיה, מקום לצלם, מקום לשמירת חפצים ועוד.. 

בנוסף יש לבדוק את הגשת המנות - איך צוות הקייטרינג מגיש את המנות? האם הצוות מקפיד על ההיגיינה? האם המנות מוגשות בצורה מעוצבת ואסתטית? מהי רמת ההיענות של צוות הקייטרינג בתכנון האירוע? ואיך רמת המקצועיות של הצוות? האדיבות, הנועם? האם הצוות קשוב  לבקשות של האורחים?

קייטרינג לאירועים קטנים כשר למהדרין

הפקת אירוע כוללת מרכיבים רבים, ובפרט אם מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים כשר למהדרין, כדי לענות לצורך של האורחים שלכם בכשרות מהודרת, חשוב מאוד לא להתפשר על שאר המרכיבים באוכל, האיכות הטעם השפע, וכמובן ההיגיינה.

כשאתם מזמינים מקייטרינג יהלום אתם בידיים טובות. אנחנו יודעים בדיוק מה חשוב לכם, ועושים הכול שתצטרפו למועדון הלקוחות שלנו, שחוזרים אלינו שוב ושוב. בגלל האיכות, בגלל הכשרות, בגלל המחיר, ובעיקר בגלל האהבה שלנו. האהבה לאירועים, לאנשים ולאוכל. אתם מוזמנים להצטרף למועדון הלקוחות הנהנים ביותר.

משתלם להזמין קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים?

אם את (או אתה) לפני אירוע, ולא מתחשק לך לעמוד יומיים במטבח, או שאת חוששת שלא כולם יאהבו, כדאי לך לשקול בחיוב הזמנת קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים, וכך תוכלי להיות בראש שקט שכולם ייהנו ויפרגנו.

אם את עורכת חגיגה משפחתית בבית וחשוב לך שהאירוח יהיה טעים מכבד ומפנק, יותר ממומלץ עבורך לקרוא את המדריך המקוצר לאירוח בבית. ב"יהלום" את יכולה ליהנות מכל העולמות, גם סלטים טריים וגם תוספות חמות ממגוון ענק ועשיר, גם מנות איכותיות וטריות, גם טעמים משובחים, גם כשרות מהודרת, וגם מחיר משתלם במיוחד. 

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

לדוגמא: מחיר של הזמנת קייטרינג אוכל מוכן ל-30 איש הכולל סלטים טריים תוספות חמות ומגוון מנות עיקריות, 1800 ש"ח בלבד, ובתוספת עלות המשלוח (150 ש"ח) - 1950 ש"ח בלבד. בסכום הזה את מקבלת הכול מוכן ארוז במגשי אלומיניום וחם, כל שנותר לך הוא להגיש לאורחים וסיימת.

אם את רוצה להזמין קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים במחיר משתלם כולל השירות המלא, כדאי לשים לב שהמחיר למנה מתייחס למינימום הזמנה של 60 מנות. זה אומר שאם יש לך אירוע של 60 איש, תוכלי לסגור אירוע קומפלט ב6000 ש"ח כשהמחיר כולל הכול. אם יש לך פחות מ60 מוזמנים, תוכלי להזמין לפי כמות המוזמנים שלך בתוספת 300 ש"ח עלות שירות. לדוגמא: תפריט מסיבה כולל הכול לאירוע של 50 איש - 5300 ש"ח בלבד.

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

תרשו לי לפנק אתכם בשלשה טיפים בהזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית. אתם בוודאי יודעים שלכל משפחה יש את המאכלים המיוחדים שלה. ומתי אם לא באירועים תרצו להשוויץ עם התבשיל המיוחד שלכם? גם אם אתם מזמינים קייטרינג לאירועים קטנים בבית, כדי לחסוך עלויות ולהמשיך בשגרת חייכם, עדיין אתם יכולים להוסיף מאכל אחד או שניים מהתבשילים המיוחדים שלכם ולהכין משהו באופן עצמאי, זה תמיד יכול להיות מיוחד ומעניין, במיוחד כשהאירוע שלכם בבית, ואין תחושת חמימות בבית כמו להוסיף משהו מהסגנון והטעם האישי שלכם

טיפ מספר 2: יש משפחות שחוגגות אירועים קטנים ממש, בין היתר בשל מגבלת מקום בבית. בכל מקרה, גם אתם צריכים קייטרינג ל20 מנות בלבד, והמינימום הנדרש להזמנה 30 מנות, שווה לכם להזמין 30 מנות, למה? הברירה האחרת היא להכין באופן עצמאי, לבזבז יום עבודה, ללכלך את הבית, לא הרעיון הכי טוב שיש. בנוסף, אם הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית, אתם מרוויחים קייטרינג איכותי שעונה על כל הדרישות שלכם, עם משלוח עד הבית, ובנוסף יהיו לכם מגשי רזרבה במטבח (ואולי בכלל להזמין עוד חברים, אם לא חשבתם על כך..). וכמובן, שתוכלו ליהנות מאוכל טעים ומשובח למשפחה לעוד יומיים שלשה.

טיפ מספר 3: אם אתם מזמינים מקייטרינג יהלום, אני ממליץ לכם להזמין קייטרינג לאירוע כולל שירות מלא, וליהנות מהאירוע בדיוק כמו האורחים. ביננו, במרוץ החיים, כמה זמן יש לכם לחגוג עם חברים או בני המשפחה? נצלו את זמן האיכות לחוויות טובות, ולזיכרונות מאושרים..

לסיכום, אם חיפשתם קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית עם משלוח או כולל שירות הגשה ותפעול מלא, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וליהנות מאוכל מוכן ברמה גבוהה שיגיע עד אליכם בלי לעמוד דקה אחת במטבח. תוכלו לבחור בין שירות משלוח בלבד לבין שירות הגשה ותפעול מלא במחירים משתלמים.

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

אתם לקראת אירוע? כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לקראת האירוע שלכם. ידע פרקטי ומעשי ששווה לכם הרבה מאוד. אז לפני הכול, איך תוכלו לדעת על הקייטרינג שאתם מבררים עליו אם הוא אכן קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים? זה לא מסובך. היום כל המידע גלוי וידוע ברשת. תוכלו לקבל את כל המידע בביקורות בגוגל ובאתרים נוספים. אתם מוזמנים לקרוא את ההמלצות החמות של הלקוחות שלנו. כולם מפרגנים בחום, על האוכל המשובח, על העיצוב וההגשה האסתטית, על השירות האדיב של המנהלים והמלצרים, זה בדיוק מה שאתם צריכים באירוע שלכם.

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

איך לבחור חברת קייטרינג בשרי לאירוע קטן? לפני הכול, חשוב להבין שיש לא מעט חברות קייטרינג בכל עיר ועיר בישראל. כל מי שמתכנן אירוע צריך לבחון איזו חברת קייטרינג מתאימה לאירוע שלו. יש קייטרינג לחתונות בטבע, יש חברות קייטרינג לאירועי אסאדו, עם ציוד לצליית בשרים בסגנון דרום אמריקאי, יש חברות קייטרינג לאירועי בופה עם מגוון דוכנים המכינים את המנות בצורה פרונטלית. חברות קייטרינג אלו מתמחים בנישה מסוימת של אירועים, וכמובן שהתמחור שלהם הוא גבוה לאין ערוך מחברות קייטרינג לאירועים קטנים. 

כשאתם באים לבחון קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים, כבר בתחילת הדרך חשוב להבין מהי מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, כך נוכל לסווג את חברות הקייטרינג המתאימים לנו מבחינת העלות הכלכלית של האירוע, כמובן שמסגרת התקציב חשובה גם לחברת הקייטרינג על מנת שיוכלו להתאים לכם את עלות המנה, כך שהאורחים שלכם יקבלו את המנה המפוארת ביותר בהתאם לתקציב שלכם.

איך לבחור קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים?

התייעצות עם מכרים שכבר לקחו קייטרינג כלשהו. יש לא מעט אולמות אירועים שעובדים עם ספקים מכל התחומים (ממעצבי פרחים ועד צלמים), אפשר לבקש המלצות על קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים גם מחברים או משפחה שערכו אירוע לא מכבר, כמובן אם אהבנו את האוכל שהוגש באירוע שלהם. המלצות זו הנקודה החשובה ביותר כך בעצם נשאר לנו להחליט מתוך מספר אופציות טובות..

סקר קטן - אחרי שקיבלנו המלצות חמות על מס' חברות קייטרינג נבקש הצעות מחיר מכל אחת מהן על אותו שרות בדיוק. יש לברר האם ההגשה מרכזית או אישית, כמה מלצרים יהיו, וכו'.. כך נוכל לדעת איזו חברת קייטרינג הכי מתאימה לנו.

אורחים שומרי כשרות - בכל אירוע יש אורחים שומרי כשרות, חשוב לבחור קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים כשר למהדרין, בכשרות שמקובלת על רוב האנשים. בקייטרינג יהלום תיהנו מקייטרינג בכשרות המהודרת והמבוקשת של בד"צ בית יוסף

סגנון האוכל - סגנון האוכל אותו יעדיפו האורחים יקל עליכם להחליט עם איזה קייטרינג לסגור, בסופו של דבר האורחים שלכם שבאים לשמוח אתכם בשמחתכם באים גם לאכול על כן חשוב שהם ייהנו מהמנות שמוגשות להם. בקייטרינג יהלום תיהנו מסגנון אוכל ישראלי ים תיכוני, עם תבשילים מהמטבחים המרוקאיים, ועם נגיעות מהמזרח הרחוק שכולם אוהבים.

שרות בחיוך - נושא השרות של חברת הקייטרינג חשוב לא פחות, נבדוק איך הם עונים לנו והדרך שבה הם מתייחסים אל השאלות והבקשות שלנו, האם יש להם תבנית קבועה לכל אירוע או שהם מתאימים ומתגמשים באירוע לפי הצרכים של בעלי השמחה.

קייטרינג יהלום מומלץ בחום על ידי עשרות ומאות לקוחות מרוצים שחוזרים ומזמינים בכל אירוע משפחתי, מברית מילה, לבריתה, בר מצווה, ובת מצווה, חינה, ושבת חתן, הם נהנים משירותי קייטרינג בוטיק לאירועים קטנים כשרים למהדרין, עם אוכל משובח, עיצובים מדהימים ושירות מכל הלב.

קייטרינג בשרי לאירוע קטן

איך לבחור תפריט קייטרינג בשרי לאירוע קטן? בחירת התפריט חשובה לא פחות מבחירת הקייטרינג. מומלץ וכדאי להשקיע את הזמן, ולבחור את התפריט הנכון והמתאים לכם. נסו לחשוב עם עצמכם מה אתם והמשתתפים באירוע הייתם רוצים לאכול יותר, ובחנו כמה שיותר אפשרויות ותפריטים לדוגמא לפני שאתם מתקבעים על משהו ספציפי.

קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

באותו האופן, שקלו מה התקציב שלכם לאירוע ואם הייתם רוצים שירות של עיצוב מנות אוכל ותפריט קלאסי ברמה גבוהה או סגנון יותר עכשווי, תרבותי ואפילו ייחודי כמו אוכל רחוב, לדוגמא.  לאחר מכן, גשו למספר חברות קייטרינג בשרי לאירוע קטן, בררו מהם התפריטים, ושאלו איזה תפריט הוא המומלץ ביותר לאירוע בסגנון ובטעם שלכם.

איך לבנות תפריט קייטרינג בשרי לאירוע קטן? בניית תפריט לאירוע יכולה להיות דומה לבניית תפריט למסעדה. חשוב להתייעץ עם מנהל קייטרינג, מנהל אירועים או שף מטבח, ולבחון כמה שיותר תפריטים, בכדי להבטיח שעם סיום התהליך, אתם מוצאים בידכם תפריט שמתאים לטעם האישי שלכם ומספק את כל המשתתפים שלכם. 

חשוב להתייחס למגבלות מזון של חלק מהאורחים ולכלול מנות צמחוניות, טבעוניות ונטולות גלוטן. השתדלו לתת היצע של שלוש מנות לפחות לכל מנה, כאשר כל מנה שונה לחלוטין מהאחרת בכדי להציע גיוון שמתאים לכמה שיותר אורחים. אם אינכם בטוחים באשר לתפריט שיצרתם, תמיד אפשר להתייעץ עם חברים ובני משפחה בכדי לוודא שהמנות המוצעות אהובות על כולם, ואף לפנות אל אנשים שבררניים באוכל בכדי להבטיח שיש להם מה לאכול באירוע. 

הכנת השולחן - אם אתם שוקלים תפריט אירועים עם שירותי הסעדה ככל הנראה אתם מתכננים לערוך אירוע בטבע הפתוח. אם אתם עושים אירוע בחוץ עם חברת הפקות, יהיה עליכם גם להשכיר ציוד בהתאם. לאחר שווידאתם שמצאתם קייטרינג איכותי וטעים שבאמת אהבתם, כעת יש לחשוב איך יראה השולחן שעליו יונחו המנות.

השכרת ציוד לאירועים קטנים או גדולים צריכה להתבצע מראש, בכדי לאפשר די זמן לחברה להתכונן לכמות האנשים ולהציע כמה שיותר אפשרויות, בהתאם למיקום הנבחר. הקפידו לבחון מספר סוגים של כיסאות ושולחנות ולוודא שיהיה נוח להניח אותם בשטח. התייעצו עם מפיקים ובדקו מספר סוגים של עיצובי שולחן ופרחים, כך שתוכלו לבחור את האפשרות הנכונה ביותר בהתאם לטעם האישי שלכם. זכרו, על העיצוב הסופי להתאים גם לשולחנות ולכיסאות שבחרתם וגם לעיצוב הכולל של האולם או הגן שבו בחרתם לערוך את האירוע

שירותי הסעדה עם תפריט אירועים זהו קונספט חדשני וייחודי שתפס תאוצה וכיום הופך כל אירוע לחוויה מרשימה ויוקרתית יותר. בין אם אתם בוחרים לערוך אירוע באולם או באופן עצמאי בגן יחד עם חברת הפקות, כדאי ואף מומלץ לבחור חברת קייטרינג שמציעה שירותי הסעדה ואף בניית תפריט לאירוע בהתאם לטעם האישי שלכם ולתקציב שלכם. הקפידו לבחון מספר חברות קייטרינג ולבצע טעימות במגוון מקומות, בכדי להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם.  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.