קייטרינג כשר לאירועים קטנים

מתכננים אירוע לזמן הקרוב? ביהלום תוכלו לקבל שירות קייטרינג כשר לאירועים קטנים, עם האיכות הידועה של יהלום במחירים משתלמים מאוד. כאן תוכלו להתרשם ממגוון התפריטים שלנו לאירועים קטנים או גדולים. ככל שעוברות השנים, הדרישה לקייטרינג גלאט כשר המתאים לאירועים קטנים הולכת וגוברת. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שהרבה מאוד אירועים כוללים ציבורים ממגזרים שונים, כולל המגזרים הדתיים והחרדים שבחלקם מקפידים על כשרות מהודרת ולא מסתפקים בכשרות רגילה. 


רוצים לבחור את התפריט שלכם לאירוע? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן


קייטרינג כשר לאירועים קטנים

קייטרינג יהלום מוביל את עולם האירועים הקטנים עד 150 איש, עם כל היתרונות הייחודיים שיש לנו להציע ללקוחותינו: 

אוכל משובח  – בקייטרינג יהלום יש הפקדה מרבית על עמידה סטנדרטיים שהצבנו לעצמנו, עם רמה קולינרית שעומדת ברף של אולמות וגני האירועים לחתונות. חשוב לנו שכל אורח בכל אירוע ירגיש את הרמה הקולינרית הגבוהה, בין אם מדובר באירוע של 50 איש ובין אם מדובר באירוע של 300 איש. 

התפריט העשיר ביותר – אם תעיינו בתפריטים של קייטרינג יהלום, תוכלו להתרשם ממגוון סוגי המנות העשיר ביותר בעולם האירועים הקטנים, מתבשילי קדרה ועד למנות בגריל ארוך בתנור או על גריל על האש, מנות מוקפצות ותבשילים מרוקאיים. התפריט העשיר שלנו מאפשר לכל אחד לבחור את הטעם האהוב עליו

שירות מלא לאירוע שלכם - ביהלום אתם נהנים משירות מלא לאירוע שלכם. לא עוד לסחוב שתייה מהסופר, או לארגן את השולחנות בעצמכם. הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מהחגיגה שלכם. ביהלום תוכלו להזמין תפריט כולל שירות מלא, ואנחנו נדאג להכול. מא ועד ת. 

מחירים משתלמים - אם חשבתם שהעלות של קייטרינג גלאט כשר לאירועים קטנים היא יקרה, תחשבו שוב. בקיטרינג יהלום תוכלו למצוא תפריטים לאירועים כולל שירות מלא החל מ85 ש"ח למנה בלבד. כשהמחיר כולל תפריט בשרי עם מפות בד, כלים חד"פ, לחמים, סלטים, תוספות, עיקריות, קינוחים, שתייה חופשית, ושירות מלצרים שיעשו עבורכם הכול. 

פריסה ארצית - בניגוד לחברות קייטרינג גלאט מקומיות, קייטרינג יהלום פועל בפריסה ארצית, בכל רחבי הארץ. תוכלו ליהנות אצלנו משירות קייטרינג מהדרין בצפון, קייטרינג מהדרין בירושלים, קייטרינג מהדרין ביהודה ושומרון, וקייטרינג מהדרין במרכז. והכי חשוב - המחירים המופיעים באתר, אחידים בכל הארץ.

קייטרינג גלאט כשר עם כל היתרונות

יש לכם אירוע? ברית? בר מצווה? בת מצווה? חתונה? שבת חתן? יש לנו תפריט מומלץ לכל סוג אירוע. רוצים קייטרינג בשרי? קייטרינג על האש? קייטרינג לחתונה? ביהלום תוכלו לבחור בדיוק את מה שאתם רוצים, הסלטים, התוספות, הביניים, העיקריות, הקינוחים, ואפילו את הצבעים המתאימים לאירוע שלכם. שום דבר לא נקבע לכם מראש, אתם בוחרים בדיוק את מה שאתם רוצים. לסיכום, אם אתם מחפשים קייטרינג כשר לאירועים קטנים, חשוב מאוד לא להסתפק רק בכשרות המהודרת, אלא לבחור בחברת קייטרינג מקצועית, שנותנת לכם מענה מושלם לאירוע שלכם. ביהלום יש לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע מושלם. מי צריך יותר מזה?

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.