קייטרינג לחינה ביתית

מתכננים לארגן חינה בבית? מזל טוב!! בקייטרינג יהלום תוכלו להזמין שירותי קייטרינג עד הבית, כולל אפשרות לשירות קומפלט הכולל מפות כלים ושירות מלצרים לאירוע חינה מושלם. בכלל, קייטרינג לחינה ביתית הוא שירות ייחודי שמציעות חברות קייטרינג, המותאם במיוחד לאירועי חינה הנערכים בבית. הוא יכול לכלול לא רק אספקת מנות משובחות, סלטים ותוספות טריים, לחמים וקינוחים, אלא גם שירותים נוספים בהתאמה לדרישת הלקוח.

רוצים לבחור את התפריט שלכם לאירוע? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן


קייטרינג לחינה ביתית | קייטרינג יהלום

שירותים נוספים לדוגמא: מפות ומפיות בד במגוון צבעים, עיצוב פרחים ונרות, כלים דקורטיביים, שירות עריכה והגשה במזנון (בופה) או הגשה סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, לקייטרינג יהלום יש יתרונות רבים שנועדו להבליט את השמחה ואת המשמעות התרבותית של חגיגות החינה. 

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

למה כדאי להזמין קייטרינג לחינה ביתית?

קייטרינג לחינה ביתית ממלא תפקיד מכריע בהבטחת הצלחתה של חגיגת חינה. האוכל המוגש באירועים אלה לא נועד רק להשביע את האורחים; הוא גם נועד לכבד את המסורת וליצור חוויה בלתי נשכחת. שירות קייטרינג לחינה ביתית מחברה מובילה כמו קייטרינג יהלום, מורידה מכם את הלחץ של הכנת אוכל משובח, ומאפשרת לכם להתמקד בחגיגה עצמה. בזכות השילוב של אוכל משובח, עיצובים מדהימים, ושירות אישי לאורך כל הדרך, קייטרינג יהלום הוא הפתרון המושלם לאירוע חינה מכובד יוקרתי ובלתי נשכח. 

עוד לא מכירים אותנו?

אם אתם כאן, יש סיכוי מסוים שאתם עוד לא מכירים אותנו (בכל זאת חגגנו רק עם כמה אלפי לקוחות מתוך 9 מיליון אזרחים בישראל), השאיפה שלנו היא להפוך להיות קייטרינג הבית שלכם. אין לקוח של יהלום שלא חוזר שוב ושוב להזמין אותנו לאירועים המשפחתיים שלו. אנחנו רוצים ללוות אתכם שנים קדימה, ונדאג להפתיע גם אתכם בכל פעם מחדש.

אז מי אנחנו? חברת יהלום היא מהחברות המובילות בישראל בתחום האירועים הקטנים (עד 400 סועדים), ויחד עם זאת היא מעניקה שירות אישי כאילו כל לקוח הוא לקוח v.i.p. למה? כי אחנו רוצים לבנות אתכם קשר לטווח ארוך שתחזרו אלינו שוב ושוב. כל זה קורה בזכות מנהל השירות האישי שלנו שמלווה כל לקוח ולקוחה מהטלפון הראשון ועד לסיום המוצלח של האירוע.

חברת יהלום כוללת שירותי קייטרינג, שירותי עיצוב, ושירותי הפקות אירועים. לחברה סניפים בראשון לציון, חדרה, וקריית ים. ויחד עם זאת אנחנו מעניקים שירותים לאירועים בכל רחבי הארץ. זאת בזכות הצוותים המעולים והמסורים שלנו שמעניקים שירות בפריסה ארצית, יש לנו צוותים באזור הצפון, אזור גוש דן, אזור ירושלים, אזור יהודה ושומרון, ואזור הדרום. כך שלא משנה איפה מתקיים האירוע שלכם, הצוותים שלנו יפיקו לכם את האירוע המושלם.

אילו שירותים מציע קייטרינג יהלום?

קייטרינג יהלום מספק מגוון מקיף של שירותים, החל מהכנת אוכל כשר למהדרין מפנק, טרי ושופע ועד לטיפול בפרטים המורכבים של תכנון האירוע. הם מציעים תפריט עשיר הכולל לחם הבית, סלטים, תוספות, מנות עיקריות, קינוחים ושתיה חמה וקרה. השירות שלנו כולל גם מפות שולחן וכלים מהודרים, והכל מוגש עם כלים דקורטיביים. מחיר הפתיחה לשירות שלנו 100 ₪ בלבד למנה. המחויבות שלנו לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות היא בלתי מתפשרת, וזו הסיבה שלקוחות רבים כל כך חוזרים אלינו שוב ושוב. 

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

קייטרינג יהלום - קייטרינג לחינה ביתית

מעבר לכך שלקייטרינג יהלום יש ניסיון רב בשירותי קייטרינג לחינה ביתית, יש לכם יתרונות רבים, בבחירה בקייטרינג יהלום: 

איכות מזון מעולה

קייטרינג יהלום מתגאה באוכל משובח המיוצר במטבחים משוכללים עם צוות טבחים מקצועיים המכינים בכל יום מאות מנות טריות ואיכותיות בטעמים מדויקים המאפשרים לנו להגיש מנות טעימות שהאורחים שלכם יתפנקו על כל ביס, ויותירו את האורחים שלכם עם רושם עז. 

אפשרויות תפריט בשפע ומגוונות

כשאתם בוחרים בקייטרינג יהלום, עומד לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות תפריט לבחירה. מנעד המחירים שלנו נע בין 100 ל200 ש"ח למנה בלבד כולל שירות מלא. רוצים סגנון אירוע קליל? אירוע בשרים עם גרילמן מקצועי במקום? או אירוע קלאסי ויוקרתי? קבלת פנים לנשנוש לפני האירוע? בקייטרינג יהלום מגוון תפריטים במגוון מחירים, מגוון עשיר של מנות, ומגוון של צבעי מפות וסוגי כלים לבחירתכם. 

קייטרינג יהלום כשר למהדרין

קייטרינג כשר למהדרין הוא מונח המתאר מזון שעומד לא רק בדרישות הבסיסיות של הכשרות, אלא גם עומד בסטנדרטים מחמירים במיוחד. משמעות הדבר היא שכל מרכיב המשמש להכנת האוכל, וכל תהליך הכרוך בהכנת המזון נבדק בקפידה ומאושר על ידי הבד"ץ. 

המנות של קייטרינג יהלום מיוצרים בשני מטבחים כשרים למהדרין. מטבח אחד - מטבחי יאמיש תחת פיקוח של הרבנות, ובנוסף של בד"ץ בית יוסף, גוף הכשרות המוביל בארץ בתחום שירותי הקייטרינג הכשרים למהדרין. ומטבח שני - מטבחי מאמא תחת פיקוח של בד"צ יורה דעה -הרב מחפוד, גוף הכשרות היוקרתי ביותר בישראל, שכולם סומכים עליו כמילה האחרונה בתחום הכשרות.  

גופי הכשרות מבטיחים שכל מנה מוכנה על פי סטנדרטים מחמירים אלה, מבחירת המרכיבים ועד לתהליך הבישול, כל שלב מבוצע תוך הקפדה יתרה על הפרטים, תוך הבטחה שהמזון לא רק טעים, אלא גם עומד בתקן כשר למהדרין. מחויבות זו לאיכות ולהקפדה על רמת הכשרות הגבוהה משדרגת את יהלום לבחירה המועדפת לשירותי קייטרינג לחינה ביתית. 

תפריט עשיר לאירועי חינה של קייטרינג יהלום

חברת קייטרינג יהלום מתגאה בתפריט העשיר והמפנק שלה, המתאים במיוחד לאירועי חינה. התפריט שלנו כולל את כל מה שצריך לאירוע מושלם, החל מלחם הבית ועד לתוספות, מנות עיקריות, קינוחים ושתיה חמה וקרה. התפריט נבחר בקפידה כדי להתאים לטעמים שונים, תוך הבטחה שכל אורח ימצא משהו שהוא לגמרי אוהב.

מה שמייחד את קייטרינג יהלום הם הטריות והאיכות של המרכיבים שלה. הם שמים דגש רב על יצירת מנות שהן לא רק טעימות אלא גם נראות טוב. בין המועדפים על הקהל נמנות הסלטים שלהם, שמוסיפים התפרצות של צבע וטעם לחוויית האכילה. המנות העיקריות הן שילוב מושלם של מסורת וחדשנות, והקינוחים הם הסיום המתוק המושלם לסעודה. גם להגשה ניתן חשיבות עליונה, כאשר כל מנה מוגשת בכלים דקורטיביים, ומוסיפה לאסתטיקה ולחוויה הכללית. 

מחיר התחלתי לשירותי קייטרינג יהלום

כשזה מגיע לקייטרינג חינה, קייטרינג יהלום מציעים שירות במחיר תחרותי. במחיר של החל מ-100 ש"ח למנה, הם מספקים שירות קייטרינג מקיף, הצעה מפתה לכל מי שמתכנן אירוע חינה. מה מקבלים תמורת 100 ש"ח למנה?

במחיר משתלם זה, אתם מקבלים מגוון עשיר של מנות. השירות כולל הכול מלחם הבית, סלטים, תוספות, ועד למנה העיקרית, קינוחים ושתיה קרה. לא רק זאת, אלא שמחיר זה כולל גם מפות שולחן וכלים מהודרים, המוגשים עם צלחות מעוצבות. מדובר בחבילה כוללת, שנועדה לספק את כל צורכי אירוע החינה שלכם מבלי להוציא הון. עם קייטרינג יהלום, אתם לא צריכים להתפשר על האיכות לטובת החיסכון בעלויות.

שביעות רצון הלקוחות בקייטרינג יהלום

קייטרינג יהלום בנה מוניטין מוצק דרך ביקורות זוהרות והמלצות של לקוחות מרוצים. לקוחות אלה נהנו משירותי החברה באירועי החינה שלהם, והרעיפו שבחים על איכות האוכל והמקצועיות של השירות. רבים ציינו כיצד הקייטרינג תרם להצלחה הכללית של האירועים שלהם.

הסיסמה של החברה, "לאירוע שהולם אתכם", היא לא רק משפט קליט. זוהי מחויבות להתאים אישית את השירותים שלהם על מנת לענות על הצרכים וההעדפות הייחודיים של כל לקוח. בין אם מדובר בהתאמת התפריט, התאמת המצגת או התאמת הגבלות תזונתיות, קייטרינג יהלום עושה הכול כדי להבטיח שהקייטרינג שלהם באמת מתאים לאירוע ומשאיר רושם מתמשך על המארח והאורחים כאחד. מחויבות זו לשביעות רצון הלקוחות היא מה שמייחדת באמת את קייטרינג יהלום בעולם הקייטרינג לחינה ביתית ולאירועי חינה בכלל.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.