קייטרינג בחיפה

מחפשים שירות קייטרינג בחיפה? רוצים אוכל משובח עם שירות מצוין במחיר משתלם? הגעתם למקום הנכון!! קייטרינג יהלום מעניק שירותי קייטרינג בחיפה והסביבה, לאירועים החל מ30 סועדים ועד ל400 סועדים. העיר חיפה, כעיר שוקקת בעלת סצנת קולינרית מגוונת, מציעה שלל אפשרויות קייטרינג שיכולות להתאים לכל אירוע, גדול או קטן. בין אם אתם מתכננים חתונה, מפגש עסקי או חגיגה משפחתית, מציאת שירות הקייטרינג הנכון בחיפה חיונית להצלחת האירוע שלכם.


רוצים לבחור את התפריט שלכם לאירוע? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין באתר!
 לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם לאישור סופי

טופס הזמנה אוכל מוכן

קייטרינג בחיפה כשר למהדרין | קייטרינג יהלום

איך לבחור את הקייטרינג הנכון לכם?

תעשיית הקייטרינג של חיפה מגוונת כמו אוכלוסייתה. עם מגוון שירותים החל מעסקים קטנים בניהול משפחתי ועד לחברות מקצועיות גדולות, יש קייטרינג שיתאים לכל טעם ותקציב. העיר מתגאה במגוון מרשים של מטבחים ואפשרויות תזונה, כולל חברות קייטרינג בשרים / חלביים / צמחוניים / ועוד..

בחירת חברת הקייטרינג יכולה להרים או להרוס לכם את האירוע. הקייטרינג האידיאלי עושה יותר מאשר לספק אוכל - הוא משפר את החוויה הכוללת של האורחים שלכם. צוות מקצועי מטפל בכל הפרטים הקטנים, ויוצר תצוגת מזון נעימה לעין, תוך כדי תשומת לב שהארוחה תתנהל בצורה חלקה מההתחלה ועד הסוף. קייטרינג יהלום כחברת קייטרינג מובילה בחיפה והסביבה מודעת לחשיבות הרבה שבפרטים הקטנים

קייטרינג יהלום - לאירוע שהולם אתכם

בים של אפשרויות כמו מספר חברת הקייטרינג בחיפה, קייטרינג יהלום בולט הרבה מעבר לכולם. עם מיקוד חד במתן חוויה קולינרית בלתי נשכחת, הם גילפו לעצמם נישה בתעשייה. המחויבות שלהם לאיכות ולשביעות רצון הלקוחות ניכרת בתפריטים העשירים, באוכל המשובח ובעיצובים המדהימים, כמו גם בשירות המקצועי לאורך כל הדרך.

מדוע חברת קייטרינג יהלום מומלצת כל כך? המוניטין של קייטרינג יהלום נבנה על בסיס איתן של מאות לקוחות מרוצים. הם מוודאים שכל מנה מעוצבת בקפידה, תוך שימוש במרכיבים הטריים ביותר ודבקות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של כשרות מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף. תשומת הלב שלהם לפרטים, מתהליך הבישול ועד להגשה, היא עדות למסירותם לספק אירוע בלתי נשכח ללקוחותיהם. לא פלא שכשמדובר בקייטרינג בחיפה, קייטרינג יהלום הוא שם שעולה לא פעם בהמלצות.

קייטרינג יהלום - קייטרינג בחיפה כשר למהדרין 

כל המנות המוגשות בחברת קייטרינג יהלום מיוצרות במטבחים כשרים למהדרין עם פיקוח צמוד של גופי כשרות המובילים בישראל. המטבח באזור חיפה פועל תחת ההשגחה המחמירה של בד"ץ בית יוסף, גוף כשרות מוערך ביותר. זה מבטיח שכל מנה שתוגש תעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של דין תורה. זהו גורם משמעותי שמבדיל את קייטרינג יהלום, שכן תעודה מחמירה זו מעניקה שקט נפשי למי ששומר על כשרות מהודרת.

היתרונות של קייטרינג כשר מהדרין

בחירת קייטרינג כשר מהדרין כמו קייטרינג יהלום היא לא רק עניין של שמירת מצוות. מדובר גם באיכות ובטריות המזון. ככל שיש פיקוח חיצוני במטבח מעבר לעובדי המקום, יש עין נוספת הבוחנת את מה שקורה במטבח, כך שהנחיות הכשרות מעניקות לכם ראש שקט בכל הנוגע לשימוש במרכיבים איכותיים וטריים בלבד. במטבחים ללא כשרות אין אף גוף חיצוני המפקח על מה שקורה במטבח, ובעולם של היום זה ללא ספק יכול להיות מלחיץ. 

ההמלצה שלנו לכלל הלקוחות, לבקש את רמת הכשרות הגבוהה ביותר, ובכך ליהנות מכל העולמות. גם האורחים שלכם יוכל להשתתף אתכם באירוע ללא הגבלה, וגם אתם תיהנו מראש שקט שיש פיקוח חיצוני על כל מה שקורה במטבח בו מכינים לכם את המטעמים לאירוע שלכם. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או שבת חתן, קייטרינג יהלום מבטיחה שהאוכל יהיה טרי איכותי, טעים ובלתי נשכח ממש כמו האירוע עצמו.

קייטרינג בהתאמה אישית לאירוע שלכם

חברת קייטרינג יהלום מציעה ללקוחותיה מגוון שירותי קייטרינג בהתאמה לטעמים שונים ודרישות תזונתיות שונות. התפריט שלנו עשיר ומגוון, וכולל מנות שהן לא רק טעימות אלא גם מושכות מבחינה ויזואלית. כל מנה מוכנה בקפידה, תוך הקפדה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטעם.

ביהלום תוכלו לבחור בין שירות קייטרינג בלבד הכולל משלוח של מנות, סלטים ותוספות לפי בחירתכם, עם משלוח עד למקום האירוע, או שירות קייטרינג בשירות מלא, שבו כל היבט באירוע שלכם מקבל מענה. זה כולל מפות ומפיות בד במגוון צבעים לבחירתכם, כלים בהתאמה אישית (במבוק / פורצלן / זכוכית), סכו"ם, כלי הגשה דקורטיביים ועוד. בנוסף, השירות כולל משלוח, ושירותי מלצרות, לתפעול מלא של האירוע, ובכך אנחנו מוסיפים לאירוע שלכם נגיעה של מקצועיות ויוקרה. עם קייטרינג יהלום , אתם יכולים לשבת, להירגע וליהנות מהאירוע שלכם, בידיעה שכל פרט מקבל את מלוא תשומת הלב והדיוק.

קייטרינג לאירועים בחיפה

מהאירועים הקטנים ביותר ועד לאירועים הגדולים ביותר, בקייטרינג יהלום ערוכים לכל. אנחנו מספקים שירותי קייטרינג מגוונים שניתן להתאים אותם בדיוק לפי הצרכים של האירוע שלכם.

קייטרינג לחתונות 

קייטרינג יהלום מוביל בתחום שירותי הקייטרינג לחתונות. אצלנו תוכלו למצוא תפריט חתונה ב160 ש"ח למנה. זהו המחיר המשתלם ביותר לאיכות ולרמה כמו של קייטרינג יהלום. התפריט העשיר והמגוון כולל עמדות קבלת פנים לפני החופה, ותפריט שולחנות עשיר במיוחד הכולל 3 מנות יוקרתיות המוגשות בעיצוב דקורטיבי ואסתטי לעין. במסגרת השירות שלנו תוכלו ליהנות משירותי עיצוב והפקה ברמה הגבוהה ובמחירים המשתלמים ביותר. עם קייטרינג יהלום תיהנו משמחה מושלמת, וכזו שלא תישכח לשנים רבות.

קייטרינג לשבת חתן

בין אם מדובר בשבת חתן של חתונה או שבת חתן של בר מצווה, בקייטרינג יהלום תוכלו לבחור תפריט לסעודה אחת, 2 סעודות או 3 סעודות, אוכל בלבד, או שבת חתן קומפלט, או שבת חתן כולל שירות מלצרים, כשרמת התפריטים וסגנון ההפקה מודולרי ומשתנה בהתאם לסגנון ולתקציב של כל לקוח. המכנה המשותף לכל השירותים של יהלום לשבתות חתן היא האיכות הגבוהה, וההקפדה על כל הפרטים הקטנים.

קייטרינג לברית

אין כמו שמחת ברית, זו החגיגה המתוקה והכיפית ביותר. אירוע רוחני שמשלב שמחת הולדת תינוק חדש עם טקס רוחני כמו ברית מילה, זה המתכון לשמחה מושלמת. בקייטרינג יהלום תוכלו למצוא מגוון תפריטים מתאימים לברית החל מ50 ש"ח למנה, או 100 ש"ח למנה לאירוע קופמלט כולל שירות מלצרים ותפעול מלא.

ההבטחה של קייטרינג יהלום

המחויבות לאיכות ולשירות - המחויבות של קייטרינג יהלום לאיכות ולשירות היא בלתי מעורערת. כל פריט בתפריט שלנו מוכן תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, ומבטיח חוויה קולינרית שהיא חגיגה לחושים. המקצועיות שלנו חורגת מעבר למטבח - משירות לקוחות קשוב של מנהל השירות האישי ועד לאספקה מדויקת של השירותים. אנחנו מחויבים להפוך את האירוע שלכם להצלחה.

למה קייטרינג יהלום זו  הבחירה המושלמת לאירוע שלכם? בחירת קייטרינג יהלום לאירוע שלכם פירושה בחירה בחוויה נטולת דאגות. כך תסירו מכם  את הלחץ מתכנון האירוע, ותקבלו שירותים מקיפים הכוללים אוכל, מפות, כלים וצוות מלצרים מקצועי. בין אם מדובר בחתונה, בת מצווה, ברית או כל אירוע אחר, ההבטחה של קייטרינג יהלום היא להפוך את היום המיוחד שלכם לאירוע בלתי נשכח. עם קייטרינג יהלום, אתם לא רק בוחרים שירות קייטרינג, אתם בוחרים שותף המסור להפיכת האירוע שלכם ללא פחות ממושלם.

לסיכום, קייטרינג יהלום בולט בסצנת הקייטרינג החיפאית, ומספק איכות ושירות ללא תחרות. עם מגוון רחב של אפשרויות, החל ממזון בלבד ועד קייטרינג בשירות מלא, הם מספקים כל צורך. מחויבותם לשמירה על כשרות המהדרין תחת השגחת בד"ץ בית יוסף מבטיחה איכות מזון והכנתו מהשורה הראשונה.

בחירת הקייטרינג הנכון לאירוע שלכם היא קריטית. עם קייטרינג יהלום, אתם בוחרים ביותר מסתם ספק מזון. אתם בוחרים שותף ייעודי להפיכת האירוע שלכם לבלתי נשכח, החל מחתונות ואירוסין ועד שבת חתן, בת מצווה, בר מצווה ובריתות. זכרו, כשזה מגיע  לשירות קייטרינג בחיפה, קייטרינג יהלום הוא ללא ספק הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.