חופת במבוק

אתם לקראת היום המרגש בחייכם? מחפשים חופת במבוק להשכרה? לא בטוחים מה זה אומר? מה האפשרויות הנוספות שעומדות בפניכם? למה חופת במבוק היא בחירה מועדפת על זוגות רבים? כאן תקבלו את כל המידע על חופת במבוק, ועיצוב בסגנון בוהו שיק מיוחד

מה ההבדל בין חופת במבוק לחופה יפנית? 

באולמות וגני אירועים רבים יש חופה קבועה. זו יכולה להיות חופה עשויה ממוטות ברזל העטופים בבדים לבנים נקיים, וזו יכולה להיות חופת במבוק עשויה ממוטות במבוק מחוברים. אם באולם בו אתם מתחתנים קיימת כבר חופה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ולבקש עיצוב חופה בלבד, לשדרוג הנראות של החופה, לעיצוב פרחים מיוחדים, לפרוס שביל לבן כשביל לחופה, ולהוסיף אלמנטים עיצוביים נוספים כמו תאורה, לדים, עציצים וכו'. 

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של יהלום"

חופת במבוק | 055-560-4217 | יהלום עיצובים והפקות

אם במקום בו אתם מתחתנים אין חופה, עליכם לבקש חופה להשכרה. זו יכולה להיות חופת במבוק או חופה יפנית. מה ההבדל ביניהם? חופה יפנית, היא חופה עשויה ממוטות ברזל עטופים בבדים לבנים, עם תאורה פנימית. אנחנו מביאים את החופה עצמה למקום האירוע, מרכיבים אותה, ומוסיפים לה את העיצוב המתאים לחופה יפנית כמו כתר פרחים, לדים, תאורה, שביל הכולל עמודי חופה יפנית עם זרי פרחים בגוונים נבחרים. 

חופת במבוק לעומת זאת היא בסגנון מיוחד יותר, ובניגוד למה שרבים חושבים מחירה זול יותר מהחופה היפנית בשל החיסכון במחיר ההובלה שלה. חופת במבוק כשמה כן היא, עשויה ממוטות במבוק עבים, המתחברים אחד לשני. כשלחופה נוסף כמובן עיצוב בסגנון בוהו שיק, הכולל פרחים בסגנון פמפס, שיבולים, וצבעים מתאימים. העיצוב כולל גם וילון מקרמה בגב החופה, בדים לבנים רכים כפרוכת לחופה, תאורה, עציצים ושביל לבן המוביל אל החופה

חופת במבוק | 055-560-4217 | יהלום עיצוב אירועים

היכן ניתן למקם חופת במבוק?

בניגוד לחופה היפנית, את חופת הבמבוק ניתן למקם בכל מקום, באולם אירועים, גן אירועים, בבית הכנסת, בחוף הים, בגינה של הבית, במרפסת, או  אפילו בשטח פתוח. בכל מקום בו תבחרו, אנחנו יכולים להקים לכם את החופה כולל העיצוב קומפלט, כך שאתם יכולים להיות גמישים לחלוטין במיקום של החופה, מול השקיעה, או על יד הארון קודש. הפרט היחיד שחשוב לשים לב אליו הוא הגודל המינימלי של החופה, כ2 מטר על 2 מטר, כדי שאכן הטקס יוכל להתקיים כמו שצריך

מחיר חופת במבוק להשכרה

ביהלום דאגנו לכם לא רק לשירות אישי ולעיצובים מרהיבים, אלא גם למחיר מנצח. מחיר חופת במבוק להשכרה ביהלום כולל הובלה הרכבה ועיצוב מלא 2500 ש"ח בלבד. זהו המחיר האטרקטיבי ביותר בהתחייבות! בשל הביקוש הרב לחופת במבוק של יהלום, אנחנו משריינים תאריכים מראש, ולכן גם אם אתם מתחתנים בעוד מספר חודשים כדאי ומומלץ לשריין תאריך מראש, על מנת ליהנות מהחופות היפות שלנו והמחירים הטובים ביותר.

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של יהלום"

שירותים נוספים של יהלום עיצובים והפקות

מרכז האירוע של היום החשוב ביותר בחיים של כל אחד ואחת היא בעצם החופה. בטקס החופה החתן והכלה הופכים לזוג עם כל המשמעויות הכרוכות בכך. בית משותף, אהבה נצחית, הקמת משפחה ועוד. זו הסיבה שטקס החופה יש לו משמעות רבה מעבר לכל פרופורציה בחיים שלנו, בפרט בעם היהודי שלחופה יש אלמנט של מסורת והמשכיות של אלפי שנים מאז עם ישראל הפך לעם.

ביהלום יש את כל המעטפת להפקת אירוע מושלם. חופת במבוק או חופה יפנית, עיצוב חופה, כיסא כלה מעוצב, מרכזי שולחן במגוון סגנונות, מפות ומפיות בד, כלי סעודה פורצלן או זכוכית, שירות מלצרים מלא ועוד.. במקום לחפש ולבזבז זמן בין ספקים שונים, תוכלו לקבל הכול תחת קורת גג אחת ביהלום.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.