חופה מעוצבת

אתם לקראת החתונה, יש לכם הרבה מאוד משימות חשובות לקראת החתונה. המקום שייבחר לטקס החתונה, חופה מעוצבת לחתונה, הקייטרינג, בחירת המנות, ומה עם ההזמנות? וההדרכה האישית לקראת החתונה? והדירה? והרהיטים? ועוד הרבה מאוד משימות חשובות.. רק אל תשכחו את המעמד החשוב בחייכם, מעמד החופה. לא סתם משקיעים מאוד ב15 דקות הללו. 

אלו הם ה15 דקות התהילה החשובות ביותר בחייכם. לכן חתנים וכלות רבים פונים אלינו, שנטפל להם בכל נושא השכרת החופה לחתונה. אנחנו נקים עבורכם חופה מא' עד ת'. 

חופות מעוצבת | יהלום עיצוב אירועים

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

מה זה אומר? גם מבנה חופה חזק ויציב עטוף בבד לייקרה משובח, וגם וילונות בד רכים המתפרסים על מבנה החופה ואחוריו. לא פחות חשוב הוא עיצוב החופה, זה לא רק הווילונות. זה התאורה הנכונה, והשביל בו יצעדו החתן והכלה לקול תשואות הקהל, עם נגינות מרגשות השמורות רק למעמד החופה. את השביל נעצב בגוונים לבנים נקיים עם פרחי משי בשלל צבעים שישלבו בין הזוך והטוהר לשמחה המתפרצת.. 

ביהלום  השירות של השכרת חופה לחתונה בלווי מעצבת הבית, שיתלווה אתכם לאורך כל הדרך, ותדאג עבורכם לכל המשימות הנדרשות לחופה לעיצוב וגם למעמד טקס החופה.

מחיר חופה מעוצבת לחתונה

ביהלום תיהנו לא רק מעיצוב מרהיב לחופה, אלא גם ממחיר משתלם ביותר. ביהלום מחיר חופה מעוצבת לחתונה במבצע! 2000-2500 ש"ח בלבד. המחיר כולל את מבנה החופה, את העיצוב, וגם את השביל, הפרחים הססגוניים והתאורה החמה לשמחה מושלמת. יתכן ואתם חוגגים את החתונה באולם בו כבר יש חופה מטעם המקום, ואתם רוצים רק את עיצוב החופה, יש לנו פתרון מושלם עבורכם. עיצוב חופה ללא מבנה החופה – 1000 ₪ בלבד. המחיר כולל את העיצוב, השביל, 6 מעמדים של פרחים יפיפיים, תאורת לדים ועוד.. 

חופה מסורתית או חופה מודרנית? 

בדרך כלל כשאומרים חופה מסורתית מתכוונים לחופת במבוק או משהו בסגנון. חופה מסורתית היא לא יותר מ4 מוטות וסדין שפרוס על ה4 מוטות, כמובן שאפשר להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים כמו סידורי פרחים, וילונות ועוד. מעט מאוד מהזוגות בוחרים באופציה הזו, ובדרך כלל גם לא צריך להשכיר חופה כזו לחתונה. 

חופה מעוצבת לחתונה | יהלום עיצוב אירועים

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

יש מקומות שמשאילים את המוטות והבד בחינם. רוב ככל הזוגות שמחפשים השכרת חופה לחתונה מעדיפים את החופה המודרנית, מה שנקרא היום חופה יפנית (להסבר מקיף על חופות לחתונה). החופה היפנית היא הקלאסית והיוקרתית ביותר, כך שכולם נהנים לראות את עצמם צועדים אל עבר חופה מפוארת כל כך, ולא לשכוח כמובן את התמונות שתמיד יהיו הרבה יותר יפות על רקע הווילונות מגוון הפרחים והתאורה החמה, כך נראית חתונה מושלמת. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.