אוכל מוכן לפסח 2024

עדכון!! לא ניתן להזמין עוד שירותי קייטרינג לפסח 2024

ללקוחותינו היקרים!! קייטרינג יהלום מתחייב לרמה גבוהה של איכות טריות וכשרות מהודרת.
בשל הלו"ז הצפוף של חג הפסח בשנת 2024, לא נוכל לספק עוד שירותי קייטרינג לפסח בשנת 2024.


הודעה משמחת!! 

ניתן להזמין שירותי קייטרינג לשבת הגדול, (שבת שלפני חג הפסח), כולל משלוחים לרוב חלקי הארץ, במחיר מבצע! 50 ש"ח למנה בלבד.

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ?
ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש! הזמנה אונליין: טופס הזמנה אוכל מוכן


קייטרינג יהלום מוביל בתחום הכנת ארוחות מוכנות לשבתות מועדים וחגי ישראל, ובפרט  לקראת חג הפסח, כאשר רבים מחפשים אוכל מוכן לפסח 2024. זה לא רק אוכל מוכן, אלא אוכל משובח, איכותי טעים וטרי, ולא פחות חשוב כשר למהדרין, כך שכולם יכולים לאכול ללא חשש.

שנה חמישית ברציפות, קייטרינג לפסח מזמינים רק מקייטרינג יהלום. המנות האהובות, השפע והפינוקים, שישדרגו את שולחן החג שלכם בכמה רמות. רוצים להתפנק בחג בלי לעבוד קשה? מבינים שאין באמת סיבה לעמוד שעות במטבח, בשביל לקבל מחמאות מהאורחים? הזמינו כבר עכשיו את התפריט הקולינרי המושקע והמיוחד שלנו לחג. זו הדרך היום כדי לא לעבוד קשה, לא לעמוד שעות בסופרים, לא לסחוב עד הבית, ולא לעמוד שוב שעות במטבח.

אוכל מוכן לפסח 2024

ארוחות החג המפנקות שלנו כשרות למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף, וכוללות מוצרים בהכשר הבד"צ בלבד, כשכל הירק חסלט ובנוסף עובר שטיפה על פי כל הכללים, העופות והבשרים חלק בית יוסף. זו הדרך שלכם ליהנות משירות אוכל מוכן לפסח כשר למהדרין עם ארוחות חג מפנקות במיוחד. תפריט חגיגי ועשיר לשולחן החג, הכולל 7 סלטים לפתיחת השולחן, מנת ביניים מושקעת, ומנה עיקרית חגיגית לצד 3 תבשילים שישלימו לכם את התפריט בצורה יוצאת מן הכלל. 

שירותי אוכל מוכן לפסח 2024

ארוחות חג לפסח דורשות הבנה וידע מקצועי. המחסור בחומרי גלם מצד אחד, ומגבלות הכשרות מצד שני דורשות המון יצירתיות ולב רחב. עם לב רחב כמו של צוות המטבח שלנו אתם תהיו מסודרים בהחלט לחג פסח כשר ושמח. תוכלו להזמין מגוון עשיר ומפנק, לחג ולחול המועד.

אנחנו נדאג לשלוח לכם את תפריט הקייטרינג שבחרתם, עד אליכם. לבית או לכל מקום שתרצי ובו תחגגו את החג, לאחר שנתאם אתכם את הזמן המתאים לכם. עם קייטרינג יהלום תוכלו ליהנות ממבחר עשיר של מנות שיוסיפו טעם, צבע, ניחוח, יופי וצבעוניות לחגיגה שלכם. 

עם יהלום תוכלו לחגוג את החג ואת ליל הסדר  עם בני המשפחה ללא דאגות מיותרות, וללא לבזבז ימים ושבועות לפני החג. רוצים לחוות את הטעמים של סבתא? אנחנו יודעים להכין את המנות האהובות והטעימות בדיוק כמו המנות של הסבתות, מנות עשירות בטעם ובריח ניחוח. 

הזמינו כאן אוכל מוכן לפסח 2024. אם גם אתם לא מתפשרים על כשרות, על טעמים של בית, על המלצות חמות של לקוחותינו ועל מחירים משתלמים

מתכננים את חג הפסח הקרב ובא? תפריט קייטרינג לפסח 2024 של יהלום כבר מוכן, ואתם מוזמנים לבחור כבר את התפריט שלכם לשולחן חג חגיגי ומפנק במיוחד לכם ולאורחים שלכם. אין כמו ההתרגשות שפורצת אצל המשפחות בישראל, כשכל שנה באופן קבוע, שוב ושוב, שבועות לפני בוא חג הפסח כולם שואלים ומתעניינים איפה לחגוג השנה? 

אנחנו יותר מממליצים לכם לחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים, יש מספיק זמן בשנה למלונות או חופשות בחו"ל. לא בא לכם לעבוד קשה? כבר דאגנו לכם. קייטרינג כשר לפסח יגיע אליכם עד הבית במשלוח ארוז קומפלט כולל סלטים, תוספות, מנות ביניים ומנות עיקריות. הקייטרינג לפסח עם הכשר מהדרין ירושלים, ללא חשש קטניות, כך שכולם יכולים לאכול ללא חשש. 

למה כל כך אוהבים את קייטרינג יהלום? 

קייטרינג יהלום מוביל את התחום הקולינרי בכל אזור הצפון ובמיוחד באזור חיפה והקריות. בניגוד לתחום המסעדות בהם הסועד מגיע עם בן זוג, או מספר חברים, כל אחד בוחר מנה לעצמו ובדרך כלל משלם לעצמו. כשאתם מארחים חברים או בני משפחה לחג, אתם צריכים לבחור מנות לכולם, לכן זה נעשה מורכב עוד יותר.

כשאתם בוחרים בקייטרינג יהלום אתם יכולים להיות בטוחים שכולם ייהנו. התבשילים המנות והסלטים שלמו מתאימים במיוחד בתור קייטרינג לפסח, הם משרים את האווירה החגיגית, מזכירים את הניחוחות מבית הסבתא שהייתה משקיעה כל כך באוכל לחג פסח. היום בעידן החדש ומרוץ הזמן אי אפשר להספיק הכול. זהו בדיוק הפתרון המושלם עבורכם.

ארוחות החג המפנקות שלנו כשרות למהדרין, וכוללות מוצרים בהכשר הבד"צ בלבד, כשכל הירק חסלט ובנוסף עובר שטיפה על פי כל הכללים, העופות והבשרים בהכשר בית יוסף. זו הדרך שלכם ליהנות מארוחות חג מפנקות וכשרות למהדרין.

בנוסף, אתם נהנים אצלנו משירותי משלוחים עד הבית במחיר סמלי בלבד. כך שתוכלו להשקיע את הזמן שלכם בניקיון וסידור הבית, וכמובן באירוח מושקע לכבדו האורחים, בדיוק כמו שאנחנו משקיעים בכם. המטרה שלנו שתיהנו כל כך בחג ותקיימו את מצות ושמחת בחגך בהידור רב. רוצים לדעת איך להגיע רגועים לפסח? זה פשוט. לא צריכים לעשות הכול בעצמכם, היום ניתן להזמין שירותי ניקיון עד הבית. ניתן להזמין את כל סוגי המשלוחים עד הבית. אז למה לעבוד קשה?

ככל שחג הפסח מתקרב, הלחץ עולה, וככל שעוברות השנים, המשימות והמטלות רק הולכות ועולות. הדרך היעילה ביותר, היא להשתמש בחברת קייטרינג יהלום, שתעשה עבורכם הכול, וכך תיהנו מראש שקט, בידיעה ובביטחון ששולחן החג שלכם יהיה חגיגי במיוחד, מנות איכותיות ואהובות, תפריט עשיר וטעים... צרו קשר כבר עכשיו, כדי שלא תפספסו את התחנה.

תפריט קייטרינג לפסח 2024 כולל קייטרינג כשר לפסח ללא קטניות עם תפריט עשיר, אוכל משובח, אריזה נוחה, ומשלוח עד הבית. בהכשר מהדרין ירושלים, בשרים בית יוסף.

למה כדאי גם לכם להזמין קייטרינג לפסח 2024?

הניסיון שלנו בעולם הקולינרי, ידוע ומוכר באזור הצפון. ובשל הביקוש הרב, הרחבנו את שירות המשלוחים שלנו עד לאזור המרכז. הביקוש הוא לא רק בגלל האיכות הידועה שלנו, אלא גם בגלל השפע והפינוקים. אנחנו מאמינים ששולחן החג צריך להיות מפנק עשיר וחגיגי במיוחד, מבלי לקרוע את הכיס, ומבלי לקחת משכנתא. כאשר אנשים העוסקים בתחום שואלים איך אנחנו מציעים תפריט עשיר כל כך במחיר כזה? התשובה שלנו היא שלא כל דבר נמדד רק בכסף. אנחנו רוצים שעוד ועוד משפחות יתפנקו וישמחו בחג במחירים שפויים, ייהנו משפע ופינוקים, יכירו את קייטרינג הקריות וימשיכו להיות אתנו בקשר גם בחגים ובאירועים הבאים.

שירותי קייטרינג לפסח 2024 לשנת תשפ"ד כוללות ארוחות חג מפנקות לפסח, עם השירות האדיב והמקצועי ביותר. ואדיב. תוכלו להזמין את הקייטרינג גם לסעודת ליל הסדר וגם לסעודות החג או שבת חול המועד. אנחנו נדאג שתקבלו את המנות עד הבית או להיכן שתרצו, בהתאמה מלאה ללוח הזמנים שלכם. תוכלו לבצע את ההזמנה כבר עכשיו ולשריין לכם את ההזמנה, כדי שלא תפספסו את התחנה. חג פסח כשר שמח ומפנק מקייטרינג יהלום

תפריט קייטרינג לפסח 2024 שיצרנו מתבסס על מגוון מנות מהמטבחים הישראלים שכולנו אוהבים. התפריט עשיר במיוחד וכולל, מגוון סוגים של סלטים טריים וצבעוניים שישדרגו את שולחן ליל הסדר שלכם. הסלטים כוללים סלטים טריים, סלטים מוחמצים, מטוגנים, קלויים, ומבושלים, בכל הצבעים והניחוחות. מה יותר כיף מלפתוח שולחן ליל הסדר עם מגוון צבעוני וטעים כל כך?

מנות הביניים שלנו כוללות מנות דג עשירות, לצד ירקות ממולאים כמו כרוב ממולא או ארטישוק ממולא, כל המנות עשירות בטעם ומתובלות בדיוק רב. המנות העיקריות הם החגיגיות ביותר במטבח הישראלי. בשר אסאדו ברוטב השף ללא ספק יככב בשולחן החג שלכם. תוכלו גם לבחור בבשר קדירה עשיר עם ירקות שורש או בפרגיות ממולאות בפירות יבשים, אחת המנות המבוקשות ביותר לחג. מעדיפים מנות קלילות יותר? דאגנו לכם. עוף ברוטב הדרים ואפילו שניצל מטוגן כמובן כשר לפסח למהדרין ללא חשש קטניות.

התוספות למנה עיקרית הם חגיגה בפני עצמה. בטטה אפויה לצד קישואים מוקפצים, ירקות בטאבון לצד תפוחי אדמה בייבי בגריל, כל מנה בצבע וכל תוספת בטעם. מי צריך יותר מזה? שולחן החג שלכם יהיה עשיר כל כך ואתם תוכלו סוף סוף ליהנות מליל סדר מושלם, לא פחות.

קייטרינג כשר לפסח – איכות וכשרות

חג הפסח כחג האביב מביא עמו בשורה של התחדשות ושמחה. זהו לא עוד חג. כולם מנצלים את הצורך לנקות את הבית גם לחדש ולרהט את הבית מחדש, בנוסף לשיפוצים קלים וסיוד מחדש של הבית. כשאתם מגיעים לחג הפסח אתם אולי קצת עייפים אבל מרוצים מאוד, מהאווירה ומתחושת ההתחדשות. גם האוכל לפסח לא יכול להיות בנאלי ומשעמם, ולכן כולם רוצים לשדרג את שולחן החג שלהם. 

עם קייטרינג יהלום זה יהיה לכם חוויה של ממש. אתם תסיימו לארגן את הבית, והמשלוח של הקייטרינג עם כל המטעמים לחג יגיע עם שליח עד פתח הבית שלכם. מעולם זה לא היה קל יותר, כיף יותר וחווייתי יותר. מלאי ההזמנות מוגבל, אז אם גם אתם רוצים קייטרינג כשר לפסח שיגיע עד אליכם, צרו קשר עכשיו ושריינו את ההזמנה שלכם.

קייטרינג לפסח – טיפים לאירועים

אם יש לכם אירוע בחג הפסח, כדאי מאוד להיערך בהקדם. בהזמנת קייטרינג לפסח יש השלכות הרבה מעבר לאירוע רגיל. לכן כדאי להתכונן מראש. קדם כל, מה סוג האירוע? איפה תרצו לחגוג? בבית? במנהל קהילתי? באולם השכונתי? יש לכך משמעות רבה הן מבחינת ההתארגנות שלכם והן מבחינת ההתארגנות של חברת הקייטרינג לפסח.

מה כמות האנשים שהולכים להיות באירוע? אירוע עד 60 איש נחשב לאירוע קטן, מעבר ל60 איש זהו אירוע משפחתי סטנדרטי. אם יש לכם מעל 60 איש יותר ממומלץ לבחור קייטרינג כולל הגשה מלאה לאירוע שלכם. ביהלום תוכלו להזמין קייטרינג לפסח כולל הגשה במחירים משתלמים מאוד. 

אם יש לכם אורחים המקפידים על כשרות מהודרת, יש לכם אפשרות להזמין עבורם שירותי קייטרינג לפסח כולל משלוח, או להזמין את כל האירוע מחברת קייטרינג שיש לה כשרות מהודרת. ביהלום הכשרות לפסח היא מהדרין ירושלים, הכולל עופות ובשרים בהשגחה מהודרת של הרב מחפוד, ירקות חסלט גוש קטיף, וללא חשש קטניות כלל.

תרצו להתייעץ לשאול ולברר? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מנהל השירות האישי, ולקבל את כל המידע העדכני והרלוונטי על קייטרינג לפסח 2023 לאירוע שלכם. טיפים ועצות ששוות זהב, מנסיון של אלפי אירועים בכל רחבי הארץ.

מחפשים שירותי משלוחי אוכל כשר לפסח? חשוב לכם לבחור בקייטרינג מומלץ, שהוא גם טעים וגם כשר למהדרין? שמאפשר לכם לשבת בבית ולקבל את המשלוח עד הבית במחיר משתלם? הגעתם למקום הנכון!! קייטרינג יהלום מאפשר לכם להזמין החל מ20 מנות ומעלה, שירות של קייטרינג לפסח גם בשנת 2023 עד הבית, במחיר משתלם במיוחד. כל הפרטים כאן לפניכם:

שאלות נפוצות על משלוחי אוכל מוכן לפסח 

מה כולל התפריט? התפריט הקולינרי שלנו לליל הסדר - כולל סלטים, תוספות, מנות ביניים ומנות עיקריות
מה המחיר למנה? 135 ש"ח. המחיר כולל: 7 סלטים, 3 תוספות, מנת ביניים ומנה עיקרית חגיגית
מה סגנון הבישול? סגנון הבישול שלנו הוא ישראלי על בסיס המטבח המרוקאי ונגיעות אסייתיות
איך מגיע האוכל? האוכל מגיע ארוז במגשי אלומיניום לחימום ישיר באמצעי החימום השונים
מתי כדאי להזמין?  אנחנו ממליצים לכולם לשריין הזמנות מראש, כי מלאי ההזמנות מוגבל


משלוחי אוכל מוכן לפסח | קייטרינג יהלום

שירות משלוחי אוכל מוכן לפסח

שירותי משלוחי אוכל מוכן לפסח כוללים אוכל משובח כמסורת הידועה של קייטרינג יהלום בשנים האחרונות. זו השנה הרביעית ברציפות שלקוחות חוזרים ומזמינים שוב ושוב בקייטרינג יהלום. הלקוחות של יהלום נהנים משירות אדיב ומקצועי. ניתן להזמין גם לליל הסדר וגם ימי חול המועד או לחג השני. אנחנו נדאג לשלוח לכם את המשלוח של הקייטרינג עד הבית או כל מקום בו תחגגו את החג. לאחר תיאום אתכם ולפי לוח הזמנים שנוח לכם. 

בקייטרינג יהלום תוכלו לבחור את המנות שלכם בעצמכם לפי הטעמים והסגנון האישי שלכם. בתפריט שלנו תוכלו למצוא למעלה מ20 סוגי מטעמים שאנחנו כבר מומחים בהם שנה אחר שנה. למרות המגבלות של חג הפסח, ובפרט המגבלות של הקטניות והכשרות המהודרת, אנחנו מוציאים מטעמים שלא יורדים ואף עולים בטעמם על חברות קייטרינג לפסח ללא כשרות מהודרת. יעידו על כך הלקוחות שבוחרים רק בקייטרינג יהלום לשולחן החג שלהם. הם יודעים שהם בידיים טובות והם רוצים להישאר בידיים טובות

יש לכם אירוע בחול המועד? שוקלים את צעדיכם? תוכלו להזמין משלוחי אוכל מוכן לפסח גם בחול המועד, או להזמין קייטרינג לאירוע כולל שירות מלא. באפשרותכם לבחור תפריט כולל שירות לאירוע שלכם, שזה בעצם קייטרינג עם הפקה מלאה הכוללת את סידור השולחנות, הגשה במטבח, ומלצור מלא על יד צוות מלצרים מקצועי. כך או אחרת, האורחים יודו לכם על האוכל המשובח, על התפריט המפנק, על שחשבתם עליהם והשקעתם בהם את הטוב ביותר, הטופ שבטופ. 

מתכוננים לחג הקרב ובא? רוצים לשדרג את שולחן החג שלכם? הזמינו קייטרינג לפסח! בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות בישראל בוחרות להזמין שירותי קייטרינג לפסח מבלי לעבוד קשה, ומבלי לבזבז שעות וימים בעבודה מאומצת וקשה במטבח, לאחר שעות וימים של הכשרת המטבח. אתם עובדים קשה כל השנה? זה בדיוק הזמן שלכם ליהנות!! התובנה הזו חדרה לעוד ועוד משפחות, ועם השנים גדל הביקוש לשירות קייטרינג לחג הפסח במאות אחוזים. 

קייטרינג יהלום מוביל כבר שנה חמישית ברציפות בתחום שירות קייטרינג לפסח עם שירות ייחודי שנותן מענה מקיף לעשרות משפחות הרוצות ליהנות מהחג, ולקבל את הקייטרינג לפסח עד פתח הבית כשהאוכל ארוז במגשי אלומיניום וכל שנותר להם הוא רק לחמם את האוכל וזהו. "איזה כיף היה לקבל את המגשים" זו התגבוה שאנחנו מקבלים שוב ושוב בווטאצפ ביום המשלוחים, כך היה בשנים האחרונות וכך יהיה בעזרת ה' גם בשנה הקרובה.

שירות קייטרינג לפסח של קייטרינג יהלום

אנחנו עושים הכול על מנת שהלקוחות שלנו ייהנו מכל היתרונות שחברת קייטרינג יכולה להציע גם במסגרת שירות קייטרינג לפסח. היתרון המשמעותי ביותר שלנו הוא התפריט המשובח, עם מגוון מנות איכותיות טעימות יוקרתיות וחגיגיות שישדרגו את שולחן החג שלכם בכמה רמות. היתרונות הנוספים שלנו:

  • משלוחים עד הבית - המשלוח של הקייטרינג יגיע עם שליח שלנו עד פתח הבית שלכם. איפה תהיו בחג? במרכז? בצפון? בדרום? בירושלים? יש לנו שירותי משלוחים לכל הארץ במחיר אחיד, 150 ש"ח בלבד. זו המחויבות שלנו ללקוחות, שיודעים שלא משנה איפה הם יהיו בחג, הם יוכלו ליהנות מקייטרינג יהלום בליל הסדר
  • כשרות מהודרת - התפריט שלנו כשר למהדרין עם השגחה מהודרת של בד"צ בית יוסף. בנוסף התפריט שלנו לפסח ללא חשש קטניות וללא שרוייה, כך שכולם יכולים להזמין מקייטרינג יהלום. זו גם המחויבות שלנו לאפשר לכלל הלקוחות ליהנות משירותי קייטרינג לפסח גם למהדרים בכשרות מהודרת
  • תפריט לבחירתכם - ביהלום תוכלו לבחור את המנות הסלטים והתוספות שאתם אוהבים, בנוסף תוכלו להוסיף מנות ביניים או מנות עיקריות מעבר להזמנה, במחיר משתלם במיוחד. לדוגמא: יש לכם 20 סועדים, ואתם רוצים 30 מנות עיקריות (ולא רק 20), תוכלו להזמין 20 מנות, ועליהם להוסיף עוד 10 מנות עיקריות בלבד,  כך שלא תצטרכו להזמין 30 מנות מלאות, זהו חיסכון משמעותי.

קייטרינג מומלץ לפסח 

למה כל כך הרבה לקוחות בוחרים בנו? אתם מוזמנים לקרוא המלצות רבות ברחבי הרשת על קייטרינג יהלום, על האוכל המשובח, על השירות האישי, על השקיפות המלאה לאורך כל הדרך, על הלווי המקצועי ומציאת הפתרונות לכל בעיה. קייטרינג יהלום הוא לא רק שירות קייטרינג במובן הרגיל, אלא מעטפת שירות מלאה לבעלי אירועים, הכוללת קייטרינג עיצוב והפקות אירועים.  

יש לכם אירוע בחול המועד פסח? מתכננים מפגש משפחתי? רוצים להרים אירוע יוקרתי ברמה גבוהה? בקייטרינג יהלום תוכלו לקבל אירוע קופמלט גם בפסח כולל שירות מלצרים מלא, כאשר הצוות שלנו ידאג לתפעול מלא של האירוע. 

קייטרינג לפסח | קייטרינג יהלום

אירוע כולל שירות מלא 175 ש"ח למנה. המחיר כולל את התפריט המלא, שירות משלוח, עריכת שולחנות עם מפות בד, כלים חד"פ קשיחים ומהודרים, שתייה קרה חופשית, מצות שמורות בד"צ, ולקינוח מגשים עם חיתוכי פירות העונה. המחיר כולל מע"מ, וכולל שירות מלצרים לתפעול מלא של האירוע.

הזמנות לפסח

חשוב לציין שמלאי ההזמנות מוגבל, ולכן אם גם אתם רוצים הזמנות לפסח, הזמינו עכשיו ביהלום קייטרינג לפסח. לא כדאי לחכות לרגע האחרון, ככל שתקדימו להזמין מוקדם תוכל להבטיח את ההזמנה שלכם. הזמנות לפסח בקייטרינג יהלום החלו כבר בתחילת חודש מרץ. לקוחות שנהנו בשנים שעברו כבר מבצעים את ההזמנות לפסח בימים אלו ממש. גם אתם מוזמנים ליהנות משירותי אוכל מוכן לפסח 2024 עד הבית וליהנות משירות קייטרינג לפסח שישדרג את שולחן החג שלכם בכמה רמות

קייטרינג לפסח בצפון או במרכז

קייטרינג יהלום הידוע והמוכר בצפון, ולאחרונה גם במרכז הארץ. הקייטרינג הפך לשם דבר תוך מספר שנים, עוד ועוד משפחות הפכו להיות לקוחות קבועים של יהלום. האיכות, הנוחות, הכשרות, והמחירים המשתלמים, מיקמו את יהלום כחברת קייטרינג לפסח המובילה בצפון, ואף במרכז הארץ. היתרונות שלכם בהזמנה מיהלום:

  • חיסכון בזמן וטרחה - במקום לחכות בתור בסופר, לסחוב, לשטוף, לחתוך, לתבל, לבשל, להכניס לתנור, להוציא, לארוז, ואז להתחיל לנקות לשטוף לסבן, להחזיר את הכול לקדמותו  ולהגיע לחג גמורים.. לא עוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התפריט שלכם, למלאות פרטים וזהו. וואו. 
  • להזמין אורחים בלי הגבלה - אין לכם כוח לבשל לכל כך הרבה אנשים כל כך הרבה סוגים של מאכלים מיוחדים? אתם צודקים. הזמינו אוכל מוכן לפסח 2023, והקייטרינג יגיע עד אליכם. בין אם אתם בחג בצפון, במרכז או בדרום, יש לכם כתובת אחת להזמנות לפסח ואתם מסודרים. 
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.