עיצוב שולחנות לאירועים

עיצוב שולחנות לאירועים

אתם לקראת אירוע חשוב בחייכם.. מה חשוב לכם? שזה לא יהיה סתם אירוע. התחושה הכי קשה שיכולה להיות לבעל שמחה, שכולם יבואו וילכו, ואף אחד לא ירגיש שזז לו משהו בלב. איך יוצרים את הרגש הקטן הזה? מה יגרום לכל מי שייכנס לאירוע שלכם, להרגיש תחושה מיוחדת? כמובן שיש הרבה מאוד גורמים שאם תשימו לב אליהם גם האירוע שלכם יהיה וואו..

רוצים אווירה המאוד שמחה, צבעונית אבל יוקרתית? אתם צריכים שילוב חזק מאוד של יוקרה וסטייל עם מגוון צבעים כדי לייצר את החמימות והנעימות באירוע.. חשוב מאוד שתיקחו את האלמנטים הללו בחשבון, כשאתם מחליטים על צבעים וסגנונות באירוע שלכם.

ביהלום מגוון מרכזי שולחן בסגנונות שונים, מגוון עיצובים מודרניים, סגנון בוהו שיק, פמוטים זהב עם פרחים, קלנדברות, קריסטלים, זרי פרחים ועוד סגנונות נוספים. אנחנו משדרגים ומחדשים כל הזמן, כך שתוכלו לבחור בסגנון המועדף עליכם ביותר. 

מחיר רגיל: החל מ80 ש"ח לשולחן
דיל משתלם! למזמינים שירות חופה, או כסא כלה - החל מ-50 ש"ח בלבד לשולחן


להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

טיפים לבחירה נכונה של עיצוב אירועים

עיצוב שולחנות לאירועים לא מתחיל ונגמר במרכזי שולחן. חשוב לי להדגיש, שלמרות שהנטייה הטבעית של הרבה מאוד לקוחות לבחור בגוונים של שמנת ועוד צבע, הייתי ממליץ כן להעז בבחירת צבעים מקוריים יותר. ככל שתעזו בבחירת הצבעים, כך האירוע יהיה שונה וישדר משהו אחר. רוצים דוגמאות? מפות בצבע מוקה ומפיות בצבע כחול. מפות בצבע אדום בורדו ומפיות בצבע לבן. מפות בצבע שחור ומפיות בצבע כתום. מפות בצבע תכלת ומפיות בצבע זהב. מפות בצבע ורוד ומפיות בצבע לבן.

רוצים להמציא את הגלגל מחדש? טוב, לא ממש. אבל בכל זאת. טרנד חזק מאוד בתקופה האחרונה, לשחק עם הצבעים של המפות, בניגודיות הפוכה. זאת אומרת, אם בחצי מהשולחנות המפות בצבע שחור והמפיות בצבע כתום, בחצי האחר הצבעים יהיו הפוכים. כאשר אפשר לשחק כעת גם עם מיקום השולחנות שבשני הצבעים. דוגמאות? שורה כך שורה הפוך, או חצי מהאולם כך וחצי הפוך, או אחד כך וארבעה שולחנות מארבע הפינות הפוך. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו ולקבל שירות השכרת כלים לאירועים, להתייעץ על כל דבר שתרצו, וליהנות מאירוע יוקרתי כמו שמתאים לכם

חבילות עיצוב חתונה 

  • חבילת בייסיק - 2300 ש"ח
    החבילה כוללת: עיצוב חופה + 30 מרכזי שולחן
  • חבילה קלאסית - 2800 ש"ח
    החבילה כוללת: עיצוב חופה + 40 מרכזי שולחן
  • אין לכם חופה? אצלנו ניתן להזמין חופה קלאסית / חופת במבוק ב1000 ש"ח בלבד

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"