קייטרינג על האש
140 ש"ח למנה

תפריט על האש כולל הכל - הגשה לשולחנות

אתם מתכננים אירוע ורוצים לברר על קייטרינג על האש? הגעתם למקום הנכון!! בקייטרינג יהלום תוכלו למצוא תפריטים בשריים יוקרתיים וקלאסיים, וכן שירותי קייטרינג על האש לאירועים קטנים (עד 300 סועדים) כאשר השירות כולל את כל מה שצריך לאירוע מושלם. תפריט בשרים עשיר, לחמים, סלטים, מנות פתיחה, תוספות, קינוחים, שתיה קרה, וכלי סעודה. הצוות שלנו ידאג לעריכת השולחנות, להגשת המנות, והתפעול המלא. 

חוגגים אירוע בבית או בשטח פתוח? באולם או במתנ"ס השכונתי? רוצים לשדרג את האירוע שלכם? בקייטרינג יהלום תיהנו משירות קייטרינג על האש כשר למהדרין, כולל שירות גרילמן מקצועי, כשהצוות שלנו יגיע עד למקום האירוע וידאג לתפעול המלא של האירוע מא' ועד ת'. 

תפריט קייטרינג על האש 

תפריט "על האש" במבצע! 140 ש"ח למנה כולל שירות מלא
תפריט עשיר

  • לחם הבית 
  • סלטים טריים - 8 לבחירה
  • פלטות בשרים "על האש" - 4 לבחירה
  • תוספות חמות - 3 לבחירה
  • קינוחים מתוקים - 1 לבחירה
  • שתיה קרה
  • ניתן לשדרג ולהוסיף מנות / קינוחים בתוספת תשלום

כולל שירות מלא

  • עריכת שולחנות
  • מפות ומפיות בד (במגוון צבעים לבחירתכם)
  • צלחות עץ במבוק / חד"פ קשיח
  • סכו"ם חד"פ שקופים
  • כלי הגשה דקורטיביים 
  • שירותי הגשה ומלצרות לשולחנות
  • שירות גרילמן מקצועי במקום האירוע
  • מנגלים, פחמים, וצ'יפסר לטיגון במקום האירוע
  • ניתן לשדרג לכלי פורצלן וזכוכית בתוספת תשלום

קייטרינג על האש - 140 ש"ח למנה | קייטרינג יהלום


ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? ה"ווטצאפ של יהלום"

חדש!
 
הזמנה אונליין: טופס הזמנה קייטרינג על האש

קייטרינג על האש לאירועים קטנים

קייטרינג על האש לאירועים קטנים

כאשר אתם מתכננים אירוע, ורוצים תפריט בשרי משובח לאירוע, עומדות בפניכם 2 אופציות לבחירה. אחת, היא להזמין שירותי קייטרינג לאירוע. במקרה הזה, האוכל מיוצר במטבח, מגיע ארוז למקום האירוע, ומוגש לסועדים. אופציה שנייה, היא להזמין קייטרינג על האש לאירועים. במקרה הזה, הסלטים והתוספות מוכנים במטבח ומגיעים ארוזים למקום האירוע, אבל מנות הבשרים או הדגים מוכנים רק באירוע עצמו, על ידי גרילמן לאירועים שמומחה בהכנת בשרים על גבי מנגלים בצורה מהירה ומקצועית. 

למה מזמינים קייטרינג על האש?

כפי שהסברנו קיימות 2 אופציות לבחירה, והרבה ישראלים מעדיפים להזמין דווקא שירותי קייטרינג על האש לאירועים. קימות לכך מספר סיבות:

1. תפריט על האש - הוא תמיד טעים, והוא תמיד טעים לכולם. אין כמעט מי שלא אוהב שיפודים על האש, וזו הדרך הנוחה והכיפית שלכם כבעלי אירוע לדאוג לכל האורחים. פשוט תזמינו להם קייטרינג על האש. הם כל כך ייהנו ויחמיאו לכם. (ביננו, ושיישאר ביננו, כבר נתקלתי בלא מעט צמחוניים שלא יכלו לעמוד בפיתוי ונשנשו כמה שיפודים.. וזה תמיד קורה רק באירועי על האש)

2. פאן ישראלי - אירועי על האש תמיד משדרים חוויה ותחושה ישראלית. יש משהו בריחות שעולים מהמנגל, ופלטות הבשרים המוגשים לשולחנות, שמשדרים תחושה כיפית ונעימה של רוח ישראלית. כשאתם מזמינים קייטרינג על האש לאירועים קטנים אתם כבר יודעים שיהיה אירוע כיפי ואווירה שמחה.

3. תפריט עשיר - בקייטרינג יהלום הלקוחות נהנים מתפריט עשיר של סלטים, תוספות, מנות פתיחה, ו4 סוגי בשרים על המנגל, מה שמשדרג את התפריט שלכם הרבה מעבר לסתם תפריט על האש. מגוון הבשרים שיכולים להיות מוגשים במנה העיקרית כוללים סטייקים, שיפודים, קוקטיילים ועוד, כאשר ניתן להזמין חלקי עוף, כמו לבבות, כבדים, טחולים, פילה עוף, פרגיות ועוד, וכן חלקי בשר כמו אנטרקוט משוייש, צלעות טלה, קבבים מבשר טחון טרי בשילוב צנוברים או שומן כבש ועוד מגוון פינוקים.

היתרונות שלכם ביהלום

  • תפריט עשיר ומגוון - אתם בוחרים בדיוק את מה שאתם אוהבים
  • קייטרינג כשר למהדרין - כשר למהדרין, 2 מטבחים לבחירתכם: בד"צ בית יוסף / בד"צ הרב מחפוד
  • איכות טריות ושפע - בשרים משובחים ואיכותיים כ-350 גרם לסועד
  • כלים ועיצובים - מפות בד, כלים דקורטיביים והגשה מעוצבת
  • מחיר משתלם - 140 ש"ח למנה כולל גרילמן מקצועי ושירות הגשה מלא

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"
חדש!
 הזמנה אונליין:
 
טופס הזמנה על האש

קייטרינג על האש 140 ש"ח למנה

קייטרינג על האש מחירים

כמו בכל תחום, אם אתם רוצים לדעת מחירים של מוצר כל שהוא, אתם מבררים באינטרנט או פונים לנותני השירותים. משום מה, יש לא מעט חברות שלא מגלות את המחיר למנה בקייטרינג על האש. ביהלום אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה מול הלקוחות. אצלנו כל לקוח מקבל את אותו מחיר בדיוק, וכל לקוח יכול לדעת מראש את העלות המדויקת של האירוע. 2023 לא?

כאן תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לאירועי על האש, כולל שירותי גרילמן לאירועים קטנים, או שירות קייטרינג על האש לאירועים קטנים כולל תפריט ושירות מלא.

  • שירות גרילמן לארועים - 1800 ש"ח 
    המחיר כולל גרילמן מקצועי, עוזר לגרילמן, ציוד מנגל ופחמים
  • שירות קייטרינג על האש (כולל שירות גרילמן מקצועי) - 140 ש"ח למנה 
    המחיר כולל תפריט עשיר, שירות מלא, גרילמן מקצועי, ציוד מנגל ופחמים.
    תוספות ושדרוגים:
    אירועים מתחת ל60 סועדים - תוספת שירות 600 ש"ח

רוצים לדעת כמה יעלה לכם סך הכול אירוע על האש מחירים לדוגמא?

  • קייטרינג על האש מחיר לאירוע 50 סועדים - 7600 ש"ח 
  • קייטרינג על האש מחיר לאירוע 75 סועדים - 9800 ש"ח
  • קייטרינג על האש מחיר לאירוע 100 סועדים - 14000 ש"ח

מה כלול בשירות קייטרינג על האש לאירועים?

  • לחם הבית - פיתות פרנות ולאפות
  • 8 סוגי סלטים טריים - לבחירתכם
  • 4 סוגי בשרים "על האש" המוכנים במקום האירוע
  • 2 סוגים של תוספות חמות - לצד פלטות הבשרים
  • קינוחים מתוקים 
  • שתיה קרה חופשית מסדרות קוקה קולה ופריגת, מים וסודה
  • המחיר כולל גרילמן מקצועי, ציוד מנגל ופחמים
  • המחיר כולל שירות ותפעול מלא, עם מנהל אירוע וצוות מלצרים
  • שולחנות ערוכים - מפות בד וכלים חד"פ שקופים / צבעוניים
  • הגשה מעוצבת במרכז שולחן - בכלים מהודרים
  • מחיר מבצע: 140 ש"ח למנה בלבד

קייטרינג על האש בבית

בואו נתחיל בעובדה הפשוטה ביותר. הישראלים אוהבים על האש! לא ברור כל כך למה. אבל בכל אירוע שיש בתפריט על האש אנחנו רואים את החיוך על פניהם של האורחים, את התשוקה ואת ההמתנה לפלטות הבשרים שיוגשו לשולחנות. יתכן ואירועי על האש מזכירים לנו חוויות עם המשפחה האהובה שלנו, יתכן וזהו הריח של הגריל שמתפשט עד לאפם של האורחים. בכל מקרה, אין ספק שתפריט על האש זו חווית אירוח ואירוע מושלמת ולכן טבעי ביותר שתרצו להזמין שירות קייטרינג על האש בבית לאירוע שלכם.

בחוויית האירוע של יהלום, אתם נהנים מכל היתרונות של חברת קייטרינג שהפיקה מאות אירועי על האש, ולכן אנחנו יודעים לתת תשומת לב לכל הפרטים הקטנים שיהפכו את האירוע שלכם ל"וואו". בשורות הבאות נעניק לכם כמה טיפים שחשובים מאוד באירועי על האש כדי שהאירוע יהפוך למוצלח ולא חלילה לכישלון. 

טיפים בבחירת קייטרינג על האש בבית

1. בחירת התפריט - ככל הנראה קהל האורחים שלכם הוא מגוון וכולל גברים ונשים, ילדים וצעירים, וכנראה גם מבוגרים יותר. חשוב מאוד להתאים את בחירת התפריט לכל האורחים שלנו ולא רק למה שאנחנו רגילים אצלנו בבית. זו אגב הסיבה שביהלום אנחנו מאפשרים לבחור בתפריט קייטרינג לאירועים על האש בבית  4 סוגי בשרים שונים גם באירועים קטנים, בכדי שכל אחד ימצא את המנה המועדפת עליו והטעימה לו. בדרך כלל נשלב בין מנות קלילות כמו סטייק פרגית ואסקלופ, לבין מנות שנחשבות כבדות יותר כמו אנטרקוט וצלעות כבש, בשילוב של מנות קלילות ממש כמו קבב טלה, ונקניקיות מרגז, כך פלטות הבשרים יתאימו לכלל הלקוחות

2. מיקום המנגל - כשאתם מזמינים קייטרינג על האש בבית, חשוב לשים לב למיקום המנגל. מצד אחד, אנחנו רוצים שתהיה נראות של המנגל והפחמים, שהריח של הבשרים הצלויים יתפשט לכל חלל האירוע, אך מצד שני חשוב לשים לב שהמנגל לא ימוקם קרוב מידי, כך שבמקום להריח את הבשרים, האורחים יריחו את העשן. אורחים שיושבים סביב שולחנות ומריחים את העשן של הפחמים, הם סובלים ואף עלולים לצאת מהאירוע. אתם חייבים לוודאות שמיקום המנגלים יהיה מספיק רחוק מהשולחנות והאורחים

3. השירות הכולל לאירוע - יש חברות קייטרינג, שמציעות תפריט קייטרינג על האש בבית במחיר מסוים, ולאחר מכן מעלות את המחיר הכולל של האירוע, על בסיס סעיפים שונים, כמו עלות המנגלים, עלות הגרילמן, עלות שירות מלצרים וכו. לכן חשוב לשים לב, מה כולל המחיר הבסיסי של המנה. ביהלום המחיר הבסיסי של תפריט על האש לאירוע כולל שירות מלא 120 ש"ח למנה, כשהמחיר כולל את המנגלים, הגרילמן ושירות המלצרים. זהו המחיר המנצח ביותר בכל חברות הקייטרינג ברמה הדומה ליהלום

4. איכות וטריות - בתפריט על האש אין מקום לפשרות. כדי שתפריט על האש יהיה איכותי טעים ומשובח, אין אפשרות בשום פנים ואופן להשתמש בבשר קפוא. בקייטרינג יהלום כל הבשרים לעל האש מבשר טרי ואיכותי בלבד, ובכשרות מהודרת של בד"צ יורה דעה הרב מחפוד, או בד"צ בית יוסף (לבחירתכם). כך שכל האורחים שלכם יוכלו ליהנות מקייטרינג על האש בבית שלכם מפנק טעים איכותי ובכשרות מהודרת.

אנו בקייטרינג "יהלום" מעניקים לכם שירות קייטרינג על האש כשר למהדרין, ללקוחות המעוניינים בתפריט בשרי משובח לאירוע, עם כל המעטפת הדרושה להפקה מושלמת של האירוע, ובמחירים משתלמים ושווים לכל נפש. אנחנו שמים דגש על בשרים איכותיים וטריים המתובלים בטוב טעם, כשהבשרים הצלויים יוצאים חמים ישר מהמנגל ומוגשים לשולחנות במגשי עץ דקורטיביים. ב"יהלום" תוכלו ליהנות מכל היתרונות שיש לנו להציע בתחום הקייטרינג על האש בבית, גם בתפריט גריל לאירוע שלכם.

קייטרינג על האש כשר למהדרין

בקייטרינג יהלום, אתם בוחרים איך ייראה האירוע שלכם, כאן תוכלו לבחור הכול!! תוכלו לבחור את צבע המפות, ואת סוג הכלים, כלים חד"פ או פורצלן. תוכלו גם לבחור את התפריט המתאים לכם, איזה סלטים תרצו בשולחנות, ואילו בשרים תרצו על המנגל. גם הקינוחים ניתנים לבחירה. כך שתוכלו לבחור הכול בדיוק לפי מה שרציתם לאירוע שלכם ולפי רמת התקציב שקבעתם. 

כשאתם בוחרים שירות קייטרינג על האש כשר למהדרין, אתם מקבלים תפריט גריל הכולל שירות מלא במבצע! 140 ש"ח למנה. המחיר כולל את התפריט לאירוע, גרילמן מקצועי ושירות המלצרים. על התפריט הבסיסי תוכלו להוסיף מנות פרמיום, כלי פורצלן, ועוד שלל פינוקים נוספים. התפריט הבסיסי כולל 8 סוגי סלטים טריים לצד פיתות פרינות ולאפות חמות, מנת פתיחה עשירה לבחירתכם,  4 סוגי בשרים במנגל לצד 2 סוגי תוספות, וקינוחים מתוקים. כל זה מוגש לכם במפות בד וכלים חד"פ שקופים או צבעוניים, עם שתייה קרה חופשית מסדרות קוקה קולה ופריגת. 

קייטרינג על האש כשר למהדרין

מה תוכלו למצוא בתפריט הגריל שלנו?

רק ב"יהלום" תפריט הגריל עשיר כל כך. בפתיחת השולחן נגיש לכם 8 סוגי סלטים טריים, בתפריט הסלטים תוכלו למצוא את המטבוחה המסורתית הידועה שלנו כמו גם את החציל הקלוי בגריל בזילוף טחינה וגרעיני ג'עלה, תוכלו למצוא גם סלטים מיוחדים המשתלבים עם בשרים בגריל כמו חמוצי הבית, גזר חי חריף, סלט כרוב טעים במיוחד וטבולה טרי בניחוח לימוני. לאחר מכן נגיש לכם מנת פתיחה לפתוח את התיאבון, זה יכול להיות מעורב ירושלמי אותנטי או ירקות מוקפצים עם נתחי עוף. ואולי תעדיפו את פלטות המטוגנים שלנו, הפסטלים והסיגרים או השניצלונים והצ'יפס החם.

שיא האירוע הוא ללא ספק, פלטות הבשרים בגריל המוגשים על גבי מגשי עץ דקורטיביים. תפריט הבשרים כולל מגוון עשיר, וכולל עד 4 סוגי בשרים במנגל. הבשרים יכולים להיות מגוון שיפודים כמו שיפודי לבבות, שיפודי שווארמה, שיפודי פרגיות, שיפודי אנטרקוט. ניתן לשלב את קבב הבית העשוי מבשר עגל משובח, או נקניקיות מרגז, נקניקיות צו'ריסוס, אסקלופ, כנפיים בצ'ילי, או פיקנטי, כבדי עוף בתיבול עדין ועוד.. תוכלו גם לשדרג למנות פרמיום כמו סטייק אנטרקוט או צלעות טלה ב20 ש"ח למנה בלבד

לצד הבשרים נגיש 2 סוגי תוספות חמות לבחירתכם. זה יכול להיות אורז משובח במגוון טעמים וסגנונות, תפוחי אדמה בתנור או מגוון ירקות כמו ירוקות מוקפצים או קלויים ומגוון תוספות נוספות. לקראת סוף האירוע נגיש לכם את הקינוחים המתוקים, זה יכול להיות עוגות מוס או חיתוכי בראוניז בטעמים משובחים, או חיתוכי פירות העונה. גם כאן תוכלו לשדרג לפלטות מיקס קינוחים של קינוחי הפרמיום שלנו ב5 ש"ח למנה בלבד

קייטרינג על האש בבית

רוצים לדעת עוד על קייטרינג יהלום?

קייטרינג יהלום מוביל בתחום האירועים באזור הצפון, מנתניה וחדרה, חיפה והקריות עד כרמיאל ונהריה, הכנרת ורמת הגולן. זכינו להפיק מאות אירועים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח, מחתונות יוקרה ועד אירועי קייטרינג על האש כשר למהדרין בשטח פתוח. החל מ30 איש ועד ל500 איש. כולם נהנו מתשומת לב אישית, שירות בחיוך, קייטרינג משובח, ופירגונים שלא נגמרים..

קייטרינג "יהלום" מציע לכם שירות קייטרינג על האש כשר למהדרין. לרשותכם 2 מטבחים בכשרות מהודרת עם משגיח צמוד לבחירתכם. בד"צ יורה דעה של הרב מחפוד, או בד"צ בית יוסף מיסודו של הגר"ע יוסף זצ"ל. כך אתם יכולים להיות רגועים שכל האורחים יכולים לאכול ללא הגבלה. זה חשוב במיוחד אם יש לכם אורחים המקפידים על כשרות למהדרין או על כשרות של בד"צ ספציפי

מה חשוב לשים לב בבחירת קייטרינג על האש?

היתרון שלנו הוא לא רק בכשרות המהודרת, לצוות של קייטרינג יהלום יש ניסיון רב בסידור ועריכת השולחנות, הקפדה על הניקיון העיצוב וההגשה, הכנת מנות משובחות, טעימות לחיך ומרהיבות לעין, ושירות אדיב ומקצועי לכם ולאורחים שלכם. המקצועיות שלנו בתחום האירועים, נבנתה לאורך שנים ארוכות ואתם נהנים מהפירות, אירועי יוקרה במחירים משתלמים במיוחד. 

על מה חשוב לשים לב בבחירת קייטרינג?
חומרי גלם - שחומרי הגלם איכותיים וטריים, לא מעובדים, לא ממוחזרים וכו'. אוכל טעים - שהשף יודע להפוך את חומרי הגלם למנות טעימות, שכולם אוהבים ונהנים. כשרות מהודרת - אין כמו קייטרינג על האש כשר למהדרין, המקובל על 99% משומרי הכשרות.

באמצעות חברת יהלום תוכלו לארגן אירוע מושלם עם קייטרינג על האש בצפון. כאן תוכלו לקבל את כל הפרטים על חברת יהלום, על שירותי הקייטרינג שלנו, התפריטים המחירים וההמלצות לאירוע מושלם. אירוע בלתי נשכח הוא כזה שמרים את המצב רוח של כל האורחים, מייצר אווירה מיוחדת, ומעניק לכל החברים חוויה מיוחדת ולא שגרתית. 

אם אתם עוד לא מכירים אותנו, מי אנחנו?

אנחנו ב"יהלום" צוות צעיר ונמרץ שמעניקים שירות מותאם אישית בכל תחום הקייטרינג העיצוב והאירועים. יש לנו מטבח שף, עם צוות טבחים נמרצים שנהנים לקום כל בוקר ולהכין כל כך הרבה מטעמים לכל כך הרב לקוחות. יש לנו צוות לוגיסטיקה האחראי על שירות המשלוחים המצוין שלנו. יש את צוות ההפקה שכולל את מנהלי האירועים והצוותים שלהם, עובדי המטבח והמלצרים, ויש את מנהל השירות האישי האחראי למענה מיידי לכל הלקוחות לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונה ועד לסיום המושלם של האירוע. תפריט הגריל שלנו כולל מגוון עשיר של סלטי הבית, מנת פתיחה, תוספות חמות, פלטות בשרים, וקינוח מתוק. 

קייטרינג על האש

קייטרינג על האש זו אופציה מצוינת לאירועים קטנים ומשפחתיים, באופציה זו תיהנו מצורה ייחודית ומיוחדת להגיש אוכל חם וטעים, שמוכן במקום, בצליה על גבי גחלים בוערות על האש. כשאתם מתכננים את התפריט, חשוב לזכור כי האוכל צריך להיות מתאים לתפיסה המשותפת של הקהל שלכם. בדרך כלל, תפריט קייטרינג על האש כולל בשרים וירקות מגוונים, ואפשר להוסיף כמובן גם דגים מסוגים שונים. זכרו כי קייטרינג על האש הוא לא רק בשרים צלויים על אש. זו חוויה שונה מגוונת ומעניינת לכל האורחים, כשריח המנגל נישא באוויר.

הרבה מהלקוחות שעתידים להפיק אירוע חוששים מהעלות של הזמנת קייטרינג על האש. בקייטרינג יהלום הפגנו את החשש הזה, והפכנו את הזמנת קייטרינג על האש בצפון כאפשרית לכל סוגי הלקוחות. המחירים המשתלמים גרמו לכך שכל אחד יכול להזמין ולחגוג אירוע עם החברים במחיר השווה לכל נפש. למעשה, תוכלו כבר עכשיו לעבור לעמוד טופס ההזמנה ולראות את התפריט המלא עם המחיר המדויק לאירוע שלכם. גם אם תרצו לשדרג למנות פרמיום, המחיר מתייקר בגובה של עד 20 ש"ח בלבד, כך שהאפשרויות הם באמת בלתי מוגבלות.