קייטרינג לשבת חתן בר מצווה

מתכוננים לבר מצווה? חשוב לכם שהכול יהיה מושלם? אירוע שבת חתן הוא אירוע המחבר את החתן המשפחה ואף החברים אל גאוות המסורת היהודית. תכנון וארגון אירוע הבר מצווה יכולים להיות מורכבים ואף מלחיצים, אם לא מכירים את הנהלים, ומה מקובל ורצוי באירועים כאלו. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר, על קייטרינג לשבת חתן בר מצווה, ועל תפריט לשבת חתן בר מצווה.

קייטרינג לשבת חתן בר מצווה 

להפיק שבת חתן נדרש ניסיון וידע מקצועי, כאן "יהלום" תיכנס לתמונה, ותעמיד לרשותכם קייטרינג לשבת חתן בר מצווה, שידאג לכם למטעמים אהובים כשרים למהדרין, ואף למשלוח חינם עד אליכם. בנוסף, תוכלו לקבל מאיתנו ציוד, מפות ומפיות, כלי פורצלן או כלי זכוכית, סטנדים ומגשים, כמו גם עיצובים יפיפיים להשלמת האווירה. אם תרצו לחסוך מעצמכם את ההתעסקות המיותרת הזו, תוכלו להזמין שבת קומפלט במחירים משתלמים מאוד. 

קייטרינג בשרי לשבת חתן בר מצווה כשר למהדרין

ליעוץ והזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

קייטרינג לשבת חתן - 3 סעודות שבת

התפקיד שלנו הוא לאפשר לכם לתת לאורחים ליהנות מקייטרינג ברמה גבוהה וכל זאת במינימום עבודה וטרחה מצדכם. אנחנו מכירים את כל הצרכים הייחודיים של אירועים המתקיימים בבית הכנסת, או בכל מקום אחר. מהם האפשרויות העומדות בפניכם? אם אתם רוצים קייטרינג לשלש סעודות מלאות לשבת חתן, יש לכם 3 אפשרויות:

  • אפשרות 1: "קייטרינג לשבת חתן" ב- 160 ש"ח לשלש סעודות שבת.
    המשלוח כולל קייטרינג ל-3 סעודות שבת, הכוללות: סלטים, תוספות, מנות ביניים ומנות עיקריות. אתם בוחרים תפריט שונה לכל סעודה, והמשלוח מגיע ארוז במגשי אלומיניום עם סימון לכל סעודה בנפרד.
  • אפשרות 2: "קייטרינג לשבת חתן הכל כלול" ב-220 ש"ח לשלש סעודות שבת.
    המשלוח כולל קייטרינג ל-3 סעודות שבת, הכוללות: סלטים, תוספות, מנות ביניים ומנות עיקריות. ובנוסף: לחמים, קינוחים, מפות, כלים, ושתיה. אתם בוחרים תפריט שונה לכל סעודה, והמשלוח מגיע ארוז במגשי אלומיניום עם סימון לכל סעודה בנפרד.
  • אפשרות 3: "קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים" ב-270 ש"ח לשלש סעודות שבת.
    המשלוח כולל קייטרינג ל-3 סעודות שבת, הכוללות: סלטים, תוספות, מנות ביניים ומנות עיקריות. ובנוסף: לחמים, קינוחים, מפות, כלים, ושתיה. צוות המלצרים ידאג לתפעול המלא של השבת, עריכת שולחנות, הגשה, מלצור ופינוי, כולל תפעול מלא של המטבח לאורך כל השבת

קייטרינג לשבת חתן - סעודה אחת

יש משפחות שמחפשות קייטרינג לשבת חתן רק לסעודה אחת, בדרך כלל זה ביום שבת בצהריים לאחר העלייה לתורה בבית הכנסת. במקרה שכזה, אנחנו ממליצים לבחור בתפריט אוכל מוכן או בתפריט "הכל כלול" ללא מלצרים. במידה ותרצו לבחור בשירות קייטרינג כולל מלצרים לסעודה אחת, יש לדאוג למקום לינה עבור המלצרים לאורך כל השבת, מיום שישי ועד מוצאי שבת. במידה ואין אפשרות למקום לינה, אנחנו ממליצים לבחור בתפריט "אוכל מוכן" או בתפריט "הכל כלול"

  • אפשרות 1: "תפריט אוכל מוכן" - 60 ש"ח למנה
    המשלוח כולל: סלטים, תוספות, ומנות עיקריות (מנת ביניים תוספת 20 ש"ח). 
  • אפשרות 2: "תפריט קייטרינג הכל כלול" - 100 ש"ח למנה
    המשלוח כולל: סלטים, תוספות, מנות ביניים, ומנות עיקריות. ובנוסף: לחמים, קינוחים, מפות, כלים, ושתיה.
  • אפשרות 3: "תפריט לאירוע כולל שירות מלא" - החל מ-100 ש"ח למנה
    בלחיצה על הקישור, תוכלו לבחור את התפריט המועדף עליכם, לפי אופי האירוע ולפי מסגרת התקציב שלכם.


קייטרינג לשבת חתן בר מצווה | קייטרינג יהלום | 055-560-4217

תפריט לשבת חתן בר מצווה

אירועי שבת חתן המתקיימים בבית הכנסת או באולם הצמוד לו, יכולים להיות מיוחדים ויוקרתיים עם טעם של עוד. במקום להביא לאירוע כיבוד קל ומשמעם, אפשר לארח את המשתתפים בסעודת שבת יוקרתית ומפנקת עם תפריט לשבת חתן בר מצווה הכולל את מיטב המאכלים והמטעמים.

סעודת שבת יוקרתית יכולה להיות כוללת לחמים מיוחדים, סלטים טריים, תוספות חמות, ומגוון דגים ובשרים בתבשילי קדירה, צלי, גריל, מוקפצים, וכל מה שרק חלמתם עליו. כן, האירוע בבית הכנסת יכול להיות מרשים ומעוצב ברמה שלא תבייש את אולמות החתונה הידועים והמוכרים. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מנהל השירות האישי של יהלום, ולבחור את התפריט המועדף עליכם ביותר.

האם כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן?

שבת חתן היא אירוע לכל דבר ויש לו חשיבות רגשית, נפשית ומשפחתית, עם ההתרגשות הרבה של כל בני המשפחה וכל התיאומים והארגונים שיש לבצע. לכן, אין כל סיבה לטרוח ולהגיע אליו חסרי כוחות!

הזמנת קייטרינג לשבת חתן בר מצווה או חתונה תבטיח שאתם תגיעו לאירוע שלכם בדיוק כמו האורחים, בנחת ובאווירה טובה. הסעודה היוקרתית תפתיע גם אתכם, והאורחים לא יפסיקו לפרגם לכם על החבירה הנכונה והמדויקת לאירוע מושלם, לא פחות!! 

קייטרינג לשבת בבופה או הגשה לשולחנות?

כשאתם מתכננים אירוע של שבת חתן עומדות לפניכם 2 אפשרויות. קייטרינג בבופה או קייטרינג בהגשה לשולחנות. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות ובאפשרותכם לפנות אלינו להתייעצות ולבחירת ההגשה הנכונה עבור האירוע שלכם!

  • קייטרינג לשבת בבופה – קייטרינג בשרי לשבת חתן בר מצווה או חתונה, יכול להיות בבופה מעוצב, כשכל הסלטים והמנות מוגשים בקערות ומגשים דקורטיביים, בהגשה מעוצבת ומוקפדת. שירות זה מתאים בשבת רק כאשר האירוע הוא קצר ולא נמשך, אחרת האוכל לא יוכל להישאר חם לאורך זמן. אם אתם רוצים אירוע שיימשך או שאתם רוצים שהמלצרים יגישו את האוכל לשולחנות כדאי לכם לבחור באופציה השנייה
  • קייטרינג לשבת בהגשה לשולחנות – כאן תקבלו אירוע לכל דבר ועניין, בדיוק כמו כל אולם אירועים שאתם מכירים. השולחנות יהיו ערוכים עם צלחות וסכו"ם, לחמים, שתייה קרה וסלטי הבית. לאחר מכן יוגשו המנות לשולחנות בהגשה אישית או מרכזית למרכז השולחן. יש לכם אפשרות לבחור את הצורה והתפריט המועדפים עליכם.

כל היתרונות באירוע שלכם

חברת "יהלום" מעמידה לרשותכם קייטרינג לשבת חתן בר מצווה או חתונה, ואין זה משנה אם האירוח מתקיים באולם בית הכנסת, מחוצה לו או בבית. החברה שלנו מנוסה בתחום ההסעדה והאירוח ומציעה לכם לבחור בין מגוון רחב של מנות פתיחה ומנות ביניים מעוררות תיאבון, מגוון מנות עיקריות משובחות ומשביעות, ומגוון קינוחים מתוקים שיוציאו את האורחים עם טעם מתוק ובלתי נשכח מהאירוע בסיומו.

החברה תשמח ללוות אתכם, מן הרגע הראשון של תכנון האירוע, דרך בחירה נכונה של המנות שיוגשו בו, תוך מתן דגש על אופן ההגשה ושילוב נכון מתוך מגוון המנות הקיים בהתאמה לסוג האירוע וקהל האורחים. 

  • מומחיות בשבתות חתן  - תשומת לב לפרטים הקטנים
  • כשר למהדרין - כל כולם יוכלו להשתתף באירוע שלכם
  • תפריט עשיר ומגוון - אתם בוחרים את מה שאתם אוהבים
  • אירועים בכל הארץ -יש לנו צוותים פעילים בכל רחבי הארץ
  • מחירים משתלמים - המחירים שלנו שווים ומשתלמים ביותר

טיפים לשבת חתן 

  • פלטות שבת – אין כל צורך לרכוש כמות גדולה כל כך של פלטות, בשביל שבת אחת. תוכלו לבדוק עם המקום בו אתם מתארחים, או עם בני המשפחה, שיכולים להביא איתם. אם אתם מזמינים קייטרינג לשבת חתן בר מצווה של יהלום, הקייטרינג ידאג לכם לפלטות לכל השבת.
  • מספר הפלטות לשבת - פלטה ממוצעת לשבת מספיקה לחימום שני מגשים בלבד. קחו בחשבון את כמות המגשים הכוללת, וכך תדעו את מספר הפלטות הדרוש לכם.
  • ארון חימום – יש נוהגים להשתמש בארון חימום בשבת, אך יש לשים לב, להפעיל את הארון לפני שבת, לכסות את הכפתורים, ולהכניס את מגשי האוכל הקרים כמה דקות לפני כניסת השבת.
  • גודל המקררים והמקפיאים – עליכם לקרר כמויות גדולות מאוד של אוכל: סלטים, תוספות, מנות, וכמובן בקבוקי השתייה הקינוחים הגלידות ועוד.. לצורך כך, תידרשו למקררים ומקפיאים גדולים במיוחד. במידה ובכל זאת אין לכם מספיק אמצעי קירור, קיימים מספר פתרונות, אבל בכל מקרה מה שחשוב ביותר, להקפיד לקרר את כל האוכל. קדם כל להכניס את הסלטים והאוכל שעלול להתקלקל בחוץ. ככלל, מטעמים בריאותיים יש להימנע מלהשאיר אוכל בחוץ מעל שעתיים, השתדלו להקפיד על כך.

טיפים נוספים לשבת חתן 

  • פתרונות חימום וקירור - אם אתם מזמינים קייטרינג, בעת הזמנת תפריט לשבת חתן בר מצווה, תוכלו לבקש מהקייטרינג לשלוח אוכל חם לליל שבת, באמצעי חימום מיוחדים, כך שלא תצטרכו לשמור את האוכל לליל שבת בקירור.
  • שתיה לכל סעודה – אין שום צורך לקרר את כל השתייה ביום שישי. תחלקו את השתייה לפי הסעודות והמוזמנים (חישוב השתייה הוא חצי בקבוק לאדם לסעודה), ובכל פעם תקררו רק את הכמות הנדרשת. בנוסף, 5-6 שקיות של "קוביות קרח" יעשו לכם את העבודה (למי שלא יודע, ברוב תחנות הדלק ניתן למצוא שקיות קוביות קרח).
  • פתרון יצירתי נוסף – כשאתם מזמינים קייטרינג לשבת חתן תוכלו להצטייד בתיבות קלקר, ולקרר את השתייה מראש. כך שתוכלו לאחסן את השתייה הקרה בתיבות הקלקר ולפנות מקום במקררים.
    אם בכל זאת, חסר לכן מקום לקירור, יש לא מעט חברות שמשכירות ציוד לקירור והקפאה, והם יכולים לדאוג לכם גם להובלה עד אליכם.    
  • בין כל הטיפים לשבת חתן, זהו אחד הטיפים החשובים ביותר, שיקלו עליכם מאוד. מיד כשמשלוח הקייטרינג לשבת חתן בר מצווה הגיע אליכם, עברו על כל הקופסאות והמגשים. בדקו שהכול תואם בדיוק להזמנה של התפריט שבחרתם לשבת חתן (כדאי לבדוק יחד עם נציג הקייטרינג). לאחר מכן, הקפידו להפריד את האוכל המיועד לליל שבת מהאוכל שמיועד לשבת בצהריים ולסעודה שלישית. כך תהיה לכם שליטה מלאה, על מה יוצא ומתי..  
  • כדאי מאוד לייחד גם את הכלים, הלחמניות והשתייה לכל סעודה בנפרד. כך לא תופתעו בסעודה שלישית שחסר לכם משהו..
  • כדי לשמור על טריות החלות והלחמניות, שמרו אותם בשקיות אטומות לחלוטין. (המהדרים מקפיאים את הלחמניות לסעודה שלישית, ובכך מבטיחים את טריותם המושלמת. מומלץ ביותר). שימו לב, לא להערים את השקיות זו על זו, שמרו על צורתם המקורית.
  • טיפים לשבת חתן - הכנת המטבח לפני שבת:
    הכינו את המטבח לפעילות אינטנסיבית, שכן עליכם להגיש עשרות ואולי מאות מנות. מה זה אומר? משטחים ייעודיים ריקים ונקיים. מספר גדול של כפות הגשה. מגשים ענקיים למלצרים לחלוקת האוכל. כפפות לטקס. 3-4 פחי אשפה במרחבי המטבח. ומספר גדול של שקיות אשפה חתוכים או פרודים.

נשמח לשמוע מכם

חברת "יהלום הפקות" תשמח לעמוד לרשותכם בתכנון תפריט לשבת חתן בר מצווה ובשירות מלא של חברת קייטרינג לשבת חתן בר מצווה. כל שעליכם לעשות כדי ליהנות ממנות ייחודיות ואירוע בראש שקט הוא להשאיר את פרטיכם באתר ולקבל פניה מנציגינו.

נכתב על ידי אסי לוי מפיק ומנהל אירועים מבית קייטרינג יהלום לשמחה מושלמת.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.