קייטרינג לחינה מרוקאית

אירוע חינה הוא ללא ספק אחד האירועים השמחים ביותר. כמי שמלווה אירועי חינה רבים, אני יכול לומר שכל אירוע חינה מרגש אותי בכל פעם מחדש, כאילו זו הפעם הראשונה. יש משהו בשמלות הססגוניות, בשירים המקפיצים, ובאווירת הכלולות שנותן פאנץ' ייחודי לאירועי החינה. כמי שמלווה כלות רבות בבחירת התפריט, העיצוב והסטייל, חשוב לי מאוד לתת לך כמה טיפים לקראת החינה.

קייטרינג לחינה מרוקאית

אירוע חינה מסמל את היופי של המסורת והמורשת כמו שחגגו האימהות והסבתות שלנו, ברים מלאים בעוגיות מרוקאיות, מתנות מפוארות במיוחד לחתן והכלה, וחשוב מאוד לשים לב לניואנסים המיוחדים באירוע, כדי שגם אצלך החוויה תהיה לא פחות ממושלמת. כמה טיפים שישדרגו לכם את החינה:

כשאת בוחרת קייטרינג לחינה מרוקאית, בררי עם הקייטרינג אם יש תפריט ייחודי המותאם לחגיגת חינה. על מה חשוב לשים לב בהצעת התפריט?

  • אם אתם מתכננים למלאות את הברים במתוקים ועוגיות מרוקאיות מכל הסוגים, תשקלו לוותר על מנת הביניים. רוב האורחים פשוט לא מסוגלים לאכול כל כך הרבה בארבע שעות.. עדיף להשקיע במנות העיקריות במנות היותר משובחות וייחודיות, והאורחים שלכם יודו לכם ויפרגנו לכם.. בהתחייבות..
  • בשל אופיו המיוחד של האירוע, כדאי ומומלץ שההגשה תהיה מרכזית ולא אישית. אף שכיום מקובל באירועי חתונה, להגיש לכל אורח צלחת עם מנה אישית, כדאי להזמין במיוחד קייטרינג לחינה מרוקאית, ולהגיש את המנות במגשים יפיפיים למרכז השולחן, מה שייצור את אווירת השפע ואת תחושת ה"ביחד".. אל תוותרו על זה..
  • כל מפיק אירועים יודע שכדי ליצור אווירה כבר בכניסה לאירוע, צריך להשקיע בעיצוב. יש לך את האפשרות לבחור קייטרינג לחינה מרוקאית המציע עיצוב בסיסי המותאם לאווירת חינה. בדרך כלל, אלו צבעי האדום/בורדו וזהב השולטים מאוד.. לכן, המפות והמפיות יהיו בגווני שמנת אדום זהב, ובמרכז השולחן נרות ופרחים התואמים לגוונים אלו.

אם תרצי להשקיע קצת יותר, תוכלי להזמין אהל לחינה, מחברה להפקת אירועי חינה, שתדאג לך לתלבושות ולכל הציוד הנדרש לחינה מושלמת. הכלל החשוב ביותר: להתחיל את החיים ברגל ימין. כשאת מזמינה קייטרינג לחינה מרוקאית, תוודאי את כל הפרטים לפני ההזמנה, כדי שתוכלי להיות בראש שקט באירוע שלך. דקה אחרי שסגרת את ההזמנה, פשוט תתחילי ליהנות מהאירוע שללא ספק הוא אירוע של פעם בחיים.

קייטרינג לחינה ביתית

חגיגות החינה בישראל נחגגות בדרך כלל באולמות שכונתיים של בתי כנסת או ישובים, בהם ניתן לקבל את כל התנאים לחגיגה מושלמת. באולמות הללו תוכלו למצוא מקום מרווח לשולחנות, לריקודים ולטקס החינה, שולחנות וכיסאות, מטבח מאובזר, פתרונות חנייה לאורחים ועוד. מנגד, יש לא מעט משפחות שיש להם בית מרווח, ומעדיפים לחגוג את החינה בבית או בחצר. למה? כי הם רוצים את התחושה הביתית והחמימה, או כי הם רוצים להביא את הברכה אל ביתם, או כי אין אולם באזור שלהם המתאים לחינה. במקרים הללו הם יעדיפו לחגוג את החינה בביתם ולהזמין קייטרינג לחינה ביתית 

בקייטרינג יהלום תוכלו לבחור בשירות קייטרינג לחינה ביתית כולל שירות מלא במחירים משתלמים במיוחד. אתם בוודאי רוצים להשקיע באירוע החינה שלפני החתונה, אך לא רוצים לשלם סכומי כסף גבוהים מדי. זו הסיבה שרצוי ואף מומלץ להקדים ולשריין את התאריך שלכם כדי שתיהנו גם אתם מחוית האירוע של יהלום באירוע שלכם.  

קייטרינג לחינה מרוקאית

למה חוגגים חינה?

בגדול משפחות רבות בישראל נוהגות לחגוג 2 אירועים מקדימים לחתונה. האירוע הראשון הוא החינה, והאירוע השני הוא יום הטבילה במקווה. בדרך כלל עורכים את טקס הטבילה למקווה לפני טקס החינה, כדי שלא יהיה מצב של חציצה של החינה בטבילה. יש משפחות שמעדיפות לחבר את 2 האירועים, כאשר את אירוע החינה מקיימים מיד לאחר הטבילה במקווה, כך אפשר להזמין פעם אחת את כל החברות ובנות המשפחה, לאירוע מרשים ססגוני שמשאיר רושם של חוויה כיפית ושמחה לכל האורחים. בעבר היו נוהגים לחגוג את החינה בלילה שלפני החתונה, כאשר הטקס היה מסמל בעצם את המעבר מהרווקות לנישואין. זה  גם היה היום שבו היו נותנים ומעניקים הרבה מאוד מתנות לחתן וכלה, ועורכים הרבה מאוד טקסים שמטרתם לייצר את האווירה החיובית, את אנרגיית השפע, ואת מזל הברכה שתשרה על ביתם החדש של בני הזוג הטריים.

במסורת היהודית נהגו לערוך את אירוע החינה לנשים בלבד. זו הפכה להיות חוויה מאוד נשית, ונשים אהבו מאוד להשתתף באירועים אלו. יש משפחות שמזמינות גם את בני המשפחה הגברים, וכך נוצרה מציאות של אירועים מאוד גדולים שמגיעים אף ל200 ו-300 מוזמנים. כדאי ואף מומלץ להזמין קייטרינג לחינה ביתית כזה שיוכל לתת לכם מענה מושלם לאירוע, בנוסף לספקים המומלצים לאירועים מסוג זה. לא לשכוח להזמין צלם אירועים מקצועי שינציח את הרגעים המרגשים של החינה, וכמובן אשת די ג'יי שתקפיץ את הרחבה, לאירוע שלא יישכח. 

איך להתכונן לחינה? 

שלב ההכנות לחינה מתחיל במציאת מקום לטקס ולחגיגה. יש מגוון אולמות של בתי כנסת, מתנסים, בתי עם, ועוד.. המתאימים לאירועי חינה. במידה ואתם מתגוררים בבית פרטי או שיש לאחד מבני המשפחה הקרובים בית פרטי, כמובן שאפשר לחגוג את החינה בבית. לאחר מכן, יש לדאוג להזמין קייטרינג לחינה מרוקאית או קייטרינג לחינה ביתית, חברה כזו שמתמחה באירועים מסוג זה. ואז יש לדאוג לספקים השונים, כמו כיסא כלה לחינה, עיצוב אלמנטים מסורתיים, תלבושות מיוחדות לחינה, צלם אירועים מקצועי, מסרקת ומאפרת, הזמנות דיגיטליות, ושליחת ההזמנות לאורחות היקרות שלנו

קייטרינג לחינה מחיר

בקייטרינג יהלום תוכלו למצוא קייטרינג לחינה מחיר משתלם. החל מ100 ש"ח למנה בלבד כולל שירות מלא, ועד לקייטרינג פרמים ב200 ש"ח למנה, כולל כל השדרוגים. בדרך כלל הלקוחות שלנו בוחרות בתפריט מסיבה או בתפריט אירוע. אלו תפריטים מומלצים בחום לאירועים כמו חינה / מקווה / מסיבת רווקות וכו'..

קייטרינג בשרי או חלבי לחינה? אנחנו מציעים לכם שירות קייטרינג לחינה מרוקאית הכולל קייטרינג בשרי כשר למהדרין עם תפריט עשיר שכולם אוהבים, היתרון בתפריט בשרי עשיר שהוא יכול להתאים לאירועים כמו טקס חינה או אירוע מקווה. בתפריט בשרי יש מגוון סוגי מנות וצורות הגשה. יש לכם כבר תאריך? צרו קשר עכשיו ושריינו את התאריך שלכם, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות משירותי הקייטרינג שלנו באירוע שלכם

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.