כסא כלה מעוצב

היי שמי אסי לוי מפיק אירועים כבר 7 שנים, אני מכיר את עולם האירועים מכל היבט ומכל זווית אפשרית. אפשר לומר שאני די מורגל לראות את המשפחות המחויטות והענובות מגיעות לאולם במבט מחויך ובתחושה הכול כל כך נפלאה של שמחה משפחתית. עם הזמן ההרגל עושה את שלו ואתה פחות מתרגש. 

אבל, וכאן האבל הגדול. גם אני עדיין מתרגש לראות את מתחם הכיסא כלה המעוצב שמוכן לקראת בואה של הכלה. גם אחרי עשרות ומאות חתונות זה מרגש בכל פעם מחדש. אומרים שבנות מדמיינות במשך שנים את שמלת הכלה שלהם ואת הכניסה שלהם לאולם החתונה. האמת שהן צודקות, אלו חלק מהרגעים שלא שוכחים לכל החיים. 

בין אם את מתכוונת לחגוג את החתונה שלך באולם אירועים יוקרתי בהרצליה או באולם סטנדרטי יותר בירושלים או בכלל בבית כנסת השכונתי זה ממש לא משנה. כיסא כלה מעוצב ברמה גבוהה חייב להיות חלק בלתי נפרד מהחתונה. בזכות יהלום הפקות כל כלה יכולה להרשות לעצמה כיסא כלה מעוצב ברמה הגבוהה ביותר שמתאים למקומות היוקרתיים ביותר ומשדרג כל מקום בכמה רמות.

כיסא כלה מעוצב | יהלום עיצוב אירועים

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

מחיר השכרת כסא כלה מעוצב:

ביהלום, תיהנו מעיצובים מדהימים במחירים שונים המתאימים לכל אחד. החל מ1200 ש"ח ועד ל5500 ש"ח. כל הדגמים יפים מאוד, ומייצרים אווירה קסומה של כלה ביום חופתה. ההבדלים במחירים נובעים מגודל המתחם של הכיסא כלה, ומדרוגים נוספים. חשוב לציין שכל המחירים כוללים הובלה והרכבה, כשאתם קובעים באיזו שעה תרצו את הכיסא כלה מוכן ומעוצב, כך שתוכלו להגיע להצטלם על הרקע המושלם הזה כבר בשעות המקודמות..

דגמים של כסא כלה מעוצב לדוגמא:
המחיר הזול ביותר! כסא כלה מעוצב - 1100 ש"ח בלבד
הדגם החדש!  כסא כלה לואי דגם חישוקים - 1800 ש"ח בלבד
הדגם הפופולארי! כסא כלה לואי דגם פרחים - 1600 ש"ח בלבד
הדגם היוקרתי! כסא כלה לואי דגם שערים - 1900 ש"ח בלבד 

הלקוחות של יהלום נהנים מכל העולמות, הצוות שלנו משקיע ומעניק תשומת לב מיוחדת לכל לקוחה, מאפשר גמישות מלאה, והכי חשוב אתם נהנים מעיצובים המדהימים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר. 

מה כולל כסא כלה מעוצב ברמה גבוהה?

קדם כל, חשוב לי להבהיר, שכיסא אליהו הנביא של בית הכנסת הוא ממש לא כיסא לכלה. גם לא ספסל יפה של האולם. גם אם יעטפו אותו בסדין או מפה יפה זה ממש לא כיסא לכלה. כל כלה בישראל שרוצה לקבל את האורחים על כיסא כלה מעוצב ברמה גבוהה, צריכה לקבל בדיוק את מה שהיא רוצה. זה היום של הכלה. אפשר לחסוך בהוצאות אחרות אבל ממש לא על חשבון הכלה. הרגעים הללו שכל כלה זוכרת לכל החיים הם הרגעים החשובים ביותר בחתונה, וממש לא כדאי להתפשר עליהם. 

כסא כלה מעוצב | 055-560-4217 | יהלום עיצוב אירועים 

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

אז מה כולל כיסא כלה מעוצב? הכיסא כלה שלנו ביבוא אישי מאיטליה, דומה מאוד לספת לואי מפוארת בצבעי שמנת ועיטורים בגווני זהב. חשוב שהספה תהיה רחבה (ספת דו) כדי לאפשר לכלה לשבת בנינוחות, ולבנות נוספות שירצו לשבת על ידה לאחל מזל טוב או להתברך.. 

העיצוב של הכיסא כלה הוא תלוי יכולות ודמיון יצירתי של מעצב האירוע. ביהלום מגוון דגמים של עיצובים, דגם בסיסי, דגם קלאסי, דגם היכל ודגמים נוספים. ההבדל בין הדגמים הוא בעיקר בגודל המתחם, והאלמנטים העיצוביים. בכל הדגמים נייצר מתחם על ידי וילונות רכים הפרוסים בגב הכיסא כלה, ונוסיף עיצוב פרחים, וכמובן תאורת לדים חמה לאווירה מושלמת. 

רוצה עיצוב מלא לחתונה?

אם את רוצה עיצוב כולל לחתונה כולל חופה מפוארת ועיצוב שולחנות, אני מציע לך לבחור בחבילת עיצוב לחתונה, כך שהעיצוב הכולל ידבר באותה שפה, ובנוסף המחיר הכולל יהיה משתלם הרבה יותר מאשר לפצל את ההזמנות של העיצובים ממקומות שונים.  עיצוב מלא לחתונה כולל את מבנה החופה עם עיצוב במגוון דגמים, שביל מעוצב ותאורה מתאימה. בנוסף לעיצוב השולחנות עם מרכזי שולחן במגוון דגמים צבעים וסגנונות, לדוגמא: פרחים, שנדלרים, קריסטל, פמוטים, אגרטלים ועוד..

כשאת בוחרת בעיצוב מלא לחתונה, האולם מדבר בשפה אחידה, האווירה תהיה בדיוק כמו שאת רוצה, האורחים ירגישו אותך ואת התחושות שלך. אין כמו עיצוב חתונה, עם כיסא כלה מעוצב, חופה מסוגננת ושולחנות מפוארים להעביר לכולם את ההרגשה המלכותית והקסומה של יום חתונה מרגש במיוחד. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.