חופות לחתונה

מתלבטים באיזו חופה לבחור? יש המון סגנונות של חופות לחתונה, כאן נשתדל להסביר על קצה המזלג את הסגנונות המקובלים והנפוצים יותר, כל תוכלו להכיר ולבחור את הסגנון המועדף עליכם. לפני שניכנס לסוגי החופות, ועל ההבדלים בין חופת במבוק לחופה יפנית ועוד, חשוב שתוודאו מול האולם / גן האירועים האם יש להם חופה משלהם שאפשר לעצב אותה? במקרה שכזה, יתכן ותעדיפו לבחור לעצב את החופה שנמצאת במקום שבדרך כלל מתאימה יותר לאווירה הכללית באולם. 

מחירון מלא לעיצוב חתונה

  • חופה קלאסית להשכרה כולל חופה, עיצוב בדים פרחים ושביל לבן - 2000 ש"ח
  • חופת במבוק להשכרה כולל חופה, עיצוב בדים פרחים ושביל לבן - 2000 ש"ח
  • חופה יפנית להשכרה כולל חופה, עיצוב בדים פרחים ושביל לבן עם פרחים ותאורה - 2500 ש"ח
  • עיצוב חופה כולל בדים פרחים ושביל לבן - 1200 ש"ח
  • כסא כלה מעוצב החל מ- 1200 ש"ח
  • עיצוב שולחנות 50-80 ש"ח לשולחן

אילו סגנונות של חופות לחתונה נפוצים היום?

כמובן שכל חברת עיצוב אירועים תציע מגוון של חופות ועיצובים, ולכל אולם יש חופה ועיצוב משלו. אבל יש קווים מנחים כלליים שיסייעו לכם להכיר את המושגים וכך תוכלו להבין בדיוק מה אתם מקבלים. מקובל לחלק את תחום החופות לחתונה ל3 סגנונות: חופה קלאסית, חופת במבוק וחופה יפנית, מה זה אומר? איך זה נראה? ובמה כדאי לכם לבחור?

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? 
ה"ווטצאפ של יהלום"

חופה קלאסית

זו החופה הקלאסית שנמצאת ברוב ככל האולמות המיועדים לחתונות. בדרך כלל היא תהיה עשויה ממוטות ברזל, או אלומיניום, עם חיבורים חזקים ויציבים מאוד. חופה זו יכולה להיות ניידת או קבועה. היתרון שלכם בחופה הקלאסית של יהלום היא הפטנט הייחודי המאפשר לחופה להיות מודולרית מה שאומר שניתן להגדיל או להקטין, להנמיך או להגביה את החופה, כך שהחופה יכולה להתאים גם לאולמות וגני אירועים וגם לווילות או צימרים, ולכל מקום בלי להיות בלחץ אם תהיה אפשרות להקים את החופה במקום. בנוסף בסיסי החופה הם חזקים ויציבים מאוד המאפשרים את הקמת החופה גם במקומות פתוחים עם רוחות חזקות, מבלי לחשוש שהחופה תקרוס ברוח

חופת במבוק

אז ככה. חופת במבוק, (נקראת גם חופה מסורתית או חופה כפרית) עשויה מארבעה מקלות במבוק חזקים ומאסיביים, כשעל ארבעת המוטות נמתח בדים בגווני לבן או שמנת. תוכלו להוסיף עיצוב בשלל דרכים וסגנונות. אין גבול לדמיון ולאפשרויות. אפשר להוסיף פס פרחים בחזית החופה, חבקים קדמיים, או סידורי פרחים בצורת ר'. אפשר לבחור בזמורות גפנים עם אשכולות ענבים, או זרי פרחים קטנים שייתלו מסביב לחופה משני הצדדים, כמו גם כדי חרס, אגרטלים לבנים, ועוד.. 

חופות לחתונה | יהלום עיצובים

לא שכחנו כמובן את החופה המסורתית הישנה והטובה. חופה זו היא בעצם ניידת וקלה, עשויה 4 עמודים וסדין בד, כבני המשפחה או חברים מחזיקים בידיהם את החופה. זו הייתה מקובלת מאוד בעבר, כשהכול היה פשוט וטוב, חתונה בחצר הבית, קינוחים של הדודה וכו'... כיום, רוב ככל הזוגות לא יסתפקו בחופה כזו, ומי שבכל זאת מתחבר לסגנון יבחר בחופת במבוק יציבה ועשירה בעיצוב ובטעם. 

חופות לחתונה | יהלום עיצובים

מתי כדאי לבחור בחופת במבוק? אם הסגנון של גן האירועים הוא טבעי וכפרי, לדוגמא: מקום עם הרבה עצים וצבע ירוק, ספסלים או שולחנות עשויים עץ טבעי, ריהוט וינטג' ועיצוב דומה, מומלץ לבחור בחופת במבוק להשלמת האווירה. במקביל אפשר לבחור בסגנונות אחרים, אך חייב לתת טאצ' עיצובי חזק מאוד שיצליח לשלב בין הסגנונות, כדי שהכל יתחבר להכל. 

חופה יפנית 

חופה יפנית היא החופה שמוצעת בדרך כלל להשכרה מטעם מעצבי חופות הנחשבים והיא גם הנפוצה והמקובלת ביותר, מה שגורם לנו להתרגש בכל פעם שאנחנו נתקלים בחופה יפנית. זו גורמת לנו להתרגשות, וחזרה לרגשות נוסטלגיים וזיכרונות יפים. החופה היפנית בנויה מ-4 עמודים רחבים, העטופים בבד לייקרה נמתח עם כיווצים קלים המייצרים את המראה הנקי והיוקרתי. כאן ניתן להוסיף אלמנטים שונים של תאורה הבוקעת מתוך העמודים או מהצדדים השונים. 

חופות לחתונה | יהלום עיצובים

מה הקשר בין חופות לחתונה למדינת יפן? שאלה טובה. ככל הנראה, בגלל סגנון העיצוב שנוצר בהשראה מהתרבות היפנית, שם מקובל להשתמש באמצעי תאורה מתוך הבדים ולהוסיף אלמנטים עיצוביים שונים. אז מהם האלמנטים העיצוביים? כאן כל מעצב ומעצבת יתנו את טעמם האישי. סגנון קלאסי או יוקרתי. פרחים בצבעים רכים או נועזים, שרשראות של נורות לדים, בדים לבנים בחלק האחורי של החופה או וילונות עדינים ושקופים שיחברו בין חלקי החופה בין העמודים. 

שביל חופה 

החלק החשוב ביותר בכל עיצוב של חופות לחתונה הוא כמובן השביל לחופה. כאן יצעדו החתן והכלה יחד או לחוד עם ההורים בפעם האחרונה לקראת המעבר החשוב ביותר בחייהם, לקראת הנישואין. אלו רגעים דרמטיים במיוחד, ועיצוב נכון של שביל החופה ישפיע בהחלט על האווירה, על הדרמה וההתרגשות.. 

איך נראה שביל חופה? המעצב יפרוס בד לבן ארוך וצר על הרצפה (באורך של 2-3 מטרים לפחות) יוסיף 6 עמודי עיצוב, 3 מכל צד, ובכך ייצור מעין מחיצה שקופה בין השביל לשני צדדי השביל. עמודי העיצוב יכולים להיות אגרטלים ענקיים, כדים עם זרי פרחים, נרות, מנורות קריסטל ועוד.. חשוב שעמודי העיצוב ישדרו באותו קו עיצובי של החופה. (נתקלתי בעבר בחופה שהייתה מעוצבת עם פרחים בגווני שמנת ורוד, ועמודי העיצוב עם זרי פרחים בצבע אדום!!)

הסברתי לכם על קצה המזלג על סגנונות שונים של חופות לחתונה, מקווה שעשיתי לכם סדר במושגים ובאופציות שעומדות לפניכם. אם אהבתם את החופה היפנית, או חופת במבוק, או שבחרתם להתחתן באולם / גן אירועים, בחצר הבית, בוילה או בבית הכנסת, יש לנו בדיוק את החופות המתאימות לחתונה שלכם. כל שעליכם לעשות ליצור קשר כבר עכשיו, ונתקדם.. פשוט לא?

נכתב ע"י אסי לוי מפיק ומנהל אירועים - יהלום הפקות. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.