קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת

מזל טוב לרגל שמחתכם! אירוע הבר מצוה המסמל את כניסתו של הבן לעול התורה והמצוות, נחגג בעם ישראל בחגיגיות רבה עם בני המשפחה חברי החתן מכרים וידידים. ביהלום תוכל להזמין קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת או בבית, בסגנון האהוב עליכם, מתוך תפריט מגוון, ואפשריות אין סופיות, של אירוע מושלם בדיוק כפי  שחלמתם לכבוד כניסתו של בנכם לעול התורה והמצוות

בימים אלו, אתם בוודאי מתלבטים כמו הורים רבים, היכן כדאי לערוך את חגיגת בר המצווה של בנכם? אתם עושים בירורים באינטרנט, בלוגים פורומים ומה לא.. חלקנו מתייעצים עם חברים, אולי למישהו יש איזו שהיא עצה מחכימה.. אולי גם שואלים את חתן בר המצווה בעצמו, מה הולך היום? ואיך זה היה נראה אצל החברים..

רוצים לבחור את התפריט שלכם לבר מצווה? 
לכל התפריטים והמחירים לחצו כאן "קייטרינג לאירועים"

להזמנות: 055-560-4217
מעדיפים ווטצאפ? הווטצאפ של יהלום

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת 055-560-4217

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת

כשפוגשים אותי באירועים שונים שואלים אותי כמה עולה קייטרינג לבר מצווה? זה בערך כמו לשאול כמה עולה לקנות רכב? התשובה כמובן תלויה באיזה סוג תפריט אתם רוצים לאירוע שלכם? מנה אחת או שתי מנות? האם תרצו קבלת פנים? בכל מקרה אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר, לאחר השורות הבאות, תוכלו לדעת בדיוק כמה יעלה קייטרינג לבר מצווה, ומה המחירים המומלצים לקייטרינג לבר מצווה?

בקייטרינג יהלום יש לכם המון יתרונות. אחד היתרונות המרכזיים זו השקיפות המלאה של התפריטים והמחירים, כך אתם יכולים לבנות מראש את האירוע בדיוק כמו שאתם רוצים לפי סגנון האוכל אותו אתם רוצים ובמסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם. חשוב שתקבעו לעצמכם מסגרת תקציב למנה או לסך כל האירוע. 

הפרמטר הראשון לבניית התפריט הוא סוג האוכל שתרצו להזמין, קייטרינג חלבי או בשרי, ואם זה קייטרינג בשרי, האם זה קייטרינג בשרי קלאסי או קייטרינג גריל על האש במקום האירוע. הפרמטר השני - מנה אחת או שתי מנות? הפרמטר השלישי - כלים חד"פ או פורצלן? כל התפריטים שלנו לקייטרינג לבר מצווה עם המחירים לפניכם:

מחיר קייטרינג לבר מצווה

יש לשים לב, שהמינימום להזמנה לאירוע כולל שירות עומד ברוב חברות הקייטרינג על בין 70 ל100 מוזמנים. בקייטרינג יהלום המינימום לאירוע כולל שירות הוא 60 סועדים. (מתחת ל60 סועדים, תהיה תוספת תשלום בין 300 ל 600 ש"ח) מעל 60 סועדים, אתם משלמים את מחיר המנה בלבד. זהו עוד יתרון מובהק של קייטרינג יהלום שמאפשר גם למי שרוצים לחגוג אירוע בר מצווה קטן ליהנות מהשירות המלא של חברת קייטרינג לבר מצווה במחיר משתלם במיוחד. 

לסיכום, אם שאלתם את עצמכם מה המחיר המשתלם ביותר לקייטרינג לבר מצווה? אם יש לכם 60 סועדים, ובחרתם בתפריט מסיבה לאירוע הבר מצווה, תוכלו לסגור אירוע קומפלט ב6000 ש"ח בלבד, כשהמחיר כולל תפריט בשרי עשיר ושירות מלא. אם יש לכם 100 איש ובחרתם בתפריט אירוע הכולל בעצם את הכול, סגרתם אירוע ב-13000 ש"ח בלבד, זהו מחיר משתלם במיוחד לאירוע יוקרתי ומושקע כמו שתוכלו לקבל רק ביהלום.

כשאתם שומעים על מגוון האפשרויות, אתם שוב מתלבטים. ובצדק. כיום האפשרויות בלתי מוגבלות, מחגיגה בחצר הבית ועד לאולמות היוקרתיים ביותר, כל אחד לפי סגנונו, ועומק הכיסים שלו. זה בדיוק המקום שבו אנחנו נכנסים. להציע בפניכם את מודל היתרונות והחסרונות. כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת המתאימה לכם.

ברור שכולנו רוצים לחגוג באולם הכי יוקרתי את האירוע הכי מדובר, שאף אחד מהאורחים לא ישכח עד סוף חייו. האם זה ריאלי? במילה אחת לא. בכמה מילים, תשאלו את עצמכם כמה אירועים אתם זוכרים מלפני שנה. מה שבטוח שהכי יקר הוא לא בהכרח הכי שמח. אז מהם האפשרויות העומדות בפנינו?

קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת | קייטרינג יהלום

אופציה מס' 1 - קייטרינג לבר מצוה בבית כנסת

יתרונות בולטים: בהזמנת קייטרינג עם שירות הפקת אירוע תוכלו ליצור כל סוג אווירה (יוקרתית, קלילה, מרוקאית ועוד..) יש לכם גמישות מלאה בסוגי המנות וצורת הגשה, ויש לכם שליטה מוחלטת על כמות המוזמנים, (תמיד תוכלו להוסיף שולחנות רזרבה במהלך האירוע) ולא פחות חשוב, מחיר המנות בחברות קייטרינג מובילים נע בין 100 ₪ ל150 ש"ח למנה, תלוי בסוג התפריט שתבחרו. 

בהזמנת אירוע מ"יהלום" אתם נהנים מקייטרינג כשר למהדרין, לטובת כל האורחים שלכם ללא יוצא מן הכלל. כשאתם מזמינים מ"יהלום" קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת או בבית או בכל מקום בו תרצו לחגוג, יש לכם גמישות מלאה מבחינת מיקום האירוע, לטובת מרכזי ערים או שכונות מגורים (תוכלו לערוך את האירוע בחצר ביתכם, במתנ"ס השכונתי או באולם של בית כנסת הסמוך. המעוניינים באווירה שונה וייחודית יוכלו לערוך את אירוע הבר מצוה במתחם ייעודי ביער, בפארק או בחוף ים, כשחברת ההפקה דואגת עבורכם לשולחנות כיסאות הצללה וכל מה שנדרש. רעיון יצירתי נוסף שהחל לתפוש תאוצה לאחרונה, שימוש בחלל החניה של הבניין, כשיחד מעצבים את המתחם בצורה ייחודית מקורית ומעניינת.. השמים הם הגבול לגמרי..)

בהזמנת קייטרינג לבר מצוה בבית כנסת או בבית, חופש הפעולה שלכם הוא לא מוגבל, והשליטה שלכם על כל מרכיבי האירוע מאפשרת לכם ליצור חוויה ייחודית מעניינת ומרגשת עם כל הקרובים, השכנים, הידידים. אנו ביהלום נשמח לתת לכם מהניסיון הידע והכלים שרכשנו בעשר שנות פעילות ללא הפסקה, תרגישו בנוח לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן בשבילכם תמיד.  

קייטרינג לבר מצווה בבית | קייטרינג יהלום

אופציה מס' 2 - אולם אירועים לבר מצווה

יתרון בולט: תחושת היוקרה, ומי לא רוצה להרגיש באירוע שלו "וואו"? אך יש גם חסרונות:
1 - ברוב האולמות יש להזמין מינימום 150 מנות (ובאולמות מסוימים מינימום 300 מנות) ולא תמיד יש לנו כך הרבה מוזמנים (אלא אם כן בא לכם להזמין את כל מי שנמצא באנשי קשר שלכם..)
2 - המחיר הממוצע באולמות אירועים נע בין 180 ל350 למנה, מבלי שדיברנו על כל ההוצאות מסביב (אקו"ם, תוספת תשלום על עיצוב האולם, תוספת תשלום על אלכוהול ועוד)
3 - רוב האולמות ממוקמים הרחק ממרכזי הערים ומשכונות מגורים (ובצדק, אף אחד לא רוצה לחוות חתונה כל יום מתחת לבית), מה שמקשה על דרכי ההגעה אליכם ובחזרה מהם בשעות הלילה המאוחרות.
4 - לציבור המקפידים על כשרות למהדרין. לרוב ככל אולמות האירועים, אין כשרות מהדרין. הפתרון האפשרי, לסכם עם בעל האולם על מוצרים בהכשר הבד"צ, ולהוסיף עוד משגיח חיצוני משלכם מה שמייקר מאוד את עלויות האירוע (כ-1500 ש"ח נוספים שלא תכננתם), מה גם שלא כל האורחים המקפידים על כשרות למהדרין אכן סומכים על פתרון זה).
לסיכום, אם יש לכם מינימום 150 אורחים, ומספיק כסף לשלם על אולם אירועים (30,000 לפחות) ולדאוג לאורחים שלכם להסעות הלוך ושוב, אז לכו על זה, אם לא - תחשבו על האופציות הבאות.

אופציה מס' 3 - לחגוג את הבר מצווה במסעדה

היתרון הבולט: תוכלו להזמין פחות מוזמנים מהאולם (למעשה, תהיו מוגבלים רק בגודל המסעדה) המחיר סביר בהחלט (כ-150 ש"ח), ותיהנו ממיקום טוב יותר (רוב המסעדות במרכזי הערים או בשכונות המגורים)
לצד זאת, ישנם מספר חסרונות שעליכם לשים לב אליהם:

גודל המסעדות - מסעדות בעיקרן לא נועדו לחגיגת אירועים, ולכן לא תהיה לכם רחבת ריקודים, גם לא כניסה מפוארת לחתן בר המצווה, מה שייצור אווירה מאוד לא חגיגית ולא חווייתית. קחו בחשבון, שלא מעט מסעדות הם חלביות, שבוודאי לא מתאימים לאווירת אירוע חגיגי (עדיין, 90% מהישראלים מעדיפים אירועים בשריים על אירועים חלביים)

מתוך המסעדות הבשריות יש את אלו הנראות יותר כ"מסעדות פועלים", סטיקיות, שווארמה ופלאפל. ויש את היותר יוקרתיות שהמחירים בהם מרקיעים שחקים. אם אתם רוצים לחוות אירוע אמיתי כמו באולם אירועים אבל חשוב לכם גם המיקום של האירוע, השליטה על כמות המוזמנים, מחירי המנות, כשרות האירוע, לכו על האופציה השלישית והמועדפת.

לסיכום, אם גם אתם מבינים שכדאי ומומלץ לחגוג בר מצווה באווירה כיפית, מומלץ להזמין קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת או בבית או בכל מקום בו תחגגו את הבר מצווה. היוקרה, האיכות, הטעם והשירות האדיב ישדרגו את האירוע שלכם, כך שגם אתם תופתעו מהאיכות מהיוקרה ומהטעם של עוד.. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.